دسترسی به دارو برای اعتیاد به مواد افیونی آسانتر شده است

تیAKING ظریف جرعه جرعه، انگار که آن چای داغ است، طول می کشد تا بیمار سالخورده سه می رود تا لیوان مایع روشن را به پایان برساند. پرستارش توضیح می دهد که طعم گیلاس بهترین است، اما هنوز هم بسیار بد است. با این وجود، او فنجان را می‌شوید و باقیمانده‌ها را می‌نوشد تا قطره‌ای هدر نرود. متادون از ترک مواد افیونی جلوگیری می کند و هوس او را از بین می برد. اکثریت قریب به اتفاق 500 بیمار در کلینیک متادون در بیمارستان سنت بارناباس در برانکس باید شش روز در هفته ویزیت کنند. پرستار توضیح می‌دهد که کارکنان سعی می‌کنند با جشن‌های تولد، گلوله‌های برفی و گلوله‌های برفی روی میزها، استقبال کنند، اما الینا، پرستار توضیح می‌دهد که بازدیدهای روزانه همچنان دردسرساز است. او دوازده سال در کلینیک کار کرده است: برخی از بیماران حتی برای مدت طولانی تری مراجعه کرده اند.

به این داستان گوش کن
از صدا و پادکست بیشتر لذت ببرید iOS یا اندروید.

مرورگر شما پشتیبانی نمی کند

داروهای اعتیاد به مواد افیونی به مدت نیم قرن در بسیاری از کشورها به شکلی استفاده می شوند و موثر هستند. مطالعات نشان می دهد که آنها خطر مصرف بیش از حد کشنده را تا 80٪ کاهش می دهند و به معتادان کمک می کنند تا از عود بیماری جلوگیری کنند. اچ‌آی‌وی و هپاتیت اما تنها 22 درصد از آمریکایی‌هایی که مشکل مواد افیونی داشتند در سال 2021 برای این بیماری دارو دریافت کردند. مرگ و میر ناشی از مصرف بیش از حد مواد افیونی افزایش یافته است، از حدود 50000 نفر در سال قبل از همه‌گیری به 80000 در سال 2021.

در حال حاضر دریافت متادون آزاردهنده است، زیرا ساکنان برونکس که برای رسیدن به سنت بارناباس با باد شدید مبارزه می کنند، می توانند تأیید کنند. پزشکان از سوء استفاده می ترسند. متادون هنوز یک ماده افیونی است و ارزش خیابانی دارد. بیش از حد می تواند باعث مصرف بیش از حد شود. بنابراین، درمان در کلینیک‌ها با دوز مشاهده شده کاملاً کنترل شده است (به همین دلیل است که بیماران به جای مصرف قرصی که می‌تواند زیر زبان پنهان شود جرعه جرعه می‌نوشند). اما در مارس 2020، از آنجایی که مردم در خانه ماندند و سعی کردند از امکانات پزشکی خودداری کنند، مقررات فدرال کاهش یافت تا بیماران پایدار بتوانند به اندازه کافی برای 28 روز به خانه بروند. این تغییرات ممکن است اکنون به عنوان بخشی از آنچه که می‌شود دائمی شود SAMHSAرگولاتور فدرال بزرگترین تغییر در 20 سال اخیر را نام می برد.

پزشکان در بریتانیا، کانادا و استرالیا از دهه 1960 متادون را در خانه تجویز می کنند. با گسترش استفاده از متادون در آمریکا در طول همه‌گیری، مرگ و میر ناشی از مصرف بیش از حد متادون افزایش پیدا نکرد و معتادان به احتمال زیاد در درمان باقی ماندند. لوئیس روزاریو، مشاور در سنت بارناباس، توضیح می‌دهد: «تا جایی که می‌توانستیم این کارها را انجام دادیم. او می‌گوید علیرغم ترس از «رفتار یواشکی» پنهان کردن یا فروش مجدد بطری‌ها، «به طرز شگفت‌آوری خوب پیش رفت». اکنون دیدن برخی از بیماران فقط یک بار در ماه برای دیگران انگیزه می دهد.

دولت فدرال همچنین تغییراتی را در مقررات مربوط به بوپرنورفین، داروی دیگری که برای اعتیاد به مواد افیونی استفاده می شود، پیشنهاد می کند. برخلاف متادون، بوپرنورفین کمتر در معرض سوء مصرف است و می‌تواند توسط طیف وسیعی از پزشکان تجویز شود و در داروخانه‌ها تجویز شود. قوانین جدید نسخه‌های آنلاین، یکی دیگر از آزادسازی‌های دوران همه‌گیری را دائمی می‌کند. کیت هامفریس از دانشگاه استنفورد می گوید: «این واقعاً یک معامله بزرگ است. ما ارائه دهندگان کافی نداریم – ما شکاف های بزرگی در کشور داریم که در آن صدها مایل در اطراف کسی وجود ندارد.

ارائه دهندگان بیشتری به زودی در دسترس خواهند بود: برای سال ها، پزشکان برای استفاده از بوپرنورفین برای درمان اعتیاد به آموزش اضافی و معافیت خاصی نیاز داشتند (تجویز آن برای درد نیازی به بوروکراسی اضافی نداشت). اما در لایحه هزینه های Omnibus که در پایان سال 2022 توسط کنگره تصویب شد، مقرراتی بود که این معافیت را لغو می کرد. اکنون هر کسی که مجوز عمومی اداره مبارزه با مواد مخدر را داشته باشد، می‌تواند آن را تجویز کند – از پزشکان خانواده که بیشتر به استفاده از وسایل کمک خواب عادت دارند تا روان‌پزشکان که تجویز می‌کنند. بیش فعالی داروها

برای اثربخشی دوزهای مصرفی متادون و جلوگیری از مرگ و میر بیشتر، تغییرات فدرال کافی نخواهد بود. قوانین ایالتی نیز باید تغییر کند: در حال حاضر 20 ایالت مقررات سختگیرانه تری نسبت به قوانین فدرال دارند. ارین مدن، استاد دانشگاه ایالتی وین توضیح می‌دهد: «این ایده که کاهش قوانین مربوط به خانه‌های متادون به طور خودکار به دوزهایی که واقعاً به خانه می‌روند تبدیل می‌شود، ساده‌لوحانه است. بسیاری از ایالت ها نیز تعداد کلینیک های متادون را با قوانین سختگیرانه منطقه بندی تنظیم می کنند. ویرجینیای غربی از سال 2007 هرگونه کلینیک جدیدی را مسدود کرده است. افزایش دسترسی به درمان ضروری است. دکتر مدن توضیح می‌دهد که دسترسی به این داروها «باید آسان‌تر از داروهای غیرقانونی باشد و اینطور نیست». این یک مشکل است.

با چک و تراز، خبرنامه هفتگی مختص مشترکین ما، که وضعیت دموکراسی آمریکا و مسائلی را که برای رأی دهندگان مهم است بررسی می کند، در صدر سیاست آمریکا باشید.