رابطه بیش از حد برای زوجین ، مایکل کلارک

عاشقانه گردباد کیلی کلارک و جیمز کورتنی روند خود را ادامه داده است.

کلارک از مایکل کاپیتان سابق کریکت استرالیا نقل مکان کرد و شعله را با کورتنی دو سال پس از اولین قرار ملاقات دوباره زنده کرد.

Kayo بلیط شما برای بهترین پخش جریانی زنده و On-Demand ورزشی است. تازه وارد کیو شدی؟ دوره آزمایشی رایگان 14 روزه خود را دریافت کرده و فوراً جریان را شروع کنید>

این دو در آخر هفته مسابقه باتورست 1000 هنگامی که گفته می شود در کنار جاده “با شور و بوسیدن” مشاهده می شوند ، با روابط خود عمومی شدند.

اواخر ماه اکتبر هنگامی که کیلی سلفی خود و کورتنی را با یک ایموجی چشمک به استوری اینستاگرام خود ارسال کرد ، مقامات اینستاگرام را در بین این دو قرار داد و تصویر دیگری از این دو را در حالی که برای گرفتن عکس گروهی با دوستان صف آرایی کرده بودند ، بارگذاری کرد.

اما کمتر از شش هفته پس از عمومی شدن ، دیلی تلگراف گزارش هایی که این زوج فراخوانده اند ، با مسافت طولانی رابطه را دشوار نگه می دارد.

کورتنی عادت داشت در همان باشگاه کارتینگ برادر کلارک ، تروی ، وقتی بچه بودند ، مسابقه می داد و این زوج از 11 سالگی یکدیگر را می شناختند.

کلارک یکی از طرفداران قدیمی ورزش اتومبیلرانی است و در روزهای جوانی خود یک دختر شبکه V8 بود و در سال 1999 به عنوان خانم ایندی تاجگذاری کرد.

ازدواج 16 ساله کورتنی با همسر سابق کاریس در سال 2017 به شکلی نامرتب از هم گسیخته و او مجبور شد برای حضانت دو فرزندش بجنگد.

کلارک و کورتنی که هر دو درگیر روابط پراهمیتی بودند که به نتیجه نرسید ، هنگامی که عاشقانه خود را از سر می گرفتند ، با یکدیگر نازک به نظر می رسیدند. اما قرار نبود افسانه باشد.

یکی از دوستان زن و شوهر گفت دیلی تلگراف: “روزهای ابتدایی است اما آنها بسیار خوشحال هستند.

“کیلی عاشق اتومبیلرانی است ، این چیزی است که او از کودکی علاقه مند به آن بوده است.

کیلی و مایکل جدایی خود را در ماه فوریه تأیید کردند ، فاش کردند که آنها در سال 2019 جدا شده اند و ماه ها بعد اعلامیه عمومی نمی کنند.

در بیانیه آنها آمده است: “پس از مدتی زندگی جداگانه ، ما تصمیم دشواری را برای جدا شدن به صورت دوستانه به تصویب رسانده ایم.”

“با بیشترین احترام نسبت به یکدیگر ، به این نتیجه متقابل رسیده ایم که این بهترین دوره برای ماست که باید پایبند به فرزندپروری مشترک دختر خود باشیم.”

این زوج ها با هم کلسی لی دختر چهار ساله را بزرگ می کنند که به طور منظم در شبکه های اجتماعی آنها فعالیت می کند.

مایکل که در ماه ژوئیه در برنامه Kyle و Jackie O Show KIIS 1065 سخنرانی کرد ، گفت که او و کایلی علی رغم جدایی از یکدیگر بسیار خوب هستند.

مایکل گفت: “من فکر می کنم بسیار خوش شانس هستم که توانسته ام با مادر فرزندم از هم جدا شوم و ما هنوز دوستان بسیار خوبی هستیم.”

“من در واقع فکر می کنم که کیلی و دوستی من اکنون مانند گذشته قوی هستند. ما هنوز هم روزانه صحبت می کنیم و فکر می کنم شما شنیده اید که کیلی گفت همچنین هر دو ما همیشه دختر خود را در اولویت قرار می دهیم و بخش عمده ای از آن دوستی بین مادر و پدر است. “