بن هانت سقوط کرد ، وین بنت ، هری گرانت ، تیم ها ، تصمیم گیرنده ، کوئینزلند در مقابل NSW

سرمربی کوئینزلند وین بنت با احساس تازه کار هری گرانت که تصمیم خود را برای تصمیم گیری در سال 2020 گرفته است ، تبر بن هانت را در دست گرفته است.

بنت پس از پیروزی 34 بر 10 در چهارمین پیروزی بزرگ NSW در تاریخ مبدا ، نسبتاً محکم ایستاد اما بازیکن خط حمله / دروازه بان اژدها از نیمکت خارج شد و به لیست ذخیره ها راه یافت.

دولت و مبدا تقاضای زنان هاروی نورمن را به صورت زنده و بر اساس تقاضا از طریق كایو تماشا كنید. تازه وارد کیو شدی؟ دوره آزمایشی رایگان 14 روزه خود را دریافت کرده و بلافاصله پخش جریانی را شروع کنید

تصور می شود که کامرون مونستر پس از ترک زمین به دلیل ضربه مغزی دو دقیقه به بازی خود غلبه کرده است ، در حالی که کوری آلان از جناحین شروع به کار می کند تا جای فیلیپ سامی را که از ترکیب 21 نفره بود ، با کریستین ولچ در حالی که در حال حرکت بود ، دونامیس لوئی را به سمت نیمکت هل داد.

Moeaki Fotuaika دوباره به لیست ذخیره ها سقوط می کند.

NSW با 17 برنده در بازی دو ثابت است و رایان پاپنهایوزن ، جاروم لوآی ، کامرون مک اینس و نیک کوتریچ در لیست ذخیره ها قرار دارند.

به نظر می رسد تنها نگرانی NSW جاش آدو کار باشد که از ناحیه انگشت پا آسیب دیده است.

وی گفت: “این مثل انگشت خاردار است اما روی انگشت من است.” “این فقط در یک تکل ناجور گرفتار شد. یکی از پسران کوئینزلند روی پای من نشست. من باید شیرین باشم که بازی کنم فقط کمی متورم است. باید خوب باشد. “

اما هانت ، که 78 دقیقه از بازی را بعد از بیرون آمدن مونستر از پارک انجام داد ، به نفع تازه کار سال NRL و هری گرانت از کمرون اسمیت از نیمکت مارونز کنار گذاشته شد.

گرانت یکی از یافته های این فصل پس از معامله قرضی خود با ببرهای وستز بود ، که بسیاری از او به عنوان قلاب آینده بلند مدت کوئینزلند نام بردند.

هانت شش اجرا داشت برای 34 متر ، 17 تکل اما سه اشتباه و همچنین یک خطای هندلینگ در عملکردی نه چندان چشمگیر که NSW با پیروزی فرار کرد.

والنتین هلمز ، هافبك دفاع مارون گفت هانت “كار خوبی را برای مونستر پر كرد” زیرا ستاره اژدها انتظار داشت به عنوان قفل سرگردان بازی كند.

قبل از اعلام ترکیب 21 نفره ، هانت با رسانه ها صحبت کرد و اعتراف کرد که بنت به بازیکنان گفت قبل از مسابقه سوم در سه هفته در ورزشگاه سانکورپ چهارشنبه سریع حرکت کنند.

“او فکر شما را در مورد کاری که در این بازی انجام دادید و سپس آن را پشت سر گذاشت ، لمس کرد. او واقعاً می خواهد که ما خیلی سریع پیش برویم. “

وی گفت: “او گفت كه می داند ما تیم بهتری نسبت به آنچه در آنجا ارائه داده ایم هستیم و باید آن تیم را پشت سر بگذاریم و در بریزبن بهتر باشیم. ما باید این هفته بیشتر آماده شویم و درست خواهیم بود. “

تیم ها

کوئینزلند

1. ولنتاین هلمز ، 2. خاویر کوتس ، 3. کورت کیپول ، 4. دان گاگی ، 5. کوری آلان ، 6. کامرون مونستر ، 7. دالی چری-ایوانز ، 8. کریستین ولش ، 9. جیک فرند ، 10. جاش پاپالی ، 11. فلیس کافوسی ، 12. جیدن سوآ ، 13. تینو فاعوسامالائوی

مبادله: 14. هری گرانت ، 15. لیندسی کالینز ، 16. جی آرو ، 17. دونامیس لوئی

ذخیره ها: 18. بن هانت ، 19. ادریک لی ، 20. موکی فوتوائیکا ، 21. برنکو لی

NSW

1. جیمز تدسکو (C) ، 2. دانیل توپو ، 3. کلینتون گاترسون ، 4. جک وایتون ، 5. جاش آدو کار ، 6. کودی واکر ، 7. ناتان کلی ، 8. دانیل سیفیتی ، 9. دیمین کوک ، 10. پین هاس ، 11. آنگوس کرشتون ، 12. تایسون فریزل ، 13. جیک تربوویچ

مبادله: 14. دیل فینوکان ، 15. جونیور پائولو ، 16. نیتن براون ، 17. ایسای یئو

ذخیره ها: 18. رایان پاپنهایوزن ، 19. جاروم لوآی ، 20. کامرون مک اینس ، 21. نیک کوتریچ

مقامات بازی

داور: جرارد ساتون ، قاضی لمسی: کریس باتلر ، تاد اسمیت ، مقام ارشد بررسی: استیو چیدی