دفتر خاطرات خبرنگار – در میان بیماری همه گیر ، هالووین آمریکا مقهور خواهد شد | ایالات متحده

بعضی از خانه داران به افراد فریبکار می گویند تا سال دیگر صبر کنند


اولین هالووین یک مراسم رسمی برای تازه واردان به آمریکا است. با دانستن این موضوع ، چند هفته پس از نقل مکان به محله ای در حومه واشنگتن دی سی ، از جدی بودن مردم برای تبدیل خانه هایشان به خانه های خالی از سکنه تعجب کردم. در طی چند روز همه جا مرگ بود. اسکلت هایی با اندازه کامل به صورت غیرمعمول در ایوان ها بالا می رفتند. زامبی های خونسرد و خونریز از تخت گلها بیرون می آیند. اجساد ، با سرهایی تا حدی بریده ، از روی درختان چرخانده می شوند. چمنها با جمجمه پراکنده شده بودند. دستهای شبح از چمن دراز می شدند.

این امر به خصوص برای کودکان مسحورکننده بود. اگرچه در ابتدا مانع هزینه آن شدیم – چند سال بعد ، از اوایل ماه اکتبر ، از اوایل ماه اکتبر چمن جلوی ما به نظر می رسد که 100 میلیون دلار از شما سنگ قبرهای پلی استایرن و یک اسکلت سگ پارس را خریداری می کند.

سخت است که در مورد هالووین آمریکایی برای مدت طولانی ایستاد. هیجان فرار از طبیعت ، همراه با مهمانی با لباس و خوردن مقدار زیادی شکلات ، این جشنواره را به بی دغدغه ترین جشنواره فصل تعطیلات تبدیل می کند. در کشوری که مردم تمایل دارند ساعتهای طولانی کار کنند و چند روز مرخصی می گیرند ، به عنوان دریچه تسکین عمل می کند.

در عصر covid-19 این عوامل منحرف کننده به ویژه جذاب هستند. از ماه مارس ، زمانی که مدارس برای اولین بار به آموزش آنلاین روی آوردند ، کودکان در واشنگتن و اطراف آن در خانه با والدین خود همکاری کرده اند (اگر والدین آنها خوش شانس باشند که می توانند از راه دور کار کنند). آنها که از دوستان و آداب و رسوم رویدادهای ورزشی و مهمانی های تولد محروم شده اند ، در هالووین حتی با چابکی بیش از حد معمول استفاده می کنند. امسال “شبح” ، سنت انداختن شیرینی روی درب دوستان قبل از زنگ زدن و فرار ، هفته ها زودتر از حد معمول شروع شد و به نظر می رسد بیشتر عصرها اتفاق می افتد. بعضی از ارواح مهربان با “مشروبات الکلی” به والدین خسته کننده آرامش بخشیده اند: همان چیز ، اما با بطری های شراب.

اما بسیاری از بزرگسالان حال و هوای هالووین امسال را ندارند. جای تعجب نیست مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری ، کلاهبرداری یا درمان را ، رویداد اصلی ، “خطرناک” طبقه بندی کرده و نسبت به آن هشدار داده است. اگرچه رفتن از خانه به خانه ، درخواست شیرینی جات بیشتر یک فعالیت در فضای باز است ، CDC می گوید که دیگ های شیرین عمومی می توانند ویروس کرونا را گسترش دهند. ترفند یا درمان نیز می تواند به معنای ازدحام باشد. هر کودک آمریکایی بهترین خانه ها را برای بازدید در تاریخ 31 اکتبر می داند ، به طوری که حتی اگر برخی از جاده ها خالی باشد ، جاده های دیگر به شدت شلوغ می شوند. در همسایگی من ، در لبه پایتخت ، به لطف سخاوت بخشیدن به ساکنان ، دو خیابان پر برگ و زیبا از خانه های قدیمی زیبا ، آهن ربایی برای افراد فریبکار از شمال واشنگتن و حومه آن است. گویی در قرارداد مالکیت خانه آنها نوشته شده است که آنها باید هر شب یک شب ، مقدار زیادی آب نبات تهیه کنند و خانه های خود را به مجموعه فیلم های هالووین تبدیل کنند و خود را به جادوگران ، هیولاها و شبح ها تبدیل کنند.

