ران دیسانتیس می خواهد آزادی بیان را به نام آزادی بیان محدود کند

اسپرتاب دانش آموزان فریزبی روی چمنی که توسط ساختمان های تاریخی جذاب قاب شده است. مهمانی های پر شور و پر از جوانان و هرزگی. دانشجویانی که در یک دایره نشسته اند و در مورد موضوعات بحث برانگیز با استادی به عنوان راهنمای خود بحث می کنند. برای بسیاری اینها تصاویر اساسی از زندگی دانشگاهی است. با این حال، در فلوریدا، یکی از این چیزها ممکن است به زودی غیرقانونی شود (و این مهمانی‌های ناخوشایند نیست).

به این داستان گوش کن
از صدا و پادکست بیشتر لذت ببرید iOS یا اندروید.

مرورگر شما پشتیبانی نمی کند

کالج ها و دانشگاه های دولتی فلوریدا مورد توجه بسیاری از دولت قرار گرفته اند. اخلال‌کننده‌ترین آنها احتمالاً لایحه مجلس 7 است، که بیشتر به عنوان قانون آزادی فردی شناخته می‌شود، یا از اشتباهات به کودکان و کارمندان ما جلوگیری کنید. بیدار شد) عمل کنید. این قانون که در آوریل گذشته توسط فرماندار، ران دیسانتیس امضا شد، از آموزش یا بحث در مورد هشت موضوع مربوط به نژاد و جنسیت به ویژه جلوگیری می کند. به طور خاص این ایده را منع می کند که «یک فرد… مسئولیت شخصی دارد و باید به دلیل اعمالی که در گذشته توسط سایر اعضای همان نژاد، رنگ، منشاء ملی یا جنس انجام شده است، احساس گناه، ناراحتی یا سایر اشکال ناراحتی روانی داشته باشد. و اینکه «فضیلت‌هایی مانند شایستگی، برتری، سخت‌کوشی، انصاف، بی‌طرفی، بی‌طرفی، بی‌طرفی، و کوررنگی نژادی نژادپرستانه یا جنسیتی هستند» و موارد دیگر.

چندین سازمان، از جمله اتحادیه آزادی های مدنی آمریکا و بنیاد حقوق و بیان فردی (آتش)، یک گروه حامی سخنرانی، شکایت هایی را در اعتراض به قانون به دلیل نقض اصلاحیه اول و چهاردهم تنظیم کرد. دعاوی موفق بوده است. مقررات مربوط به دانشگاه ها توسط یک قاضی فدرال در ماه نوامبر مسدود شد، اما همچنان می تواند به قانون تبدیل شود. این ایالت به دادگاه تجدیدنظر ناحیه یازدهم اعتراض کرده است. آقای دیسانتیس و دوستانش در مجلس قانونگذاری ایالتی می خواستند این قانون در مورد شرکت ها نیز اعمال شود، اگرچه دادگاه ها در ماه اوت مانع از آن شدند. این قانون همچنان برای مدارس ابتدایی و متوسطه اجرا می شود.

با وجود تضعیف شدن، Stop بیدار شد قانون بر دانشگاه ها تأثیر گذاشته است. بیست و هشت رئیس کالج‌های دولتی در 18 ژانویه نامه‌ای را امضا کردند که در آن قول دادند از «ارزش‌های فلوریدا» دفاع کنند. موسسات ما هیچ گونه رویه، سیاست، یا الزامات آکادمیک نهادی را که اعتقاد به نظریه نژاد انتقادی یا مفاهیم مرتبط مانند متقاطع بودن یا این ایده که سیستم‌های سرکوب باید لنز اصلی آموزش و یادگیری باشد را وادار کند، حمایت مالی نخواهند کرد. در این نامه آمده است.

آدام اشتاینباگ، وکیل دانشگاه، می‌گوید: معمولاً وقتی مردم می‌خواهند از ایده‌ای که دوست ندارند جلوگیری کنند، افراد می‌توانند در محوطه دانشگاه صحبت کنند محدود می‌کنند. آتش. (لیبرال ها اخیرا به استفاده از این رویه علیه دشمنان محافظه کار خود متهم شده اند.) اما قانون Stop Wake متفاوت است. آقای اشتاینباگ می گوید: «فلوریدا از بهانه صرف نظر می کند. “آنها از واسطه صرف نظر می کنند و فقط ایده ها را محدود می کنند.”

یکی از اعضای هیئت علمی دانشگاه فلوریدا که مایل است ناشناس بماند، می‌گوید: این قانون فرهنگ ترس را در محوطه دانشگاه ایجاد کرده است. صندوق ورودی دانشگاه او مملو از ایمیل های مربوط به این عمل است. او می گوید که دانشگاهیان نگران نقض تصادفی قانون و گزارش شدن هستند. دانشگاه فلوریدا جنوبی، یک دانشگاه دولتی متفاوت در فلوریدا، وب‌سایتی برای دانشجویان دارد تا تبعیض را گزارش کنند که به طور خاص «نقض لایحه 7 مجلس نمایندگان» را درخواست می‌کند. عواقب آن می‌تواند برای دانشگاه‌های دولتی که میلیون‌ها دلار از بودجه دولتی را از دست می‌دهند، شدید باشد.

عضو هیئت علمی توضیح می دهد که این ترس تعاملات استاندارد را دشوار می کند. یک روز در کلاس، یکی از شاگردانش گوشه گیر به نظر می رسید و در بحث گروهی شرکت نمی کرد. به جای این که فرض کند دانش آموز به سادگی روز بدی را سپری می کند، بدترین را در نظر گرفت. من انگار خدای من، این بچه از من ضبط می کند؟ آیا این بچه جاسوس است؟» این عضو هیئت علمی می گوید که اکنون به دنبال استخدام در ایالت دیگر است و به نظر نمی رسد که تنها باشد. نظرسنجی توسط تامپا بی تایمز نشان می دهد که 63 درصد از اعضای هیئت علمی می گویند که در صورت دریافت پیشنهاد مشابه ترک خواهند کرد.

شاید هدف این باشد – استعفا دادن استادان چپ‌گرا و رفتن به کالیفرنیا. اما آقای اشتاینباگ به جمهوری‌خواهان فلوریدا نسبت به دست‌اندازی بیش از حد هشدار می‌دهد. او توضیح می دهد: «انگیزه طبیعی مردم تلاش برای سانسور مخالفان است. “اما اگر به مردم قدرت بدهید… تا گفتار را محدود کنند، آن وقت این یک چنگال است که مخالفان ایدئولوژیک شما علیه شما به کار خواهند برد.”

با چک و تراز، خبرنامه هفتگی مختص مشترکین ما، که وضعیت دموکراسی آمریکا و مسائلی را که برای رأی دهندگان مهم است بررسی می کند، در صدر سیاست آمریکا باشید.