بهترین مدلهای کرم لایه بردار پوست از نگاه مصرفکنندگان کدامند؟

شب ها چند بار استفاده بشود.زیر نور لامپ مشکلی ندارد؟ چند نوع تایپ پوستی داریم؟ انتخاب یک کرم لایه بردار خوب می تواند در این زمینه به شما کمک فراوانی کند و پوستی شاداب و با نشاط به شما عزیزان هدیه کند. خرید یک کرم لایه بردار پوست برای هر خانمی با هر نوع پوستی که دارد، ضروری می باشد.

اگر کرمی مناسب نوع پوستتان خریداری کنید نه تنها مفید نخواهد بود، بلکه اثرات مخربی برای پوست شما خواهد داشت. اولین گامی که برای خرید بهترین کرم های لایه بردار پوست باید انجام دهید، تعیین نوع پوستتان می باشد. پس از استفاده اگر مجبور به قرار گرفتن در نور آفتاب هستید حتماً از کرمهای ضدآفتاب با میزان SPF بالا بر روی پوست مصرف کرم لایه بردار سی گل کنید.

لایهبردار مدل Anti Spot ضدلک و ضدپیری هم هست که از ایجاد چین و چروکهای ریز در اثر خشکی بر روی پوست جلوگیری میکند. چگونه بهترین کرم لایه بردار پوست را بری خود انتخاب کنیم؟ در ادامه این مقاله فاکتور هایی برای خرید بهترین کرم های لایه بردار پوست، معرفی کرده ایم که با رعایت این نکات می توانید خریدی رضایت بخش داشته باشید. خیلی از مشکلات آزار دهنده مانند خشکی، عدم طراوت، چروکی و پیری پوست به خاطر تجمع سلول های مرده ایجاد می شوند و بهترین کرم های لایه بردار پوست می توانند این موارد را از بین ببرند و یا تا حدود زیادی از آن ها بکاهند.

افرادی که این محصول را مورد استفاده قرار دادهاند از حجم مناسب، تاثیر نسبتاً خوب، نرم کردن پوست و قیمت مناسبی که دارد اعلام رضایت کردهاند. حتماً توجه داشته باشید که پس از استفاده از انواع لایهبردار پوست بسیار حساس میشود و نباید در برابر حرارت و انواع اشعه مانند نور خورشید، لیزر و سولاریوم قرار بگیرد، رعایت نکردن این مسئله منجربه ایجاد التهاب، سوزش، قرمزی و حساسیت در پوست خواهد شد. برای استفاده از این محصول ابتدا باید صورت را با آب ولرم شست و شو دهید و سپس اسکراپ را به تمام نقاط صورت به غیر از دور چشم ها قرار دهید و با توجه به توصیه ی پزشک به مدت 1 دقیقه ماساژ دهید و بعد از این کار صورت را با آب سرد شسته و آن را کاملا خشک کنید.