خانه رویایی بلک راک آبگرم لوکس روز سگ با حمام سفارشی است

این شاهکار لوکس Black Rock مدرن فقط یک خانه رویایی برای انسانها نیست – سگ خانوادگی مطمئناً یکی از معروفترین قلابهای گردشی خواهد بود.

پد طراحی شده در McKimm در خیابان چهارم 16 دارای یک “شستشوی سگ سنگی سفارشی” در کنار سایر لمس های نرم کننده از جمله استخر بی نهایت ، حوض آرام ، بیش از 13 متر فضای کمد لباس در اتاق رختکن اصلی اتاق و یک ارتفاع دو برابر با ورود شیشه خالی است.

عکس های لیست شده نشان می دهد که یک دگ مدل داپر از طراحی بتونی و مشکی مات تجربه آبگرم روزانه خود لذت می برد که در لباسشویی های طبقه همکف کار می شود.

مرتبط: کمپین فروش West Footscray با بازی Skid the dog موفق شد

راکر پس از بیش از 2000 روز پد Black Rock را به فروش می رساند

ناتان جونز دارایی Black Rock را به بیش از 3 میلیون دلار می فروشد

زندگی خوب گواهی شده در اینجا.


حوض پس زمینه ای آرام برای تفریح ​​و سرگرمی است.


سبک شیک تفریحی.


جول فردمن ، نماینده مریدین ، ​​در مورد ملکی که برای فروش خصوصی تبلیغ می شود با قیمت های 4.8 تا 5.2 میلیون دلار اظهار نظری نمی کند.

اما در این لیست آمده است که خانه “با شکل L شکل آن فراتر از نمای آن مشخص می شود” و “با جریان بدون عارضه و منطقه بندی کلید از ذهن ساخته و ساخته شده است”.

پد تصفیه شده به سبک استراحتگاه در بیرون به عرشه ای که توسط استخر و استخر بی نهایت بسته شده است ، گسترش می یابد و یک منطقه سرگرمی سرپوشیده با کباب نیز در دست دارد.

فضایی نسیم درون.


خیره شدن به این خلاoid کاملاً جذاب است.


یک دیوار سبز جلوه های گرمسیری در آشپزخانه را بیشتر می کند.


در داخل ، فضاهای پیشرفته شامل یک دیوار سبز کنار آشپزخانه است که دارای وسایل Vzug ، یخچال شراب Vintec ، یخچال یکپارچه Liebherr و انبار نگهبان ساقی با شیر Zip است. حمام اصلی زیبا و زیبا شامل یک وان مدور مدور و شیک است.

در لیست ذکر شده است: “شیشه دو جداره تمام قد به عمق و تقارن فضاهای زندگی اجازه می دهد تا به طور یکپارچه با فضای بیرون ارتباط برقرار کنند.”

“مناطق نشیمن و غذاخوری با ابعاد بزرگ ، جزئیات چوبی سفارش داده شده ، یک کوره بتونی شناور و کف بتونی با گرمایش هیدرولیکی را نشان می دهند.”

منظره از خیابان.


فقط چند بلوک با ساحل فاصله دارد.


فضای کافی برای مرغ ها نیز وجود دارد.


بیشتر: عمارت Warnie’s Brighton در حال رفتن به زیر چکش است

ویکتوریا بر بهترین شهرهای منطقه برای خریداران مسکن مسلط است

مانور پارک Orchards ساخته شده از عتیقه جات اروپایی برای ثبت رکورد

[email protected]