ترمیم دندان شکسته شده یا لب پر شده – دکتر محمد عاطفت

بسیاری از والدین به دلیل پایین بودن سن فرزندان خود و ترس آن ها از مراجعه به دندان پزشکی در انتخاب پزشک و کلینیک مناسب تردید دارند . هزینه لمینت دندان بسته به نوع لمینتی که انتخاب می کنید دارد. باید حتما نزد دندانپزشک زیبایی و ترمیمی تان به جهت معاینه بروید و سعی نکنید خوددرمانی کنید. برای زیبایی دندان های خود و اصطلاح طرح لبخند به چه متخصصانی مراجعه کنیم؟

برای این که دوباره دندان به استحکام، مقاومت، زیبایی و عملکرد اولیه خود برگردد باید بخشهای تخریب شده و پوسیده آن برداشته شده و با مواد ترمیم کننده دندان جایگزین شود. تاکیید میکنیم که این نوع واکنش کاملاً نادر است و میتواند با برداشتن ماده پر کننده و جایگزین کردن آن با یک ماده ساخته شده از مواد مناسبتر حل شود.

برخی از شکستگی ها بر اثر ضربه اتفاق می افتند. 2. اگر شکستگی باعث ایجاد لبه تیز یا لبه دار شده است ، آن را با یک تکه پارافین موم یا آدامس بدون قند بپوشانید تا از بریدن زبان یا قسمت داخلی لب یا گونه خود جلوگیری کنید. برای محاسبه هزینه ارتودنسی دندان در روش های مختلف نیاز است به یک متخصص ارتودنسی مراجعه کنید تا دندان های شما را با توجه به شدت مشکل و درمان های پیش از ارتودنسی بررسی کند. در ضمن وجود این روش ها باید در هر حالتی اقدامات خود مراقبتی را در پیش بگیرید و در صورت لزوم برای ترمیم و بازسازی به دندانپزشک رجوع کنید.

اصلاح طرح لخند برای هر فرد از مراحل مختلفی برخوردا است، اصلاح طرح لخند میتواند شامل مواردی مانند ارتودنسی، جراحی فک، بلیچینگ، لمینت و … به همین خاطر تعداد جلسات درمانی روش های ترمیمی غیر مستقیم بیشتر خواهد بود و از لحاظ هزینه به نسبت سایر روش های درمانی بیشتر است اما راهکار بسیار دائمی و خوب در مواردی است که ساختار دندان بسیار آسیب دیده و با روش های ساده تر قسمت آسیب دیده قابل جایگزین نخواهد بود.

هنگامی که شما این مقاله را دوست داشتید، مایل به اطلاعات بیشتری در رابطه با ترمیم دندان خرد شده وب سایت خود باشید.