این معمولاً باعث افتخار محلی قابل توجهی است: شایعات حاکی از آن است که ترفندها یا معالجه کنندگان فرزندان روسای جمهور را شامل می شوند. اما امسال برخی از صاحبان خانه تابلوهایی نصب کرده اند که متأسفانه افراد فریب دهنده را به بازگشت در سال 2021 راهنمایی می کنند. بسیاری از آنها نمای خانه خود را بدون لبه تات ترک کرده اند. عفونت با ویروس کرونا تنها ترس آنها نیست. یکی از همسایگان گفت که جشن گرفتن در میان یک بیماری همه گیر کشنده بی احساس به نظر می رسد (اگرچه این واقعیت که مردم همیشه در حال مرگ هستند ممکن است بخشی از جذابیت کلیسایی هالووین باشد). برخی دیگر ، در منطقه ای که اکثراً دموکراتیک هستند ، بیش از حد از افتخارات انتخابات درگیر حواسشان جمع نیست تا بتوانند لباس خود یا خانه هایشان را بپوشند ، گرچه برخی پیام های هر دو را ترکیب کرده اند. روی یک تابلوی بزرگ که روی دیوار خانه چسبیده است ، با تصویر چاقویی که از خون می چکد ، نوشته شده است: “انتخابات ترسناک است”. “لطفاً رأی دهید”.

این هالووین تلخ و ناخوشایند برای کسانی که برنامه های خود را برای انتخابات ریاست جمهوری برنامه ریزی کرده بودند ناامید کننده است. لباس های داخل و اطراف پایتخت اغلب سیاسی هستند. یک سال با زنی روبرو شدم که پاروی پارکی به همراه داشت و آبلیمون می پوشید: او بود Roe v Wade، حکم جنجالی دیوان عالی کشور درباره سقط جنین. (او توضیح داد که قایق سوار شوید یا در چکمه بپوشید.) در سال 2020 ، در کنار برنامه های اجتناب ناپذیر مهمانی به عنوان دونالد ترامپ و دخترش ایوانکا ، حداقل یک زن و شوهر که می دانم امیدوار بودند که لباس زن و شوهر بد نامی را که متهم شدند ، بپوشند. پس از نشانه گیری اسلحه به معترضین زندگی سیاه در ماه ژوئن در سنت لوئیس ، میسوری. (پیراهن راه راه و صورتی آنها به راحتی ترکیب او و او بود.) یکی از تولید کنندگان لباس در حال شلاق زدن یک مگس در بالای یک کلاه گیس سفید است ، بنابراین کسی را که در زمان معاون ریاست جمهوری بر سر مایک پنس قرار گرفت به یادگار می گذارد. بحث در این ماه.

با محدود کردن ترفندها یا رفتارها ، مردم خلاق هستند. در واشنگتن ، جایی که بسیاری از خانه ها پله های منتهی به در دارند ، بعضی از آنها آب نبات ساخته اند: لوله کشی پی وی سی ، نوار چسب به نرده ها و بسته بندی شده در کاغذ براق برای چرخاندن آب نبات به مسافران از فاصله دور. در حومه شهرها برنامه ریزی شده است که نوجوانان کیسه های شیرینی را از داخل اتومبیل به کودکانی که در خارج از خانه خود ایستاده اند ، ببندند. برخی از سنت ها با احتیاط بیشتر ادامه داشته است: گورستان کنگره ، یک محل دفن در Capitol Hill ، تورهای گرگ و میش معمول هالووین خود را چندین شب در طول ماه اکتبر برگزار کرد ، اما با داشتن تعداد محدود برای فاصله اجتماعی.

همه آمریکایی ها اینقدر مواظب نخواهند بود. در دی سی و حومه آن احترام زیادی به علم و نظر کارشناسان وجود دارد: برخی از همسایگان من برای خاموش کردن سطل های زباله نقاب می زنند. اما تنها در چند مایلی مریلند یا ویرجینیا ، علائمی وجود دارد که ماسک پوشیدن را بطور منظم رد می کنند. برخی از آمریکایی ها برخلاف دستورات دولت محلی هستند که شب 31 اکتبر در خانه بمانند. این امر منجر به بحث درمورد اینکه آیا ممنوعیت ترفند یا رفتار قانون اساسی را نقض می کند یا خیر. به نظر می رسد هیچ چیزی در آمریکا توسط قطب سیاسی دست نخورده است.

یادداشت سردبیر: برخی از پوشش های covid-19 ما برای خوانندگان رایگان است اکونومیست امروز، خبرنامه روزانه ما. برای اطلاعات بیشتر و ردیاب همه گیر ما ، به مرکز ما مراجعه کنید

از این محتوا استفاده مجدد کنیدپروژه اعتماد