ردیاب خودرو آهنربایی، جی پی اس آهنربایی IR1500- ایران رهیاب

امکان ردیابی وسایل نقلیه سبک و سنگین از جمله خودرو، موتور سیکلت، کامیون، اتوبوس، دستگاه آلات سنگین کشاورزی و راه سازی و… ردیاب آهنربایی خودرو در اندازهها و ابعاد متفاوت و برروی انواع ماشینهای سبک و سنگین قابل نصب میباشد. باتری داخلی قوی ، ردیابی آنلاین و آفلاین ماشین، شنود داخل ماشین و امکانات استفاده آسان از جمله امکانات جی پی اس ویگو میباشد. کیفیت صدای شنود بستگی به کیفیت انتقال صدا در شبکه های موبایل دارد و نهایت کیفیت صدا به اندازه کیفیت تماس تلفنی است. برند سازنده ردیاب خودرو آهنربایی و میزان محبوبیت آن در بازار نیز در تعیین قیمت آن تاثیر گذار است.

در حال حاضر در بازار برند های مختلفی از انواع ردیاب آهنربایی مخصوص خودرو عرضه شده که از تنوع در کیفیت برخوردار است. مدل های مختلف از ردیاب مگنتی توسط برند های مختلف تولید شده است که هر کدام امکانات و ویژگی های خاصی دارند، تنوع محصولات باعث شده است تنوع قیمتی هم داشته باشیم، عوامل متعددی دیگری همچون نوسانات قیمت ارز نیز در قیمت نهایی دستگاه ها تاثیر گذار هستند، برای دریافت قیمت به روز می توانید با شماره ۰۹۱۲۰۷۵۰۹۳۲ تماس بگیرید.

اگر بخواهید به صورت غیر آگاهانه خودرویی را ردیابی کنید، ردیاب خودرو آهنربایی بهترین گزینه است. باتری قدرتمند 30000mAh قرار دادهشده در مکانیاب IR1500 بهترین نوع ممکن از باتریهای مورداستفاده ردیاب آهنربایی خودرو اصفهان در ردیاب خودروهاست. از طرف دیگر دقت جی پی اس این دستگاه ها در مورد اعلام سرعت خودرو بسیار بالا می باشد. شما میتوانید جهت بالا بردن سطح امنیت، نظارت و ردیابی خودرو و دریافت گزارشهای تکمیلی وضعیت خودرو، از ردیابهای آهنربایی استفاده کنید. در سایت شرکت جیپیران اطلاعات کامل در مورد انواع ردیاب خودرو، مشخصات محصول، قیمت فروش و نحوه سفارش درج شده که به انتخاب بهتر خریدار کمک می کند.

همچنین دستورات مورد نیاز را نیز می توانید از طریق اپلیکیشن به دستگاه ارسال نمایید. قابلیت ریست شدن به وسیله کلید سخت افزاری و از طریق SMS در صورت پیش آمدن مشکل برای دستگاه ردیاب اهنربایی. آهنربای به کار رفته در ردیاب های خودرو آهنربایی از چسبندگی بالایی برخوردار بوده و با تکان های خیلی شدید نیز از خودرو جدا نمی شود. موضوع اول اینکه، در حالتی که خودرو به سرقت رفته باشد و ردیابی آن طی چند روز طول بکشد، یک ردیاب بدون شارژ نمیتواند هیچ کمکیشوند و کشور ما در حال حاضر تحریم است؛ تهیهی این باتریها کار سختی است و یا برای تهیهی آن بایستی هزینهی زیادی متحمل شوید.

اگر شما این مقاله را تحسین می کنید، مایلید اطلاعات بیشتری در مورد ردیاب آهنربایی لندر بدست آورید به سایت ما مراجعه کنید.