انتقال و انتقال – کاری که دولت بایدن در مورد covid-19 متفاوت انجام می دهد | ایالات متحده

و چقدر تفاوت ایجاد می کند


PARTISANSHIP دارای ادراک طولانی مدت آمریکایی ها از covid-19 است. حتی در این صورت ، تضاد بین رده های بالای احزاب اصلی در 9 نوامبر ، روزی که کشور 10 میلیون مورد ثبت شده از این بیماری را پشت سر گذاشت ، قابل توجه بود. در آن روز کاخ سفید دونالد ترامپ رئیس جمهور مستعفی کاخ سفید با گزارش هایی روبرو بود که احتمالاً میزبان دومین رویداد گسترده در دامنه یک ماه بوده است – این مراسم برای یک مهمانی در شب انتخابات که ممکن است بن کارسون ، وزیر مسکن را بیمار کند ، بین دیگران. در همان روز ، رئیس جمهور منتخب جو بایدن اعضای هیئت مشاوره ویروس کرونا را برای انتقال خود اعلام کرد که متشکل از نوعی متخصص بهداشت عمومی است که رئیس جمهور دوست دارد آنها را مسخره کند.

در حالی که توجه ملی به غیر از این صورت منحرف شد ، سومین افزایش خارق العاده عفونتهای کووید -19 در هفته های قبل از انتخابات ریاست جمهوری آغاز شد. به رشد نمایی خود ادامه داده است. اکنون هر روز 1000 مورد مرگ و میر همراه با 120،000 مورد عفونت جدید گزارش می شود. حتی اگر آزمایش ها تقریباً به 1.5 میلیون در روز رسیده باشد ، میزان مثبت بودن آزمایش به 10 درصد نزدیک می شود – پیشنهاد می شود که هم اکنون بسیاری از عفونت ها از دست رفته اند. به نظر می رسد در همه موارد ، به جز تعداد انگشت شماری ، انتقال کنترل نشده ای وجود دارد که باعث می شود اثر ردیابی تماس محدود شود. بستری شدن در بیمارستان ها در اواخر ماه سپتامبر در حال کاهش بود ، زیرا کمتر از 30000 نفر بود. اکنون آنها دو برابر شده اند و به بیش از 60،000 رسیده اند – بالاتر از اوج قبلی در آوریل. در داکوتای شمالی ، مرکز فعلی بدترین شیوع کشور ، تقریباً همه تخت های مراقبت ویژه اشغال شده است.

استدلالی که آقای ترامپ به طرز وحشتناکی از پس اپیدمی برآمده است ممکن است فقط هزینه انتخاب وی را داشته باشد. با این حال ، این افزایش اخیر یک پدیده America First نیست. این تقریباً همزمان با موج دوم در اروپا است که هم با مرگ و هم با توجه به موارد به ازای هر نفر اندازه گیری می شود ، حتی شدیدتر است. کشورهای اروپایی اقدامات سختگیرانه را برای محاصره مجدد اعمال کرده اند ، در حالی که رئیس جمهور و فرمانداران آمریکا با احتیاط بیشتری عمل کرده اند. بخشهای مراقبت ویژه فرانسه تقریباً به سختی بندهای داکوتای شمالی به نظر می رسد. اما در حالیکه رئیس جمهور امانوئل مکرون دومین قفل ملی را اعلام کرده است ، فرماندار داگ بورگوم ، جمهوری خواه ، اخیراً حتی از اعمال مأموریت نقاب در ایالت خود خودداری کرده است.

پیش بینی روند بیماری در طولانی مدت بسیار دشوار به اثبات رسیده است. بنابراین مشخص نیست که وضعیت رئیس جمهور بایدن تازه افتتاح شده در 20 ژانویه 2021 چقدر بد خواهد بود. اما علائم فعلی چندان خوب نیست. آشیش جها ، رئیس دانشکده بهداشت عمومی دانشگاه براون ، معتقد است که ممکن است از این به بعد 100000 مرگ تازه وجود داشته باشد. اقتصاد دانبهترین برآورد از کل مرگ و میر در آمریکا ، از جمله مواردی که فکر می کنیم گزارش رسمی آنها را از دست داده است ، در حال حاضر نزدیک به 300000 نفر است. به نظر می رسد بعد از نه ماه زندگی طولانی با ویروس ، آمریکایی ها و مقامات منتخب آنها از محدودیت در رفت و آمد و مشاغل خسته شده اند. بدون محدودیت جدید ، رشد نمایی می تواند هفته ها ادامه یابد. هوای سردتر ممکن است افراد بیشتری را وادار کند تا اجتماعات خود را به داخل خانه منتقل کنند ، جایی که احتمال انتقال آن بسیار بیشتر است. بسیاری از آمریکایی ها برای شکرگذاری ، کریسمس و سال جدید سفر می کنند. تعداد کمی از سیاستمداران می خواهند مقصر لغو تعطیلات را به گردن خود بیندازند.

