بهترین معاملات نینتندو سوییچ در فروش جمعه سیاه برای سال 2020

توصیه های ما به شما کمک می کند تا کالای مناسب را با قیمت مناسب پیدا کنید. ما ممکن است برای به اشتراک گذاشتن این محتوا و هنگام خرید از مشارکت های وابسته و تبلیغاتی درآمد کسب کنیم. بیشتر بدانید

هر چند وقت یک بار ، یک کنسول بازی لحظه ای را به تصویر می کشد ، و وسیله نقلیه بازگشت به دوران کودکی برای هزاره های نوستالژیک و تنفس برای بسیاری از افراد در قفل امسال است.

هیچ کس بعید است کسی ، کودک یا بزرگسال را بشناسید که نینتندو سوییچ یا نینتندو سوییچ Lite را در خانه یا کیف خود ذخیره کرده است تا بتواند در طول روز به راحتی سرگرم شود.

با فروش کامل جمعه سیاه ، در اینجا تمام معاملات نینتندو سوییچ وجود دارد که باید مراقب آنها باشید: از کنسول ها گرفته تا بازی ها و لوازم جانبی.

بهترین معاملات کنسول NINTENDO SWITCH

اگرچه کنسول نینتندو سوییچ با قیمت 469.95 دلار به فروش می رسد ، اما می توانید قیمت آن را در این خرده فروشی ها ارزان تر کنید:

100 دلار از کنسول Joy-Con نینتندو سوییچ با رنگ قرمز قرمز Neon ، اکنون 369 دلار (کمتر از 469 دلار) در catch.com.au تا 3 دسامبر به فروش برسید.

اینجا خرید کنید

اعضای eBay plus می توانند یک بسته نینتندو سوییچ را با قیمت 349 دلار لغو کنند

شکارچیان معامله که مشتاق به دست آوردن سوییچ هستند ، می خواهند از پیشنهاد Cyber ​​Monday eBay که به طور انحصاری برای اعضای eBay Plus در دسترس است ، مطلع شوند (می توانید در اینجا ثبت نام کنید). بازار آنلاین بسته ای را که حاوی کنسول سوئیچ نینتندو ، ماریو کارت بازی و سه ماه اشتراک آنلاین رایگان با قیمت 349 دلار است ، رها می کند که 26 درصد تخفیف از قیمت فعلی 469.95 دلار است. فقط مطمئن شوید که سریع وارد می شوید زیرا فقط 500 واحد در دسترس است.

اینجا خرید کنید

کنسول نینتندو سوییچ را در نئون در آمازون استرالیا با قیمت 399 دلار دریافت کنید. به رنگ خاکستری نیز موجود است.

اینجا خرید کنید

کنسول سوئیچ نینتندو را در Neon در دیک اسمیت با قیمت 447 دلار دریافت کنید

اینجا خرید کنید

کنسول نینتندو سوییچ را در Neon on Catch Australia با قیمت 424 دلار دریافت کنید

اینجا خرید کنید

کنسول سوئیچ نینتندو را به رنگ خاکستری در هاروی نورمن با قیمت 448 دلار تهیه کنید

اینجا خرید کنید

بهترین معاملات نینتندو سوئیچ LITE

برای افرادی که در حال مسافرت هستند ، کنسول Nintendo Switch Lite مخصوص گیمری است که قابلیت حمل و نقل کامل و مکانی را که به آن دسترسی دارید بسیار مهم ارزیابی می کند. در حالی که با قیمت 329.95 دلار خرده فروشی می شود ، به لطف این معاملات جمعه سیاه می توانید با هزینه کمتری آن را دریافت کنید

Nintendo Switch Lite را در فیروزه در Catch Australia با قیمت 298 دلار دریافت کنید. همچنین در رنگ های دیگری مانند زرد (298 دلار) ، مرجانی (319 دلار) و خاکستری (319 دلار) نیز موجود است.

اینجا خرید کنید

Nintendo Switch Lite را با رنگ های خاکستری ، زرد یا فیروزه ای در دیک اسمیت با قیمت 289 دلار دریافت کنید.

اینجا خرید کنید

Nintendo Switch Lite را با رنگ مرجانی یا خاکستری در آمازون با قیمت 289 دلار دریافت کنید. کنسول های Turquoise و Yellow نیز موجود است اما 295.99 دلار برای شما هزینه خواهد داشت.

اینجا خرید کنید

بهترین بازی های سوئیچ نینتندو

آمازون استرالیاهمچنین تعداد انبوهی از بازی های Nintendo Switch را تا 59 درصد تخفیف ارائه می دهد. نگاهی به کل دامنه پس انداز انجام شده در اینجا.

موارد برجسته عبارتند از:

مجموعه Bioshock با قیمت 38 دلار (کمتر از 89.95 دلار)

FIFA 21 با قیمت 38 دلار (پایین تر از 69.95 دلار)

تور PGA 2K21 ، 38 دلار (کمتر از 89.95 دلار)

فقط رقص 2021 ، 55.27 دلار

Animal Crossing New Horizons ، 64 دلار (کمتر از 79.95)

Nintendo Ring Fit Adventure ، 98 دلار (کمتر از 124.95 دلار)

همه اینجا را بخرید

در بازی های منتخب نینتندو سوییچ در دیک اسمیت تا 32 دلار پس انداز کنید.

