در حال ورق زدن خانه ها – اگر موج دموکراتیک بر مجلس قانونگذاری ایالت شکسته شود ، تأثیرات آن پایدار خواهد بود | ایالات متحده

محدودیت مجدد ، اصلاحات پلیس و قانون انتخابات همه در آرا 3rd 3 نوامبر آویزان است


اکثر آمریکایی ها نمی دانند نمایندگان ایالتی آنها چه کسانی هستند. فقط 12٪ می توانستند آنها را به طور صحیح در یک مطالعه تعاونی انتخابات کنگره از هاروارد در سال 2018 نامگذاری کنند. اما در روز شنبه اخیر هنگامی که جانت دیاز ، که برای سنای ایالت پنسیلوانیا نامزد می شود ، درهای مربوط به خانواده های متمایل به دموکرات را زد (اطلاعات او سوابق رأی گیری تکه تکه ، به نظر می رسد به عنوان طبیعی نیست. حتی برخی او را شناختند.

در صورت انتخاب ، خانم دیاز اولین دموکرات خواهد بود که از دهه 1870 این منطقه را به دست آورد. ایالت سیزدهم ایالت سنا ، که از لنکستر و حومه آن تا زمین های کشاورزی نورد گسترده است ، احتمالاً رقابتی ترین مسابقه در یک کشور رقابتی است (مدل ما نشان می دهد پنسیلوانیا ایالتی است که به احتمال زیاد تصمیم می گیرد چه کسی کاخ سفید را برنده شود). پنسیلوانیا همچنین یکی از ایالتهایی است که کمیته مبارزات قانونگذاری دموکراتیک (DLCC) در تلاش است آن را تلنگر کند.

دموکرات ها برای به دست آوردن کنترل مجلس نمایندگان ایالت پنسیلوانیا به 9 کرسی و همچنین پیروزی در سنا نیاز دارند. DLCC 50 میلیون دلار (ركورد) در 13 ایالت از جمله آریزونا ، میشیگان ، كارولینای شمالی ، پنسیلوانیا و تگزاس هزینه می كند. سایر گروه های متمایل به چپ ، مانند کمیته بازتوزیع مجدد دموکراتیک ملی ، به ریاست اریک هولدر ، دادستان کل باراک اوباما ، نیز برای مسابقات ایالتی هزینه می کنند.

دموکرات ها از سال 2010 بازی می کنند ، زمانی که آنها توسط جمهوری خواهان بیش از حد مورد استفاده قرار گرفتند و از ما استفاده کردند و کنترل 21 اتاق را از دست دادند. در طول دو دوره ریاست جمهوری آقای اوباما ، دموکرات ها حدود 1000 کرسی از 4000 کرسی عجیب ایالتی را که در سال 2009 داشتند از دست دادند (در مجموع 7383 کرسی وجود دارد). این امر برای آنها نه تنها کنترل دستور کار سیاست ها بلکه در بسیاری از ایالت ها کنترل قدرت ترسیم مرزهای مناطق کنگره نیز برای آنها تمام شد.

یک دهه بعد ، دموکرات ها 39 اتاق از 98 اتاق را کنترل می کنند (بدون درنظرگرفتن قانونگذاری یک پارلمان و غیر حزبی نبراسکا) و 450 کرسی را از آن خود کردند. با تماشای جسیکا پست ، رئیس DLCC ، آنها ده اتاق قانونگذاری ایالتی را بازگردانده و در کارولینای شمالی و تگزاس سرازیر شده اند. بعید است که آنها با موفقیت جمهوریخواهان در سال 2010 مطابقت داشته باشند ، اما فقط به این دلیل که میوه های کم آویز قبلاً چیده شده اند. بعد از سرشماری سال 2020 ، یک بار دیگر در معرض کنترل کنترل مجدد تقسیم بندی است. دیوید آبرامز از کمیته رهبری ایالتی جمهوری خواه می گوید این بدان معناست که “یک دهه قدرت در تعادل آویزان است” در 3 نوامبر.

https://www.youtube.com/watch؟v=b4eqjQpREFc

علاوه بر پنسیلوانیا ، سایر مجالس قانونگذاری ایالت برای تماشای آریزونا است که بیش از 40 سال اتاق مجلسی دموکرات نداشته و حزب فقط به دو کرسی برای چرخاندن مجلس و سه کرسی برای تصدی سنا احتیاج دارد. مجلس تگزاس برای چرخاندن به 9 صندلی نیاز دارد. مارک جونز از دانشگاه رایس قضاوت می کند که نام دونالد ترامپ در بالای بلیط “خانه تگزاس را بازی کرده است”.

این فقط مقیاس هزینه نیست که غیر معمول است (انتخابات دفاتر ایالتی رابطه ضعیف کسانی برای کنگره است). برای چیزی فرار کنید ، یک کمیته اقدامات سیاسی ، 62000 جوان دموکرات را برای تصدی سمت انتخاب کرده است و هفته آینده 500 رای در انتخابات دارد. ریتا بوسورث ، بنیانگذار پروژه خواهر ناحیه ، که داوطلبان را با مناطق نوسان جفت می کند ، به عنوان نمونه ای از تفاوت استخدام نامزدها به کلرادو اشاره می کند. گروه وی در سال 2018 به پاک سازی دموکرات ها کمک کرد. در ژوئن سال جاری ، قانون گذاران کلرادو اصلاحات گسترده پلیس را تصویب کردند. فرصت بیشتر برای آن نیز در صندوق های رای است.

حفاری عمیق تر:
بهترین موارد مربوط به تبلیغات انتخاباتی 2020 ما را بخوانید و پیش بینی های انتخاباتی ما را کاوش کنید ، سپس برای خبرنامه و پادکست هفتگی در مورد سیاست های آمریکا برای Checks and Balans ثبت نام کنید.

از این محتوا استفاده مجدد کنیدپروژه اعتماد