دانشگاه های آمریکا بر اساس تعهد به تنوع استخدام می کنند

تیاو دانشگاه از کالیفرنیا، برکلی در حال حاضر برای “مدیر کشت سلولی، غذای مگس انداز، آماده سازی رسانه ها و تاسیسات شستشوی شیشه در حال تماس” تبلیغ می کند. متقاضیان به مدرک پیشرفته و یک دهه تجربه تحقیقاتی نیاز دارند و باید الف رزومه، نامه پوششی و بیانیه تحقیق. آنها همچنین باید بیانیه ای در مورد مشارکت خود در پیشبرد تنوع، برابری و شمول ارسال کنند. ظاهراً همه (این مدیر، رئیس بعدی حفاظت کتابخانه، هر کسی که آرزوی یک مقام استادی را در سر دارد) باید بیانیه‌ای ارائه کند که در آن درک خود از تنوع، مشارکت‌های گذشته خود در افزایش آن و برنامه‌های خود را برای “پیشبرد برابری و شمول” بیان کند. استخدام کرد.

به این داستان گوش کن
از صدا و پادکست بیشتر لذت ببرید iOS یا اندروید.

مرورگر شما پشتیبانی نمی کند

چندی پیش، چنین اظهاراتی عجیب و غریب و دارای اهمیت حاشیه ای بود. اکنون آنها در اکثر سیستم های دانشگاه کالیفرنیا برای تصمیم گیری در مورد استخدام و تصدی کار سختگیر هستند. مطالعات ادعا می کنند که از هر پنج شغل هیئت علمی در سرتاسر آمریکا، یک نفر به آنها نیاز دارد. و سازمان‌های دولتی که تحقیقات علمی را تأمین می‌کنند، شروع به اعطای کمک‌های بلاعوض به آزمایشگاه‌ها به معیارها و طرح‌های تنوع آنها کرده‌اند.

طرفداران استدلال می کنند که چنین چیزهایی برای پیشبرد مفاهیمی که معمولاً با اختصار مورد استفاده قرار می گیرند مورد نیاز است: تنوع، برابری و شمول (دی، گاهی اوقات با “تعلق” ضمیمه (deib) یا «عدالت» (دیژ)، یا در غیر این صورت در یک آناگرام شادتر تنظیم شود (جدی). منتقدان -معمولاً آنهایی که به جای آنهایی که به دنبال آن هستند – فکر می کنند اظهارات اجباری آزمون تورنسل سیاسی است، شایستگی را بی ارزش می کند، دریچه پشتی را برای اقدام مثبت باز می کند، آزادی آکادمیک را نقض می کند و حمایت های متمم اول را برای دانشگاه های دولتی نقض می کند. «شباهت‌های زیادی بین این گزاره‌های تنوع وجود دارد که در حال حاضر اعمال می‌شوند و نحوه سوگند وفاداری [which once required faculty to attest that they were not communists] کیت ویتینگتون، دانشمند علوم سیاسی در دانشگاه پرینستون، می گوید. حق با کیست؟

مدافعان هیچ تعارضی بین آنها نمی بینند دی و تعالی تحصیلی شارون اینکلاس، معاون استاد دانشگاه برکلی، می‌گوید: «تصور اینکه معلم خوبی باشید، سخت است، اگر ندانید که چگونه فعالانه همه دانش‌آموزان را درگیر کنید. موضوع اعتقاد سیاسی هم نیست. پروفسور اینکلاس می‌گوید: «این عبارات توصیفی از کارهایی هستند که مردم انجام داده‌اند و آنها را قادر به موفقیت در کلاس درس کرده است». رفراندوم قبلاً اقدام مثبت در کالیفرنیا را غیرقانونی اعلام کرده است، بنابراین نهادهای ایالتی نمی توانند بر اساس نژاد یا جنسیت رفتار ترجیحی داشته باشند. قانون جداگانه ای کارفرمایان را از “کنترل یا هدایت” فعالیت های سیاسی کارکنان خود منع می کند.

