درمارولر چیست و چگونه به جوان سازی پوست کمک می کند؟

در یک جهت ۶ تا هشت مرتبه بسته به تحمل و حساسیت پوست خود درمارولر را بکشید و بعد از این درمارولر را از روی پوست خود بلند کنید و دوباره این عمل را تکرار کنید. در عصر حاضر بهره گیری از متدهای جدید ، سریع و پیشرفته زیباسازی و جوان سازی پوست ، جهت رفع و بازسازی مثمر مشکلات پوستی ، عوارض جانبی اندک ، هزینه کمتر و نتایج رضایت بخش و دراز مدت بیشتر از دیگر متدهای درمانی زیبایی قدیمی مد نظر است. بعد از شستن درمارولر با مایع ظرفشویی از الکل ۷۰ درصد ایزوپروپیل برای ضد عفونی آن استفاده کنید و سری غلتکی درمارولر را به مدت ۱۵ دقیقه در الکل نگه دارید.

تنوع: فروش انواع کوکتل ها و فیلر ها در لاین های پزشکی و درمانی و زیبایی ، که حیان طب را در بین گروه های مشابه عرضه کننده ، منحصر به فرد نشان میدهد. سایان سنتر، بزرگترین کمپانی فروش لوازم برقی مراقبت از زیبایی و محصولات مصرفی در غرب کشور، مفتخر است که بهترین، جدید ترین و کارآمد ترین محصولات روز دنیا را با نازل ترین قیمت نسبت به رقبا در سطح کشورعرضه و درمارولر از کجا بخریم توزیع می کند. یک نفر چگونه می تواند اینکار را انجام دهد.

میکرودرم و لایه برداری های شیمیایی می توانند تنها لایه ی رویی پوست شما را برداشته و پوست را با رشد اندکی کلاژن طراوت ببخشند. برای این کار بهتر است از الکل ۷۰ درصد ایزوپروپیل استفاده کنید و غلتک سوزنی درمارولر را به مدت ۵ تا ده دقیقه در الکل قرار دهید. در هر صورت اگر صورت مورد استفاده شما ۱ میلیمتر یا بیشتر طول داشته باشد به نظر میرسد استفاده از ژل بیحسی ایده خوبی برای کاهش درد باشد. بسته به میزان تحمل شما میتوانید از یک ژل موضعی بیحس کننده برای محلی که میخواهید میکرونیدلینگ صورت یا بدن را انجام دهید استفاده کنید.

بعد از اتمام کار باید سری درمارولر را به مایع ظرفشویی بشورید چون الکل به تنهایی نمیتواند پروتئینهای موجود در پوست و خون که به درمارولر چسبیدهاند را تمیز کرده و از بین ببرد. بلند کردن درمارولر از روی پوست بعد از ۶ تا ۸ مرتبه کشیدن روی پوست بسیار مهم است چون در غیر این صورت به نظر میرسد که یک گربه روی صورت شما پنجول کشیده است.