تعطیلات بهاری یک کابوس اقتصادی برای گرمترین شهرهای میزبان است

افاوه چیزها مثل تعطیلات بهار کالج بی پروا و بی پروا هستند. هر ساله انبوهی از دانش‌آموزان برای یک مهمانی یک هفته‌ای با مشروب الکلی به شهرهای ساحلی جنوبی آمریکا سفر می‌کنند. طبق گزارش Airlines for America، یک گروه تجاری، امسال انتظار می‌رود که 2.6 میلیون آمریکایی در هر روز از مارس و آوریل پرواز کنند که بدون شک با سفرهای تعطیلات بهار این تعداد افزایش یافته است. بسیاری از شهرهای مقصدشان از رسیدنشان می ترسند.

به این داستان گوش کن
از صدا و پادکست بیشتر لذت ببرید iOS یا اندروید.

مرورگر شما پشتیبانی نمی کند

ساحل میامی هرگز بهار شکن نمی خواست. امسال، از آنجایی که مهمانی‌ها در ساحل غرق شدند، همه چیز آشفته شد. در 19 مارس، پس از دو تیراندازی مرگبار متوالی، شهردار یک منع رفت و آمد اضطراری نیمه شب اعمال کرد و فروش الکل را بعد از ساعت 6 بعد از ظهر در بخشی از شهر ممنوع کرد. قوانین از نظر قانونی می تواند فقط 72 ساعت دوام داشته باشد.

در مقایسه با سایر گردشگران، دانشجویان کالج به سختی پول خرج می کنند. آن‌ها در اتاق‌های اجاره‌ای ارزان (و بعضاً نامرغوب) جمع می‌شوند و به جای خرید کوکتل، مشروب‌های سوپرمارکتی می‌خورند. به گفته رستوران‌داران مضطرب، اگر بیرون غذا بخورند، به سختی انعام می‌دهند. بعد از تاریک شدن هوا مست و مواد مخدر می شوند.

طبیعت وحشی شخصیت های نامطلوب را جذب می کند: در ساحل جنوبی، مردی میانسال به یک نوجوان یک بطری بدون برچسب “شامپاین” ارائه می دهد. افراد غیر دانشگاهی که برای پیوستن به فسق می آیند، مرتکب جنایات جدی تری می شوند – وقتی مهمانان تپانچه می آورند، دشمنی ها خطرناک می شود. نزدیک به نیمی از 800 نفری که در تعطیلات بهار سال گذشته دستگیر شدند، ساکنان شهرستان‌های خارج از شهر بودند. فقط یک چهارم آنها خارج از ایالت بودند. پلیس امسال 322 نفر را دستگیر و بیش از 70 اسلحه را در سه هفته اول مارس کشف و ضبط کرد.

بیش از 400 افسر پلیس میامی بیچ در حال اضافه کاری برای رام کردن جمعیت هستند. درآمدهای مالیاتی توچال هزینه ها را پوشش نمی دهد. شهردار، پلیس و اتاق بازرگانی همگی به دنبال عقب نشینی بهار شکنان هستند. اما تلاش برای ممنوعیت فروش مشروبات الکلی بعد از ساعت 2 صبح با شکایت یک کلوپ شبانه شکست خورد. شکستن Airbnbs غیرقانونی یک بازی ضربتی است. و زمانی که شهر اجازه برگزاری مهمانی های ساحلی را نداد، میزبانان کارآفرین به دریا رفتند و بلیت سفرهای دریایی غیرقانونی را فروختند. (شهر به سرعت افسران بیشتری را سوار قایق‌ها کرد.) دن گلبر، شهردار ساحل میامی، می‌گوید: «هر شهر در فلوریدا که مقصد تعطیلات بهاری بوده است، تمام تلاش خود را برای پایان دادن به تعطیلات بهاری خود انجام داده است. برای او کار نمی کند.

فورت لادردیل که به دلیل قاچاق مشروبات الکلی در دوران ممنوعیت به “فورت لیکووردیل” ملقب بود، اولین کسی بود که میزبان یک تعطیلات خروشان بهاری بود و اولین کسی بود که آن را تعطیل کرد. وقتی فیلمی در سال 1960 گریز لذت‌پرستانه را به نمایش گذاشت، آمریکایی‌ها مسحور شدند. در اواسط دهه 1980، بهار شکنان این مکان را مورد حمله قرار دادند. رفتار بد باعث تجمع ساکنان شد. فلوریدا سن نوشیدن را از 19 به 21 افزایش داد. شهر قوانین ظروف باز را تشدید کرد. اعداد سقوط کرد. استیسی ریتر، رئیس آژانس گردشگری شهر می‌گوید: «در آن روزها مسابقات شکم فلاپ، آبجوهای نیکل و دکه‌های هات داگ بود. “این روزها این یک نوع دانشجوی دیگر است، نوعی که کارت آمریکایی اکسپرس پدر را حمل می کند.” اگرچه پلیس انتظار دارد تعداد دانش آموزان سال گذشته دو تا سه برابر شود، تعطیلات بهاری فورت لادردیل تا حد زیادی آرام است.

دورتر از غرب، تلاش های شهر نیز تاثیر بیشتری داشته است. پس از اینکه دانش‌آموزان متل‌ها را خراب کردند و اسکله خلیج‌شور، آلاباما را در سال 2016 خراب کردند، ممنوعیت مصرف الکل در ساحل و سرکوب اجباری آن‌ها را به سرعت درآورد. رابرت کرافت، شهردار، می‌گوید: «ما اسلحه را پر کرده بودیم و آماده بودیم که ماشه را بکشیم. تعداد کمی برگشته اند.

بهار شکن ها در همه جا ناخواسته نیستند. جزیره پادر جنوبی، در سواحل تگزاس، امسال 15000 دلار برای تبلیغات در پردیس‌های کالج هزینه کرد. جمعیت آن با ورود دانش آموزان بیش از دو برابر می شود. گشت زنی آسان تر از شهرهای بزرگتر است و نزدیکی آن به مرز مکزیک به این معنی است که در حال حاضر افسران زیادی وجود دارد. اما اگر کمپین آن بیش از حد موفق باشد، ممکن است بخواهد جمعیت کالج را نیز از بین ببرد.

پلیس میامی بیچ از وضع قانون می ترسد. یکی می گوید: «این روزها با رسانه های اجتماعی، هر کاری که انجام دهیم اشتباه خواهد بود. این شهر از نمایش های شبانه حمایت می کند تا بازدیدکنندگان را از هرج و مرج دور کند. اما مسابقات والیبال چیزی نیست که برادران برادری را به جنوب کشاند.

با چک و تراز، خبرنامه هفتگی مختص مشترکین ما، که وضعیت دموکراسی آمریکا و مسائلی را که برای رأی دهندگان مهم است بررسی می کند، در صدر سیاست آمریکا باشید.