راهنمای انتخاب کرم پودر: 6 نکتهی ضروری جهت انتخاب کرم پودر مناسب پوستتان را بدانید

وقتی می گوییم پد مخصوص کرم پودر، منظور این است که شما با استفاده از یک ابزار و بدون نیاز به تماس مستقیم کرم با دست، لوازم آرایشی را استفاده می کنید. از آنجایی که کرم پودر یکی از اصلی و اساسی ترین ابزار آرایشی در میان خانمها به حساب میآید و در نتیجه سطح زیادی از پوست را درگیر میکند، می بایست در خرید آن نهایت دقت را داشته باشید تا ناخواسته به پوست خود آسیب نرسانید.

اگر می خواهید پد کرم پودر آرایشی را برای انواع کرم آرایشی صورت و پنکیک صورت انتخاب کنید، ابعاد بزرگ تر آن را بخرید، چون باعث می شود سطح تماس وسیع تری داشته باشد و کرم بهتر روی صورت شما پخش شود. این دو در کنار هم می تواند آرایش چهره شما را کرم پودر لتراست زیباتر کند. در کنار پد مخصوص کرم آرایشی حتماً از قلم موی آرایشی هم کمک بگیرید.

اگر اهل آرایش روزانه باشید حتماً به این نکته فکر میکنید که استفاده از پد کرم پودر چه مزایایی میتواند داشته باشد. کرم پودر این لی یکی از کرم پودرهای باکیفیت ایرانی است که در پوشانندگی طبیعی و خوبی که دارد ، ماندگاری بالایی نیز داشته و می توان از ان به عنوان یک کرم پودر روزانه استفاده کرد . آیا میتوان از کرم پودر برای تیرهتر و یا روشنتر کردن پوست استفاده کرد؟ این کرم پودر از فلورمار از جمله کرم پودرهای عالی برای پوشش دادن جای لک و جوش بر روی پوست صورت بوده و اگر با پد خیس روی پوست مورد استفاده قرار دهید ، می توانید از پوشش دهی فوق العاده ای که ایجاد می کند ، لذت ببرید .

برخی دیگر، بسته بندی ها را به گونه ای آماده کرده اند که انواع پد آرایشی با شکل ها رنگ ها و اندازه های مختلف در داخل یک بسته قرار داشته باشد. این پدها به حالت گلوله ای یا کروی شکل، مثلثی یا شکل های خلاقانه با ضخامت قابل توجه تولید شدهاند. خرید اینترنتی لوازم آرایش به صورت آنلاین از فروشگاه اینترنتی روبان به راحت ترین شکل قابل انجام می باشد. در صورت تمایل به خرید آنلاین، حتما خرید خود را از سایت های دارای نماد اعتماد الکترونیکی انجام دهید. برای این منظور توصیه می شود که مقداری از کرم را مورد نظر خود را روی پوست گردن و یا فک تست کنید.