خانه های دولتی و همه پرسی محلی – مسابقات رنگی Covid برای فرمانداری و طرح های رای گیری | ایالات متحده

منF می خواهی برای دیدن اینکه چه وقایع مهم سال 2020 بیشترین تأثیر را داشته است ، نه به مسابقه ملی بلکه به مسابقات فرمانداران و همه پرسی های محلی نگاه کنید. Covid-19 و آسیب های دیگر ، رقابت های رقابتی را به پیاده روی تبدیل کردند و نشان دادند که حتی در حالی که کشور آخرین رأی را می شمارد ، کشورها همچنان می توانند تغییرات اجتماعی را تحریک کنند.

فرمانداران چهره های غالب واکنش همه گیر بوده اند ، انتخاب زمان و نحوه قفل کردن مناطق پایین. در نتیجه ، نژادهای فرمانداری اغلب به همه پرسی در مورد پاسخ ایالات به covid-19 تبدیل می شدند. مسابقه ها را در نیوانگلند برگزار کنید ، جایی که دموکرات ها احتمال شانس خود را برای برکناری یک یا هر دو فرماندار جمهوری خواه برای انتخاب مجدد ، کریس سانونو از نیوهمپشایر و فیل اسکات از ورمونت داشتند. آقای بایدن به راحتی برنده هر دو ایالت شد. اما در covid-19 ، فرمانداران غیرقانونی بودند. وقتی رئیس جمهور به آمریکایی ها گفت که از کوویید نترسند ، آقای سونونو با واکنشی پاسخ داد: “من از کوویید می ترسم. من فکر می کنم همه باید بسیار نگران باشند. ” آقای اسکات حتی از بیل ولد ، رقیب آقای ترامپ در انتخابات مقدماتی ریاست جمهوری جمهوری خواه حمایت کرد. هر دو برای رسیدگی به بیماری همه گیر دارای رتبه های بالای آسمان هستند. هر دو با بیش از 30 امتیاز در انتخابات مجدداً در ایالت های آبی پیروز شدند.

یک داستان مشابه در کارولینای شمالی وجود داشت ، جایی که فرماندار دموکرات ، روی کوپر ، با چهار امتیاز در ایالتی که رقابت های ریاست جمهوری و سنا در آن گره خورده بود ، پیروز شد. آقای کوپر ، یک مرکزگرای مهربان ، به دلیل جدی گرفتن همه گیری همه گیر از همان ابتدا موفق به کسب افتخارات شد. در مقابل ، رقیب جمهوری خواه وی از محدودیت های بهداشتی و استفاده از ماسک انتقاد کرد.

تنها فرمانداری که تغییر قدرت داد (از 11 مسابقه) در ایالتی بود که به سختی از سیاست covid-19 نام برده می شد. این مونتانا بود ، جایی که رئیس حزب دموکرات برای مدت کوتاهی محدود بود و برای یک کرسی سنا نامزد شد. هیچ یک از نامزدهای فرمانداری همه گیری را مسئله ساز نکردند ، اگرچه اکنون مونتانا چهارمین بالاترین تعداد پرونده سنگفرشی را دارد ، نسبت به جمعیت آن ، در آمریکا. در غیاب بحث ، دولت به رنگ معمول خود بازگشت ، و جمهوری خواهان برنده هر دفتر ایالتی شدند.

همانطور که فقط یک فرمانداری دست خود را تغییر داد ، به نظر می رسید که فقط چهار خانه دولت تغییر حزب دهند ، کمترین خانه از سال 1946 (تعداد انگشت شماری بلاتکلیف بودند اقتصاد دان به مطبوعات رفت) امیدهای دموکراتیک برای پیروزی در مجلس قانونگذاری تگزاس و میشیگان از بین رفت. در دهه 2020 ، دور جدیدی از تقسیم مجدد اتفاق خواهد افتاد تا دموکرات ها را ناامید کند. جمهوری خواهان پنج برابر بیشتر از نقشه های ایالتی گریمند خواهند شد.

تأثیر سیاسی covid-19 – و آن آشفتگی دیگر در سال 2020 ، Black Lets Matter (BLM) جنبش – در ابتکارات رای گیری محلی و ایالتی که برای رأی دهندگان مشخص بود ، واضح ترین بود. تعداد کمتر از حد معمول ، حدود 120 مورد ایالتی وجود داشت ، زیرا قفل کردن جمع آوری امضاهای لازم برای دریافت پیشنهادات در رای گیری را دشوار می کرد. از بین کسانی که این مشکلات را پشت سر گذاشتند ، بسیاری با نابرابری های بهداشتی و نژادی مقابله کردند. با کمال تعجب ، رای دهندگان تمایل به تأیید پیشنهادات لیبرال اجتماعی داشتند ، در حالی که پیشنهادهای محافظه کار را رد می کردند.

دو همه پرسی در کالیفرنیا تقابل سیاست عدالت کیفری را نشان داد. پیشنهادی برای مجازات رأی دادن به مشمولان مشروط. محکومیت سختگیرانه ای شکست خورد. شش شهر از رأی دهندگان خواستند تا اختیارات هیئت های مستقل را برای نظارت بر نیروهای پلیس محلی تصویب یا گسترش دهند. همه از جمله در کلمبوس ، اوهایو ، ایالتی که آقای ترامپ به راحتی پیروز شد ، گذشت.

امی لیو ، که یک مرکز تحقیقاتی موسسه بروکینگز ، دولت های ایالتی و محلی را پیگیری می کند ، استدلال می کند که شهرها و ایالت ها ، علی رغم فلج در سطح فدرال ، هنوز هم می توانند از طریق ابتکارات رای گیری ، سیاست های اجتماعی ایجاد کنند. کلرادانی ها مرخصی استحقاقی خانواده را در کل ایالت تصویب کردند و یک قانون اساسی را که مالیات بر دارایی را پایین نگه داشت ، لغو کردند. اکثر فلوریدیان از آقای ترامپ حمایت کردند – و افزایش حداقل دستمزد ساعتی از 8.56 دلار به 15 دلار تا سال 2026.

حتی در این صورت ، پیشرفت گرایی دولت محدودیت هایی دارد. در ایلینوی ، اصلاحیه قانون اساسی برای تغییر مالیات بر درآمد ثابت این ایالت به یک فارغ التحصیل (که باعث افزایش مالیات برای افراد ثروتمند می شد) شکست خورد. فرماندار ، جی بی پریتزکر ، میلیون ها ثروت خانواده خود را صرف حمایت از این ایده کرد. پسر عموی او ، جنیفر پریتزکر ، برای شکست دادن آن هزینه کرد. حزب گرایی ممکن است در سیاست های دولت چندان هذلولی نباشد اما خانواده ها هنوز به شدت دچار اختلاف شده اند.

این مقاله در بخش چاپ آمریكا تحت عنوان “نژادهای كوید” منتشر شد.

از این محتوا استفاده مجدد کنیدپروژه اعتماد