در ذهن همه – دو مسابقه در جورجیا کنترل سنا را تعیین می کند | ایالات متحده

و بنابراین ، شاید ، سرنوشت دستور کار جو بایدن


بیشترین عکسبرداری از حاضران در تجمع در 5 دسامبر برای رافائل وارنوک و جون اوسوف – نامزدهای دموکرات در انتخابات دور دوم سنا در جورجیا در 5 ژانویه – یک سگ کوچک جوان بود که بر روی بند سفید قرار داشت و پیراهن مشکی بر تن داشت که روی آن نوشته شده بود: وارنوک توله سگها را دوست دارد ”. این شعار به یکی از تبلیغات آقای وارنوک اشاره دارد که به صورت ویروسی منتشر شد. این نشان می دهد که او سگ را در امتداد یک خیابان پر از درخت راه می رود ، به طور ضمنی “تبلیغات لکه” را ، از جمله مخالف جمهوری خواه خود ، کلی لوفلر ، تا کیسه زباله های سگ که در یک سطل آشغال در نزدیکی آگهی قرار دارد ، مقایسه می کند. .

وب سایت مبارزات انتخاباتی خانم لوفلر ، یکی از سناتورهای فعلی ایالت ، آقای وارنوک را صدا می کند – – در 15 سال گذشته کشیش ارشد در کلیسای باپتیست ابنیزر ، جایی که مارتین لوتر کینگ بزرگتر و بزرگتر هر دو تبلیغ می کردند – “یک رادیکال چپ با یک دستور کار خطرناک “. وب سایت مبارزات انتخاباتی دیوید پردو ، رئیس فعلی دیگر ، سعی کرده است آقای اوسوف را به “رادیکال های ضد پلیس” گره بزند. در همین حال ، آقایان اوسوف و وارنوک مخالفان خود را به عنوان یک جفت پلوتوکرات خارج از تماس و خود معامله نشان می دهند. به عبارت دیگر ، دموکرات ها از همان خط حمله ای استفاده می کنند که باراک اوباما در سال 2012 میت رامنی را شکست داد ، در حالی که جمهوری خواهان جنگ فرهنگ دونالد ترامپ رئیس جمهور را بر عهده دارند. کنترل سنا – و بنابراین شاید سرنوشت ریاست جمهوری جو بایدن – به این بستگی دارد که جفت گرجیانی جفت نامزدی را ترجیح می دهند.

دلیل این امر آنست که ، همانطور که اکنون اوضاع برقرار است ، جمهوریخواهان 50 کرسی در مجلس سنا را در اختیار خواهند داشت. اگر دموکرات ها آقایان پردو و خانم لوفلر را شکست دهند ، 50 نفر را نیز به دست خواهند آورد ، اما چون معاون رئیس جمهور آرا-شکستن سنا را می آورد ، آنها اتاق را کنترل خواهند کرد. این به آقای بایدن اختیار بیشتری در کارمندان می دهد: سنا باید گزینه های کابینه خود را به همراه صدها منصوب سیاسی دیگر ، به ویژه کرسی های دیوان عالی که در دوره وی باز می شود ، تأیید کند. همچنین ممکن است تعیین کند که او چقدر بلند پروازانه با قوانین است.

از زمان بازنشستگی زل میلر (که چنان محافظه کار بود و در یک سخنرانی اصلی در کنوانسیون ملی جمهوری خواهان 2004 سخنرانی کرد) دموکراتها هرگز در دور دوم انتخابات جورجیا پیروز نشده اند و کرسی سنا را در آنجا برگزار نکرده اند. با این وجود به نظر می رسد هر دو از انرژی موفقیت آنها در ماه نوامبر – آقای بایدن برنده این ایالت شد ، کاری که هیچ کاندیدای ریاست جمهوری دموکرات از زمان بیل کلینتون در سال 1992 انجام نداده بود – و حداقل به طور منطقی یکپارچه شد. هر دو نامزد به طور منظم با هم ظاهر می شوند و هم از سفر (مجازی) آقای اوباما و هم از توانایی های سازماندهی استیسی آبرامز كه در رقابت نزدیكی به عنوان فرماندار در سال 2018 باخت و از آن زمان انرژی خود را به سمت ثبت نام و بسیج رای دهندگان برده است ، بهره مند شده اند.

