بررسی محصول – کرم ضدآفتاب و ضد لک اس پی اف 30 لافارر • خانومی

گاهی اوقات ، علی رغم انجام همه کارهایی که می توانید انجام دهید – یک برنامه روتین مناسب برای مراقبت از پوست ، رژیم غذایی مناسب و آب فراوان – بهترین کرم ضد لک خارجی و یک مکان با اهمیت ظاهر می شود ، که اغلب فقط در زمان عروسی یا مصاحبه شغلی است. برندهای مطرح زیادی در دنیا کار تولید انواع کرم ضد آفتاب را انجام میدهند و کافی است شما با شناخت برترین آنها از برندها و مکانهای معتبر اصل این محصول را خریداری کرده و با رضایت کامل از آن استفاده کنید.

همچنین این محصول از ایجاد رنگدانههای لیپوفوشین در سلولهای پوست ممانعت میکند. عصاره سفرس همچنین پوست را روشن کرده و به از بین رفتن لک های تیره و قسمت های تغییر رنگ داده پوست کمک میکند. کرم های ضد لک مقایسه شده در این مقاله عبارتند از: کرم ضد لک دپی وایت ای سی ام، کرم يونيتون 4 وایت آيسيس فارما و کرم ملاسکرين دپيگمنتانت دوکری. فراموش نکنید استفاده از کرم ضد آفتاب نیم ساعت قبل از بیرون رفتن زیر نور آفتاب بودن توصیه میشود تا پوست آمادگی لازم را داشته باشد. رنگ پوست شما اگر تیره است یا روشن با استفاده از این کرم های روشن کننده می توانید مواد مغذی بهتری را به پوست برسانید و مانع از کدر شدن رنگ پوست خود باشید.

با توجه به ریز بودن مولکول سیستئامین و جذب سریع آن ، تاکید می شود که از شستن پوست قبل از استعمال کرم اجتناب گردد و چنانچه قبل از استعمال کرم پوست تمیز شده باشد ( با آب و صابون ، شیر پاک کن و یا محصولات دیگر ) بایستی حداقل یک ساعت به پوست خود فرصت دهید تا پوست به حالت طبیعی خود برگشته و سپس کرم سیستئامین را در محل مورد نظر استعمال نمایید. به یاد داشته باشید تمام کرم ضد آفتابها بهطور 100 درصد نمیتوانند از پوست محافظت کنند و باید نکات حفاظتی دیگر را نیز راعایت کرم ضد لک ترنجان کنید.

کک و مک در برابر دیگر انواع لک ها دارای عمق بیشتری است ، بنابرین در بسیاری از موارد حتی با استفاده از لیزر هم به راحتی از بین نمی رود. همچنین این محصول نیز حاوی ضد آفتاب بوده و مناسب انواع پوست هاست. مسخواستم بدونم این محصول میتونه به کمرنگ کردن لک های قرمز رنگ هم کمک کنه؟ با توجه به هیالورونیک اسید موجود در این محصول ، این سرم قدرت آبرسانی فوق العاده ای دارد و پوست شما را از درون آبرسانی می کند ، اما توجه داشته باشید که همواره استفاده از کرم های مرطوب کننده بعد از هر سرم به جهت نگهداری و مراقبت کامل از پوست توصیه می شود ، در مورد محصولات تایتان توصیه ما استفاده از کرم مرطوب کننده و محافظت از پوست کامل تایتان است که در شفافیت و یکنواخت کردن رنگ پوست شما و همچنین مرطوب کردن و تغذیه پوست بسیار موثر است.