جو بایدن سوخت های فسیلی را کنار نمی گذارد

آشیب شمالی لاسکا، لبه قطب شمال چهل و نهمین ایالت آمریکا، زیستگاه بیورها، خرس ها و کاریبو است. آب های ساحلی آن به فک های ریش دار و نهنگ های کمان دار می بالد. مردم بومی هزاران سال است که در اینجا زندگی می کنند. اما این منطقه همچنین شامل ذخیره ملی نفت یا NPR-A. در 1 فوریه دفتر آمایش سرزمین (BLM) که به اداره سرزمین های فدرال وسیع آمریکا کمک می کند، پروژه حفاری عظیمی را در ذخیره گاه به پیش برد. پروژه ConocoPhillips، معروف به Willow، می تواند روزانه 180000 بشکه نفت خام تولید کند. محیط بانان زوزه می کشند که این پروژه یک “بمب کربنی” برای اهداف سبز رئیس جمهور جو بایدن است. انتظار می رود تصمیم نهایی ظرف یک ماه گرفته شود.

به این داستان گوش کن
از صدا و پادکست بیشتر لذت ببرید iOS یا اندروید.

مرورگر شما پشتیبانی نمی کند

تأیید مورد انتظار دولت بایدن از ویلو ممکن است در واقع برای رئیس‌جمهوری که متعهد به ممنوعیت توسعه نفت و گاز جدید در زمین‌های عمومی شده است متناقض به نظر برسد. اما تحریم‌های نفت خام روسیه و شوک‌های قیمت بنزین در داخل، شعاری را که معمولاً با جمهوری‌خواهان مرتبط است، احیا کرده است: مته، عزیزم، مته.

را BLM مجوزهای حفر چاه های نفت و گاز در نیمه اول ریاست جمهوری آقای بایدن را نسبت به دو سال اول دوره ریاست جمهوری دونالد ترامپ کمی بیشتر کرده است. تفاوت حاشیه ای است: طبق تحلیلی که در مورد ترامپ انجام شد، بایدن تقریباً 6500 مجوز را به 6300 مجوز ترامپ تأیید کرد. BLM سوابق. و مجوزهای آقای ترامپ در نیمه دوم دوره ریاست جمهوری اش به 9800 رسید. اما پیشتازی اولیه آقای بایدن با توجه به برنامه سبز او و ترویج سوخت‌های فسیلی توسط آقای ترامپ همچنان قابل توجه است. اکثر مجوزها در طول هر دو دولت در نیومکزیکو اعطا شد، جایی که حفاری با تباهی روبرو شد زیرا رونق شیل حوضه پرمین را متحول کرد.

اما تعداد مجوزهای صادر شده تنها یکی از معیارهای استراتژی انرژی داخلی رئیس جمهور است. نگاه جامع‌تر به سیاست‌های اجاره‌ای آقای بایدن نشان می‌دهد که این مجوز بیش از آنکه یک تغییر عمدی سیاست باشد، خماری ناشی از تعهد دولت ترامپ به هیدروکربن‌ها است. اجاره استاندارد برای شروع حفاری در زمین های عمومی ده ساله است. معمولاً شرکت‌ها منتظر درخواست مجوز هستند که به آنها اجازه می‌دهد حفاری را در پایان اجاره‌نامه شروع کنند. این بدان معناست که اکثریت قریب به اتفاق مجوزهای صادر شده در زمان آقای بایدن در زمین هایی است که در دولت های قبلی اجاره شده بود. تعداد جریب‌های اجاره‌شده تحت هر رئیس‌جمهوری را مقایسه کنید، به نظر می‌رسد که آقای بایدن مستاجرترین رئیس‌جمهور در تاریخ مدرن است.

قانون کاهش تورم (IRAامضای قانون آب و هوایی آقای بایدن، همچنین پیام‌های متفاوتی در مورد آینده تولید سوخت‌های فسیلی در آمریکا ارائه می‌دهد. را IRA نرخ حق امتیازی را که برای حفاری ها در نظر گرفته می شود افزایش می دهد، اما این کار را ممنوع می کند BLM از اجاره زمین های عمومی برای انرژی های تجدیدپذیر مگر اینکه اجاره هایی را برای توسعه نفت و گاز ارائه دهد. آرون وایس، معاون مرکز اولویت‌های غربی، که حفاری در زمین‌های عمومی را دنبال می‌کند، می‌گوید این مبادله «هزینه ورود جو مانچین» بود. سناتور ویرجینیای غربی بود IRAرای قاطع، و به نفع ادامه حفاری است.

تولید زغال سنگ، نفت و گاز در زمین ها و آب های فدرال حدود یک چهارم کل تولید سوخت فسیلی آمریکا و نزدیک به یک چهارم از انتشار گازهای گلخانه ای این کشور را تشکیل می دهد. مدل‌سازی‌های اخیر برایان پرست، اقتصاددان در Resources for the Future، یک اندیشکده، نشان می‌دهد که نرخ‌های حق امتیاز بالاتر، انتشار گازهای گلخانه‌ای را به روشی معنی‌دار کاهش نمی‌دهد. بسیار مؤثرتر، مالیات کربن یا ممنوعیت اجاره‌های جدید نفت و گاز خواهد بود، که هیچ یک از آنها در حال حاضر از نظر سیاسی امکان‌پذیر نیست.

سیاستمداران آلاسکا پیشرفت ویلو را تشویق کردند. انتظار می رود این پروژه حداقل 8 میلیارد دلار درآمد مالیاتی و 2500 شغل ساختمانی به همراه داشته باشد. را BLM توصیه می کند که دولت بایدن نسخه محدودی از این پروژه را تصویب کند که از حفاری در نزدیکی تالاب های حساس و زیستگاه های کاریبو اجتناب می کند. این نوعی مصالحه رضایت‌بخش است که ممکن است با تلاش آقای بایدن برای مقابله با امنیت انرژی داخلی، افزایش تقاضای خارجی و حفظ یکباره رایج‌تر شود.

برای پوشش بیشتر ریاست‌جمهوری جو بایدن، از مرکز اختصاصی ما دیدن کنید و تغییرات در رتبه‌بندی محبوبیت او را دنبال کنید. با چک و تراز، خبرنامه هفتگی مختص مشترکین ما، که وضعیت دموکراسی آمریکا و مسائلی را که برای رأی دهندگان مهم است بررسی می کند، در صدر سیاست آمریکا باشید.