اینجا خرید کنید

چه معاملات نینتندو سوئیچ را باید جستجو کنید؟

در حالی که هنوز دقیقاً نمی دانیم كه همه خرده فروشان بازی برای بلك فرایدی چه برنامه ریزی كرده اند ، سال گذشته خرده فروشان اصلی – از جمله آمازون استرالیا و JB Hi-Fi – قیمت های تخفیفی را در بسته های متشكل از كنسول بازی و یك بازی همراه ارائه دادند.

این کنسول که در اصل 469.95 دلار فقط برای یک نینتندو سوییچ در نظر گرفته شده بود ، با بازی محبوب Mario Kart 8 Deluxe در آمازون استرالیا با قیمت 349 دلار به فروش رسید.

BLACK FRIDAY چه وقت است؟

جمعه سیاه در 27 نوامبر سال 2020 است – جمعه پس از شکرگذاری در ایالات متحده ، که همیشه در پنجشنبه چهارم نوامبر برگزار می شود. این رویداد خرید سالانه که کاملاً قبل از تعطیلات قرار گرفته است ، در سراسر جهان گسترش یافته است و به صیادان معامله اجازه می دهد تا در هدایای کریسمس خود پس انداز کنند.

NINTENDO SWITCH LITE چیست؟

تازه واردین نینتندو سوییچ ممکن است در مورد تفاوت کنسول و گزینه جایگزین آن ، نینتندو سوییچ لایت تعجب کنند. برخلاف مدل قبلی خود – که برای بازی در هر مکان ، از جمله خانه در نظر گرفته شده است – نینتندو سوییچ Lite با کنترل های یکپارچه و ساخت سبک وزن ، بهترین بازی برای بازی در حال حرکت است.

از خروجی تلویزیون پشتیبانی نمی کند ، اما کاربران همچنان می توانند بصورت آنلاین یا با حداکثر هفت کنسول Nintendo Switch یا Nintendo Switch Lite در نزدیکی بازی کنند.

NINTENDO 2DS XL چیست؟

این کنسول دستی که جدیدترین سیستم خانواده Nintendo DS است ، بازپس گیری خوبی برای نسل اصلی گیمرها است. شکارچیان چانه زنی که برای پشتیبانی از زمان بارگیری سریعتر از نسخه قبلی خود و صفحات بزرگتر و روشن تر طراحی شده اند ، مراقب صرفه جویی در اواخر ماه نوامبر خواهند بود.

آیا ارزش سرمایه گذاری در یک سوئیچ NINTENDO را دارد؟

اینکه شما انتخاب می کنید پول خود را در نینتندو سوییچ سرمایه گذاری کنید ، بستگی زیادی به نحوه دوست داشتن بازی ها دارد. اگر فقط در مقابل تلویزیون و خود به بازی بپردازید ، بعید به نظر می رسد که این کنسول دستی به عنوان یک ضروری برای تنظیمات خانه شما باشد.

با این حال ، برای کسانی که به دنبال تنوع در گزینه های بازی و قابلیت حمل هستند ، انتقال Nintendo Switch سخت است.

چند نفر می توانند با سوئیچ NINTENDO همگام شوند؟

اگر به عنوان روشی برای معاشرت با دوستان و خانواده خود بازی می کنید ، احتمالاً از خود می پرسید که هر بار چند نفر می توانند در این سرگرمی شرکت کنند. هر نینتندو سوییچ دارای دو کنترل کننده Joy-Con برای بازی های چند نفره است و حداکثر 8 کنسول (نینتندو سوییچ یا نینتندو سوییچ لایت) را می توانید همزمان همگام سازی کنید.

چه بازی هایی را می توانید با کلید NINTENDO بازی کنید؟

Animal Crossing که از جدیدترین موارد اضافه شده به مجموعه ، عبور از حیوانات: New Horizons است ، لذت بردن از افزایش محبوبیت در هنگام شیوع ویروس کرونا – و قفل شدن متعاقب آن در سراسر جهان -.

The Legend of Zelda: Breath In The Wind ، Super Smash Bros. Ultimate ، Pokemon Sword و Pokemon Shield و Mario Kart 8 Deluxe ، عناوین محبوب دیگری هستند که می توانند در این کنسول بازی شوند.

اکنون به دنبال معاملات عالی فناوری هستید؟ کوپن news.com.au را برای معاملات فنی و تبلیغات در مارک های بزرگی مانند هاروی نورمن ، آمازون و بچه های خوب ببینید.

آیا می خواهید در مورد فروش جمعه سیاه اطلاعات بیشتری کسب کنید؟ توضیح دهنده ما را در اینجا پیدا کنید. و می توانید معاملات بیشتری را در Cyber ​​Monday به دست خود برسانید – که در اینجا می توانید درباره آنها اطلاعات بیشتری کسب کنید.

و در آخر ، نگاهی به بهترین گزینه های الکترونیکی ما بیندازید ، برای همه چیز ، از آنچه در مورد فروش جمعه سیاه اپل می دانید ، تا لوازم آشپزخانه که نمی توانیم از آن سیر شویم.