هیچ آزمون تورنسلی به اظهارات تنوع پیوسته وجود ندارد. تمام چیزی که می پرسد این است که “چه چیزی را می خواهید به محوطه دانشگاه اضافه کنید؟” اروین چمرینسکی، رئیس دانشکده حقوق برکلی و محقق مشهور متمم اول قانون اساسی، می‌گوید: چگونه می‌خواهید با دانشجویان و اعضای هیئت علمی متنوع برخورد کنید؟» «عدم شکایت تا کنون، علیرغم تهدیدها، نشانه قانونی بودن اظهارات گوناگون است. آنها متمم اول را نقض نمی کنند.»

سخت است بدانیم که آیا دی بیانیه ها صرفاً اهداف خود را برآورده می کنند یا در فیلتر سیاسی فرو می روند. کالج دیویدسون، در کارولینای شمالی، از کارکنان آینده‌نگر علوم رایانه خواست تا در مورد «پتانسیل مشارکت در تعهد ما به برابری و ضد نژادپرستی» بنویسند – علتی که چپ‌ها به شدت آن را پذیرفته و راست‌ها آن را تحقیر می‌کنند. برکلی راهنمایی در مورد اینکه چگونه کمیته های جستجو باید اظهارات تنوع را ارزیابی کنند، توزیع کرده است. آنها می گویند که هر نامزدی که درباره جنسیت یا نژاد بحث نمی کند باید نمرات پایینی دریافت کند. همین امر در مورد هر لیبرال کلاسیک جدی که “به صراحت اعلام می کند قصد نادیده گرفتن پیشینه های مختلف دانش آموزان خود و “با همه یکسان رفتار می کند” صدق می کند.

در سال 2018 برکلی یک “جستجوی خوشه ای” برای پنج دانشکده برای آموزش علوم زیستی راه اندازی کرد. از 894 درخواست، فهرستی بلندبالا بر اساس اظهارات تنوع ایجاد کرد و 680 نامزد را بدون بررسی تحقیقات یا سایر مدارک آنها حذف کرد. این «افزایش قابل توجهی را به همراه داشت urm [underrepresented minority] یکی از یادداشت‌های دانشگاه گزارش می‌دهد که نامزدها به فهرست نهایی راه یافته‌اند.

سمت تاریک

این که آیا چنین فرآیندی به نامزدهای دارای پیشینه قومی خاص نسبت به سایرین امتیاز می دهد یا خیر، یک سوال حساس با پیامدهای قانونی است. کری فراش، مدیر دفتر عدالت و رفاه اعضای هیئت علمی برکلی، می گوید: «به نظر نمی رسد که هیچ نوع همبستگی بین هویت های خاص و کیفیت اظهارات وجود داشته باشد. هنگامی که از دکتر فراش خواسته شد توضیح دهد که آیا این بدان معناست که نمرات از نظر نژاد متفاوت نیست، می‌گوید: «من این را نمی‌گویم. ما آن اطلاعات را نداریم. من نباید کلمه “همبستگی” را می گفتم. من معذرت میخواهم.”

برکلی یک مطالعه موردی مهم است، نه لزوماً به این دلیل که افراطی ترین است، بلکه به این دلیل که شفاف ترین است. دانشگاه کالیفرنیا، لس‌آنجلس، بیانیه‌های تنوع در تصمیم‌گیری‌های استخدام و تصدی را با حرارت بیشتری پذیرفته است، اما نیازی به توضیح سیاست‌های خود احساس نمی‌کند. یک سخنگوی گفت که آنا اسپین بردلی، استاد حقوق که به عنوان معاون حقوقی، تنوع و شمول خدمت می کند، برای اظهار نظر در دسترس نیست.

منتقدان نگران گسترش معیارهای تنوع در علم هستند. از ابتدای سال مالی جاری، وزارت انرژی، که از جمله موارد دیگر، تحقیقات در مورد فیزیک هسته ای و پلاسما را تأمین مالی می کند، همه درخواست های کمک هزینه را ملزم به ارائه طرح هایی در مورد “ترویج تحقیقات فراگیر و عادلانه” خواهد کرد. از سال 2021 مغز ابتکار در مؤسسه ملی بهداشت از دریافت کنندگان کمک هزینه آینده خواسته است تا “طرحی برای تقویت دیدگاه های متنوع” ارائه دهند. تیم هایی با بازرسان با پیشینه های مختلف اولویت دارند.