اقدام فدرال در مورد اقتصاد نیز قریب الوقوع به نظر نمی رسد. از زمان انقضا بسیاری از حمایت ها در ماه ژوئیه ، دموکرات ها و جمهوری خواهان در کنگره به دلیل محرک های پی در پی برای مقابله با بحران اقتصادی به بن بست رسیده اند. بن بست هنوز شکسته نشده است. نانسی پلوسی ، رهبر دموکرات ها در مجلس نمایندگان ، ممکن است بخواهد در صورت پیروزی دموکرات ها در دو انتخابات دور دوم سنا در جورجیا ، بسته بزرگتری را که حزبش می تواند بدست آورد ، در نظر بگیرد و بدین ترتیب کنترل اتاق را از دست بدهد. میچ مک کانل ، رهبر فعلی جمهوری خواهان در سنا ، ممکن است مایل نباشد یک پیروزی پیشگیرانه را به دولت بایدن بدهد.

انتشار سریع ویروس بدون هیچ محرک جبرانی یک موقعیت شروع وحشیانه برای دولت بایدن است. حتی با تایید و توزیع سریع ، دریافت واکسن برای هر آمریکایی که به آن احتیاج دارد ماه ها طول می کشد. آقای بایدن از برنامه های خود برای اقدامات جدی تر فدرال خبر داده است. او از اختیارات اجرایی خود برای ایجاد یک هیئت آزمایش همه گیر روزولتین استفاده می کند تا شرکت ها را مجبور به تولید آزمایشات بیشتر ، مواد آزمایشگاهی و تجهیزات محافظت شخصی کند. او احتمالاً فاقد صلاحیت اعمال مأموریت نقاب در سطح کشور است ، اما ایالات را به این کار سوق می دهد.

فرمانداران جمهوری خواه در حال حاضر در مورد اجرای اقدامات بهداشت عمومی بسیار محرمانه هستند. آنها ممکن است فرصتی برای سرپیچی از توصیه های آقای بایدن را به عنوان یک انگیزه اضافی برای ادامه این روند ببینند. به نظر می رسد پاسخ های دموکراتیک نیز از پاسخ به سبک اروپایی متنفر است. ممنوعیت اعلام شده توسط فیل مورفی ، فرماندار دموکرات نیوجرسی ، برای صرف غذا در محیط داخلی بین ساعت 10 و 5 صبح ، بیانگر اصرار برای انجام کاری است ، اما نه زیاد.

کمالا هریس در بحث معاون ریاست جمهوری خود با مایک پنس نسبت به واکسنی که قریب الوقوع آقای ترامپ قبل از انتخابات هیپنوتیزم کرده بود ابراز بی اعتمادی کرد. وی افزود: “اگر پزشكان به ما بگویند كه باید آن را مصرف كنیم ، من اولین نفری هستم كه آن را مصرف می كنم. کاملا. اما اگر دونالد ترامپ به ما گفت که آن را بگیرید ، من آن را نمی گیرم. ” رای دهندگان جمهوری خواه واکسن جدیدی را توسط رئیس جمهور بایدن ارائه دادند ، ممکن است به همین ترتیب بدبین باشند. در حال حاضر ، 33٪ از جمهوری خواهان به نظرسنجی ها می گویند که وقتی واکسن کرونا ویروس در دسترس قرار می گیرد ، در مقایسه با 18٪ از دموکرات ها و 31٪ از افراد مستقل ، واکسن نمی زنند.

آقای ترامپ هنگام تبلیغات انتخاباتی دوست داشت درباره covid-19 صحبت کند ، گویا تقریباً تمام شده است. وی در 10 اکتبر ، اندکی پس از عقد قرارداد با آن ، گفت: “این در حال از بین رفتن است.” او در 22 اکتبر استدلال کرد: “ما گوشه را دور می زنیم.” ارزیابی تیم انتقالی آقای بایدن بیشتر با واقعیت سازگار است که شروع خوبی است. مارسلا نونز اسمیت ، اپیدمیولوژیست ییل ، ​​که به عنوان رئیس هیئت مشاوره آقای بایدن ، می گوید: “کشور ما با بی سابقه ای پرونده روبرو شده است ، با 19 مورد covid در سراسر کشور تسریع می شود.” با این وجود هر کسی که امیدوار باشد ویروس از بین برود ، وقتی آمریکا رئیس جمهوری را نصب کند که از توصیه های علمی پیروی می کند ، ناامید خواهد شد.

یادداشت سردبیر: برخی از پوشش های covid-19 ما برای خوانندگان رایگان است اکونومیست امروز، خبرنامه روزانه ما. برای اطلاعات بیشتر و ردیاب همه گیر ما ، به مرکز ویروس کرونا مراجعه کنید. برای تجزیه و تحلیل انتقال ریاست جمهوری ، مرکز انتخابات ایالات متحده را کاوش کنید

از این محتوا استفاده مجدد کنیدپروژه اعتماد