جمع آوری پوسته – لبه های کنگره نزدیک به سرکوب شرکتهای پوسته ناشناس است | ایالات متحده

ایاز آن 4.5 میلیارد دلار از 1MDB، یک صندوق توسعه دولتی مالزی ، حداقل 1 میلیارد دلار توسط دادستان های آمریكا ادعا شده است كه در ایالات متحده اختلاس شده است – در دیوانگی گتسبی به سر برد ، و از جمله سایر موارد ، پنت هاوس منهتن ، عمارت بورلی هیلز و تأمین مالی فیلم های هالیوود (از جمله ، به طور طبیعی ، “گرگ وال استریت”). قوانین متخلخل آمریكا در مورد شركتهای ناشناس پوسته ، پنهان كردن ریشه پول را بسیار ساده می كند. شبکه مالیات عدالت ، یک گروه دولت خوب ، آمریکا را به عنوان دومین بدترین عملکرد در شاخص پنهان کاری مالی سالانه خود قرار می دهد – پیش از بهشت ​​های مالیاتی معروف مانند سوئیس و لوکزامبورگ ، و جزایر جزایر کیمن را گرفت. همین اواخر سال گذشته ، دادستان های آمریکایی در تلاش بودند تا کنترل یک ساختمان اداری 36 طبقه در خیابان پنجم در منهتن را که احتمالاً نزدیک به یک میلیارد دلار است کنترل کنند ، به این دلیل که به طور مخفیانه متعلق به دولت ایران است ، موضوع به برخی از سنگین ترین مجازات های جهان.

بازی های شل مانند اینها نه تنها پنت هاوس افراد کلپتوکرات بلکه شبکه های مالی قاچاقچیان اسلحه ، مواد مخدر و انسان را نیز پنهان می کند. کنگره در آستانه دشوار کردن اجرای آنها است. قرار است لایحه دفاعیه سالانه تصویب شود که شامل قوانینی باشد که شرکت ها را ملزم می کند صاحبان سودمند خود را به بخش اجرای وزارت خزانه داری اعلام کنند (کسانی که در واقع از درآمد حاصل می کنند به جای کسانی که اسناد را امضا می کنند). کلارک گاسکوئین ، مشاور ارشد سیاست در سازمان می گوید: “بزرگترین آسیب پذیری در رژیم ضد پولشویی ما ، تاسیس شرکت های پوسته ناشناس است.” حقیقت ائتلاف ، لباس دیگری برای مبارزه با فساد است که سالها با تلاش برای تصویب قوانین در حال انجام سپری شده است. در حال حاضر ، آقای گاسكوینی یادآور می شود ، الزامات افشای سنگین تری برای اخذ كارت كتابخانه در هر 50 ایالت بیشتر از تاسیس شركت با مسئولیت محدود جدید است.

سازمان های اجرای قانون آمریكا مشتاق دریافت چنین داده هایی هستند. یک ارشد گفت: “استفاده استراتژیک از این نهادها ، تحقیقات را به صورت تصاعدی دشوارتر و سخت تر می کند” FBI سال گذشته مقام رسمی به کنگره شهادت داد. در واقع ، با قوانین جدید ، که از پشتیبانی دو حزب قوی برخوردار هستند ، به طور چشمگیری مخالفت سازمان یافته کمی وجود دارد. موسسه بانک سیاست ، یک گروه لابی ، یک پشتیبان جدی است (بانک ها نه تنها سهم غیر عملیاتی هزینه های عملیاتی را برای انطباق با پولشویی صرف می کنند ، بلکه ترجیح می دهند از اخبار مربوط به تأمین مالی تروریسم جلوگیری کنند). بنابراین ، نیز هست آمریکا اتاق بازرگانی که تا ژوئن با چنین اقداماتی مخالفت می کرد. فدراسیون ملی تجارت مستقل ، یک لابی برای مشاغل کوچک ، آخرین مقاومت را نشان می دهد و ابراز تاسف می کند که الزامات جدید افشای نیازهای سنگین کاغذی 2.5 ساعت در سال را تحمیل می کند.

در صورت تصویب ، این قانون می تواند اوج یک کارزار طولانی باشد. بانک ها خیلی سریع از این تغییر حمایت کردند. معاملات ملکی (بنگاه های املاک و مستغلات انگلیس) و دبیران امور خارجه در مکان هایی که درآمد زیادی از هزینه های ادغام کسب می کنند ، بیشتر طول کشید. (دلاور تقریباً از شارژ مشاغل به اندازه درآمد مالیات شخصی اش درآمد کسب می کند).

این لایحه قوانین آمریکا را به اروپا نزدیک می کند. انگلیس از سال 2016 افشای مالکان سودمند را درخواست کرده است (ثبت نام آن برخلاف ثبت پیشنهادی کنگره عمومی است). اتحادیه اروپا از کشورهای عضو خود خواسته است تا ژانویه سال جاری طرح های قابل مقایسه ای تنظیم کنند. آمریکا در حالی که نسبت به وسایل نقلیه ایده آل برای پولشویی مجاز است ، از ارزش جهانی دلار برای پس گرفتن جریانات نقدی غیرقانونی بین المللی استفاده کرده است. این بدان معناست که “ایالات متحده به طور فزاینده ای در تسهیل قاچاقچیان مواد مخدر ، قاچاقچیان انسان ، شبکه های تروریستی و کلپتوکرات ها که تضعیف می کنند ، کمک می کند. آمریکا امنیت ملی ، “به گفته جودی ویتوری از بنیاد کارنگی برای صلح بین المللی. به نظر می رسد که تغییر کند.

این مقاله در بخش چاپ ایالات متحده تحت عنوان “جمع آوری پوسته” چاپ شده است

از این محتوا استفاده مجدد کنیدپروژه اعتماد