درمان ورم به دو صورت انجام میشود

بیش از نیمی از نورادان پسر با سینه های بزرگ به دنیا می آیند که معمولا دو تا سه هفته بعد از تولد برطرف خواهد شد. روش های برش در محلی که بافت غده سینه یا پوست بیشتر از اندازه برای اصلاح سینه نیاز است، انجام می شود. از جمله این ترکیبات پروپولیس و کریسین است که به وسیله زنبور عسل سنتز شده و همین امر نیز سبب شده است عسل به عنوان غذایی برای ایجاد تعادل بین هورمون های مردانه معرفی شود. این عمل برای افراد سالم با BM1 بین 19 تا 27 که بعد از رژیم غذایی و ورزش نتوانسته اند از برخی چربی های بدنشان خلاص شوند مناسب است. روش های مختلفی برای جراحی ژنیکوماستی در مردان وجود دارد که بهترین روش آن توسط پزشک جراح، در اولین جلسه مشاوره مشخص خواهد شد. اگرچه بهترین روش درمان ژنیکوماستی در مردان، انجام جراحی کوچک کردن سینه مردان یا عمل ژنیکوماستی میباشد، اما در برخی موارد میتوان این مشکل را به صورت طبیعی و بدون نیاز به جراحی سینه در مردان رفع نمود. در برخی موارد که شدت پیشروی ژنیکوماستی در فرد زیاد است، احتمالا نیاز به ایجاد برشهای بيشتري باشد. در صورتی که بافت اضافی ایجادشده در محدوده نوک سینه و آرئولا (Areola) باشد، با ایجاد یک برش کوچک میتوان این بافت را به راحتی از بدن خارج کرد؛ اما در برخی مواقع برای افزایش اطمینان خاطر از اینکه تمام بافتهای اضافی از بدن خارج شده است، میتوان از لیپوساکشن با دستگاه پال ( PAL ) یا UAL استفاده کرد.

در این شرایط، احتمال اینکه نوک سینه کمی جا به جا شده و بعد از برداشتن چربی و بافتهای اضافی در جای دیگری قرار گیرد، وجود دارد. روشهای مختلفی برای کاهش سایز سینه وجود دارد مانند رعایت رژیم غذایی و یا خارج سازی چربیهای اضافی. این جراحی هم مانند عمل بالا بردن سینه می توانند به داشتن سینههای سالمتر و به لحاظ زیباییشناسی، متناسبتر با بدن بیمار، کمک کند. ایجاد شود. امروز با جراحی ژنیکوماستی می توان آن را درمان نمود و اعتماد به نفس از دست رفته آقایان را به آن ها بازگرداند. لازم است افرادي که سینههای بزرگی دارند، با تجربه درد در قسمت فوقانی بدن یا آسیب پوستی در ناحیه بین سینهها یا زیر سینه، پیش از جدیتر شدن مشکل اقدام به کم کردن سایز سینههای خود کنند. باید در برنامه قرار گیرد تا روند از بین بردن چربی سینه مردانه راحتتر و سریعتر صورت گیرد. در شرایط موقتی اسکار و ورم ماساژ میتواند سودبخش باشد ولی باعث بهبودی بافت غدهای یا چربی باقیمانده نخواهد شد. بنابراین می توان نتیجه گرفت نتایج مصرف دیابانول با توجه به موقتی بودن اثرات آن، ارزش خطرات جدی آن روی سلامتی و عملکرد اندام های مختلف بدن را نخواهد داشت. بزرگ شدن بافت سینه در آقایان که با عنوان ژنیکوماستی شناخته می شود که می تواند یکی از سینه ها و یا هر دو را درگیر کند.

در طبقه بندی ای که در ذیل ارائه می شود، کاندیداهای عمل جراحی براساس مقدار و خصوصیات بزرگ شدن سینه (هیپرتروفی) و میزان پتوز (افتادگی) درجه بندی می شوند. برش درمواقعی که پوست اطراف نوک سینه نیاز است کم شود یا موقعی که بخواهیم نوک سینه طبیعیتر باشد، لازم می باشد. کوچک کردن سینه به وسیله جراحی سینه با دستگاه لیپوساکشن سینه یک روش جراحی زیبایی است که باعث کاهش اندازه و وزن سینههای بزرگ و سنگین میشود. این روش شامل فرو بردن یک لوله توخالی از طریق چند شکاف کوچک است. چرا لیپوساکشن برای کوچک کردن سینه مردان انجام میشود؟ یک بیمار معمولی میتواند ظرف دو تا سه روز پس از ساکشن کردن سینه به محل کار خود برگردد و فعالیت روزمره عادی داشته باشد عملاً بدون زخم، چند روز پس جراحی لیپوساکشن سینه، زخمی بر روی بدن شما وجود نخواهد داشت کاهش ۲۰ تا ۵۰ درصد از حجم سینه حداقل خطر و کمترین عوارض و دوره نقاهت كوتاه بعد از عمل از مزاياي ليپوساكشن سينه در افراد مبتلا به ژنيكوماستي است. گاهی نوجوانانی که در سن بلوغ هستند بزرگی سینه به صورت یک غده در نوک سینه (مرکز سینه) نمایان می شود و دردناک است در این صورت چه اقدامی لازم است؟

گاها به دلیل عدم تقارن متوجه آن می شوند. یکی از علائم ناباروری مردان کاهش موهای بدن است که میتواند نشانه عدم تعادل هورمونی باشد. همانطور که گفته شد ژنیکوماستی عارضه ای است که بیشتر مردان به آن مبتلا هستند و ممکن است در سنین خاصی ایجاد شود. دانه های کتان سرشار از اسید های چرب امگا 3 هستند که باعث افزایش میزان تستسترون خواهند شد و مانع از بزرگ شدن بیش از حد سینه در مردان می شوند. ژنیکوماستی به رشد بیش از حد سینه در آقایان گفته می شود که می تواند به دلیل تغییرات هورمونی، بیماری، اضافه وزن و … حقیقت جالب این است که سلولهای چربی برداشته شده، هیچگاه دوباره در ناحیهی درمان شده رشد نمیکنند، بنابراین ازدستدادن سلولهای چربی دائمی است. از آنجایی که بزرگی سینه در مردان میتواند ناشی از بیماریهای مختلفی باشد، بنابراین باید قبل از اقدام به جراحی توسط پزشک معاینه کامل انجام شود. پزشک شما بهترین راه را به شما پیشنهاد می دهد. ژنیکوماستی به سرطان سینه ارتباطی ندارد و اما در صورت بروز تورم در سینه ها باید به یک پزشک معالج مراجعه کرد. حداقل یک ماه پس از جراحی از فعالیت های شدید بدنی و بلند کردن اجسام سنگین خودداری کنید.

اگر دوست دارید این نوشتار را داشته باشید و مایل به دریافت اطلاعات بسیار بیشتر در مورد ژنیکوماستی و بدنسازی لطفا به بازدید از وب سایت ما.