آنا کریلوف، استاد شیمی در دانشگاه کالیفرنیای جنوبی می‌گوید: «مردم حاضر به عقب‌نشینی نیستند، زیرا می‌ترسند بودجه خود را از دست بدهند، و هیچ‌کس نمی‌خواهد برای دفاع از عقل شهید شود. پروفسور کریلوف در اتحاد جماهیر شوروی سابق تحصیل کرد و موارد مشابهی را می بیند که “کمی بیش از حد نزدیک” هستند. به جای مارکسیسم-لنینیسم، “شما واقعا باید تعهد خود را به عدالت اجتماعی انتقادی متعهد کنید.”

اگر اقدام مثبت مبتنی بر نژاد برای پذیرش در کالج توسط دادگاه عالی لغو شود، همانطور که بیشتر انتظار دارند امسال، دانشگاه ها مطمئناً به ابزار خلاقانه ای برای حفظ تنوع متوسل خواهند شد که بتواند از نظارت قضایی جان سالم به در ببرد. اظهارات تنوع ممکن است مفید باشد. ظرافت می تواند متفاوت باشد. را بررسی حقوق هاروارد قویاً ویراستاران آینده نگر را تشویق می‌کند تا در کنار درخواست خود، یک بیانیه 200 کلمه‌ای ارائه کنند «جهت شناسایی و توصیف جنبه‌های هویت شما … از جمله، اما نه محدود به، هویت نژادی یا قومی، زمینه اجتماعی-اقتصادی، ناتوانی (جسمی، فکری، شناختی/عصبی) هویت جنسی، روانپزشکی، حسی، رشدی یا دیگر…» (لیست ادامه دارد).

در بسیاری از ایالت‌های تحت رهبری جمهوری‌خواهان، قانون‌گذاران تلاش می‌کنند به زور این نوع تفکر را ریشه کن کنند – گاهی به روش‌هایی که به دنبال محدود کردن آزادی فکر به نام حفاظت از آن هستند. سال گذشته جمهوری خواهان در فلوریدا از استاپ عبور کردند بیدار شد قانون، که آموزش در دانشگاه ها را در مورد ایده هایی مانند نژادپرستی سیستمیک ممنوع می کند، مگر اینکه به شیوه ای عینی و بدون تأیید ارائه شود. در سال 2021، آن‌ها در آیداهو قانونی را تصویب کردند که تدریس تئوری نژاد انتقادی را در همه مدارس، از جمله دانشگاه‌های دولتی ممنوع می‌کرد. ماه گذشته مؤسسه منهتن، یک اندیشکده محافظه‌کار، یک قانون نمونه را برای ایالت‌ها منتشر کرد تا از آن الگوبرداری کنند که با برچیدن متمم اول، خشونت کمتری به متمم اول وارد می‌کند. دی دفاتر در دانشگاه ها و ممنوعیت در نظر گرفتن اظهارات تنوع در استخدام.

برخی دیگر بیشتر شهوانی هستند. جنت هالی، استاد حقوق در هاروارد می‌گوید: «فکر می‌کنم این یک مد است. ایدئولوژی بوروکراتیک صداقت را از بین می برد. «مردم هذیان را به زبان خواهند آورد. آنها می دانند که از آنها خواسته می شود تا یک عمل انجام دهند. و این بدبینی را در مورد ارزش‌هایی ایجاد می‌کند که افرادی که این الزامات را به کار می‌گیرند به آنها اهمیت می‌دهند.» او می‌گوید. اگر این تناقضات پروژه را غرق نکند، دادگاه ممکن است. پروفسور هالی معتقد است که این نوآوری ها “تبعیض اجباری گفتار و دیدگاه در زمینه متمم اول” هستند و منجر به دی مخالفان برای طرح دعوی قضایی “با افزایش محافظه کاری نیمکت فدرال، من فکر می کنم که آنها به احتمال زیاد برنده خواهند شد.”

با چک و تراز، خبرنامه هفتگی مختص مشترکین ما، که وضعیت دموکراسی آمریکا و مسائلی را که برای رأی دهندگان مهم است بررسی می کند، در صدر سیاست آمریکا باشید.