این دو نامزد مکمل یکدیگر هستند. آقای وارنوک یک گرجی 51 ساله است. همانطور که شایسته یک واعظ باپتیست با درجه دکترا است ، او یک سخنران متبحر و ناب است. در آتلانتا ، سوال طولانی مدت این نبود که آیا او روزی کاندیدا می شود ، فقط کدام دفتر. آقای اوسوف فقط 33 سال دارد و یک پسر مهاجر است (مادر او استرالیایی است ؛ او اولین سناتور یهودی گرجستان خواهد بود ، همانطور که آقای وارنوک اولین سنگر آفریقایی-آمریکایی خواهد بود). صحبت های آقای وارنوک به سمت مسائل و آرزوها متمایل است. به نظر می رسد آقای اوسوف در استفاده از هچ راحت تر است. در تجمع روز شنبه ، وی آقای پردو – که حجم عظیم معاملات سهام او موجب تحقیقات وزارت دادگستری شد که بدون هیچگونه اتهامی بسته شد – “متقلب” و همچنین “ترسو” به دلیل عدم حضور در بحث در مورد 6 دسامبر

آقای پردو و خانم لوفلر از همین پارچه بریده شده اند: تجار ثروتمند و موفقی که در دوره ای قبل احتمالاً جمهوری خواهان استاندارد باشگاه های کشور بوده اند ، اما همه ترامپیسم را دنبال کرده اند. خانم لوفلر با انتشار آگهی ای شوخی در مورد كشتن “كاتبان لیبرال” را نشان داد و در تجمعات با اعضای شبه نظامیان راست افراطی و مارجوری تیلور گرین ، نماینده منتخب كنگره در جورجیا و حامی QAnon ظاهر شد ، یك نظریه توطئه گسترده و بدون شواهد در مورد یک کابل قدرتمند از بچه های شیطان پرست یکی از تبلیغات آقای پردو به طور مصنوعی بینی حریف یهودی خود را طولانی کرد. وی از سرسخت ترین حامیان کنگره رئیس جمهور بوده است.

خود آقای ترامپ از انزوا پس از انتخابات برای تیتر یک تجمع برای این دو در جنوب جورجیا در 5 دسامبر ظهور کرد. بیشتر سخنرانی 101 دقیقه ای او به پخش دروغ اختصاص داشت (در میان آنها ، او ادعا می کرد که در جورجیا ، ویسکانسین و انتخابات ریاست جمهوری پیروز شده است ، و همه آنها را از دست داد) و گلایه های مربوط به رای ماه گذشته. وی به دلیل رعایت قانون و تأیید پیروزی آقای بایدن ، به وكالت گرجستان ، برایان كمپ ، و وزیر امور خارجه ، براد رافنسپرگر ، هر دو جمهوری خواه حمله كرد. او تهدید کرد که در سال 2022 از یک رقیب اصلی آقای کمپ حمایت خواهد کرد. وقتی خانم لوفلر و پردو به طرز ناخوشایندی روی صحنه ظاهر شدند ، آنها تلاش می کردند تا از “مبارزات برای ترامپ!” شعار دادن

طبق نظرسنجی ها ، هر دو نژاد فشرده است. اما دموکرات ها باید آرامش کمی از آن بگیرند. در ماه نوامبر ، نظرسنجی ها به آنها علاقه مند بودند و یا مسابقات سختی را در چندین مسابقه سنا که جمهوری خواهان برنده شدند نشان داد. به طور سنتی ، جمهوری خواهان بیشتر از دموکرات ها برای انتخابات میان دوره ای و دور دوم ظاهر می شوند. در ژانویه ، دموکرات ها باید نگران باشند نه تنها در مورد این نوع کاهش دوره ای میزان مشارکت ، بلکه همچنین اینکه جمهوری خواهان ناراضی که اهرم را برای آقای بایدن در ماه گذشته کشیدند آیا به دولت تقسیم شده رای می دهند تا قدرت او را بررسی کنند.

از این محتوا استفاده مجدد کنیدپروژه اعتماد