تابلو مولتی استایل و قیمت آن

البته مولتی استایل ها را می توان به دو دسته مولتی استایل ساده و مولتی استایلی که در قسمت پشتی خود چسب دارد تقسیم بندی کرد. چاپ مولتی استایل یکی از روش های چاپ گود – چاپی که سطح مورد نظر گود می شود- است که بر خلاف روش برجسته، مرکب از قسمت های فرورفته ی لوحه بر سطح چاپ شونده منتقل می شود به علاوه از روش های چاپ غیر دستی است که هنرمندان و شرکت های طراحی و چاپ با استفاده از امکانات خاص به خلق آثار می پردازند.

قسمت های مورد نظر روی لوح مورد نظر حکاکی شده و قسمت های خارج از طرح، بدون تراش یا حکاکی باقی می مانند. کاربرد دیگر آن هم در ساخت تندیس و لوح های تقدیر است که در مراسم ها و افتتاحیه ها و فرش قرمز ها رد و بدل می شوند. چاپ مولتی استایل معمولا دوام و عمر زیادی دارد و سطح آن را می توان با دستمال نرم و مرطوب پاک نمود. نمونه باکس گل مربعی با مولتی استایل طلایی این جعبه ها هم به صورت مکعبی قابل ساخت هستند.که تنها با چند برش ساده و چسباندن کنار هم می توان آن ها را ساخت.

در سال های گذشته حک کردن نام , تابلوی مولتی استایل لوگو و طرح مورد نظر به وسیله دست انجام می شد اما از زمانی که دستگاه های برش لیزری یا CNC وارد صنعت تابلوسازی شده اند شاهد تغییرات چشم گیری در این صنعت بوده ایم. اما با ورود دستگاه های متعدد همچون دستگاه حروف ساز چلنیوم ، دستگاه برش لیزری ، دستگاه آبکاری فانتاکروم و دیگر دستگاه ها ، امکان ساخت تابلوهای تبلیغاتی متعدد نظیر تابلو چلنیوم ، تابلو استیل ، تابلو وکیوم ، تابلو ال ای دی ، تلویزیون شهری ، تابلو راهنما و دیگر تابلوها فراهم گشته و تنوع زیادی را در نوع طراحی تابلوهای تبلیغاتی و اسامی آنها شاهد هستیم .

مواد تشکیل دهنده مولتی استایل ABS است و در دو نوع آینه ای و خش دار و بیشتر در رنگ های طلایی و نقره ای به فروش می رسد . به همین دلیل بیشتر برای تزئینات داخلی ساختمان ها مورد استفاده قرار می گیرند. بیایید آنچه را که به عنوان تفاوت های طلق پلکسی گلاس و اکریلیک ها بیان شده اند را مورد بررسی قرار دهیم تا با دید بازتری بتوانید فرآیند خرید خود را انجام دهید.

در اینجا بیشتر به بررسی وب سایت مولتی استایل شیراز.