جاستین لنگر ، جو برنز ، ویل پوکوفسکی ، استرالیا و هند

اسلحه جوان ویکتوریایی ویل پوکوفسکی مطمئناً تابستان امسال دریافت Baggy Green نمی کند ، با جاستین لانگر مربی تیم ملی که جو برنز را واگذار می کند ، همچنان مورد علاقه برای باز کردن تیم در تست است.

پوکوفسکی پس از جمع آوری دو قرن متوالی در سپر شفیلد در تابستان امسال ، مجبور شد به تیم تست 17 نفره برود.

علی رغم از دست دادن دو دور ابتدایی مسابقات ، 22 ساله در حال حاضر به عنوان بهترین گلزن مسابقات 2020/21 با 495 دوش در سه نوبت برگزار می شود.

در همین حال ، Burnman افتتاحیه كننده فعلی در این فصل نتوانسته است انتخاب كنندگان ملی را تحت تأثیر قرار دهد و 57 دوش را در پنج نوبت با میانگین 11.40 با خفاش جمع كند.

با این حال ، به نظر می رسد کوئینزلندر همچنان در کنار تیم دیوید وارنر در تیم تست جایگاه خود را حفظ کند ، و لانگر اشاره کرد که XI بدون تغییر برای اولین بازی برابر هند در آدلاید اوال وجود دارد.

تنها مکان تماشای هر مسابقه تور هند استرالیا در مسابقات کریکت فاکس است که در سایت کیو موجود است. تازه وارد کیو شدی؟ اکنون نسخه آزمایشی رایگان خود را دریافت کنید و فوراً جریان را شروع کنید>

Burns دارای یک رکورد عالی با وارنر در قالب پنج روز است ، میانگین جفت ارز 50.56 با هم در چین. در همین حال ، پوکوفسکی در حرفه درجه یک خود فقط دو بار ضرب و شتم را باز کرده است ، که قبلا به عنوان بازیکن مرتبه متوسط ​​مشهور بود.

لانگر روز جمعه گفت: “آیا ولو پوكوسكی برای انجام اولین آزمون همه آنچه كه از نظر انسانی ممكن است انجام می دهد و این چیزی است كه باید آن را بسنجیم.”

“ما دوره ای را پشت سر گذاشتیم که در آن اطلاعات زیادی وجود داشت ، و به نظر من ، باید از بچه های آنجا حمایت کنیم. این می تواند تغییر کند ، اما پایبندی به آن یک فلسفه بسیار قوی است.

“آخرین باری که ما کریکت تست بازی کردیم ، ترکیبی از جو برنز و دیوید وارنر را دوست داشتیم. آنها یک هم افزایی واقعی پیدا کرده اند ، آنها به خوبی با هم کار می کنند ، بنابراین در این مرحله من می گویم که همان ثابت خواهد ماند. “

بیشتر بخوانید: بدون ویرات به معنای پیروزی ما نیست

پوکوفسکی و برنز هر دو در تیم استرالیا نامگذاری شدند تا در اوایل دسامبر با سرخپوستان تورگردانی روبرو شوند و یک خفاش به سبک قدیمی بسازند.

اما منتخب ارشد Trevor Hohns گفت که وارنر در مورد افرادی که می خواهد در انتهای دیگر زمین این تابستان را ببیند ، مورد مشورت قرار می گیرد.

“البته ، ما با دیوید صحبت می کنیم. او یک بازیکن بسیار بزرگسال است. “

وی گفت: “او بسیار باتجربه است و مهم این است که او نیز راحت باشد ، البته به شرطی که با کسی که او را باز می کند همراه باشیم.

“این در تشکیل یک مشارکت آغازین بسیار طول می کشد – شما باید با شریک زندگی خود راحت باشید. مطمئناً در مورد چنین مسائلی با بازیکنان مشورت می کنیم. “

مارك تیلور ، كاپیتان سابق استرالیا ، با اعتراف این عقیده گیج شد ، و استدلال كرد كه شركت وارنر ارزش ندارد.

تیلور گفت: “من این داستان را شنیده ام که دیوید و جو دوست دارند با هم خفاش کنند ، و این اتفاق می افتد در بیشتر مشارکت های آغازین.” جهان گسترده ورزش.

“من از اینکه با همه شرکای افتتاحیه ای که برای استرالیا و نیو ساوت ولز داشتم ، از جنگ زدن لذت بردم.

“بنابراین ، من واقعاً نمی دانم که آنها با پرسیدن دیوید وارنر در مورد جو برنز چه نتیجه ای می گیرند. من مطمئنم که دیوید در مورد جو بسیار مثبت خواهد بود ، اگر من نبود تعجب می کرد. فکر نمی کنم آنها چیز جدیدی یاد بگیرند. “