استرالیا و هند سومین ODI ، سوئیچ زدن ، شین وارن ، یان چاپل ، گلن ماکسول

گلن ماکسول پس از انتقاد از تاکتیک ایان چپل ، کاپیتان سابق استرالیا ، با استفاده از “ضربه سوئیچ” از خفاشان دفاع کرده است.

بعد از اینکه ماکسول در بازیهای یک روزه استرالیا در SCG از توپ بولینگ هند با ضربه ابتکاری بهره گرفت ، چاپل ابراز ناامیدی خود را به nine.com.au اعلام کرد.

“(بولرها) باید به داور بگویند که چگونه قرار است کاسه بکشد. و با این حال ، ضرب کننده چوب ، او به عنوان یک راست دست به صف می شود … و قبل از تحویل توپ ، باتمن یک چپ دست می شود ، “Chappell این هفته گفت.

وی افزود: “یكی از دلایل اصلی تبدیل شدن وی به چپ دستی این است كه بتواند از آن جاذبه های زمینی استفاده كند. من مدیرانی را که این قوانین را وضع کرده اند دوست دارم ، دوست دارم آنها برای من توضیح دهند که این چگونه عادلانه است. “

تنها مکان تماشای هر مسابقه تور هند استرالیا در Fric Cricket است که از طریق Kayo در دسترس است. تازه وارد کیو شدی؟ اکنون نسخه آزمایشی رایگان خود را دریافت کنید و فوراً جریان را شروع کنید>

چاپل می خواهد این عمل “غیرقانونی” تلقی شود و بازیکنان هند را به چالش کشیدن داور درون زمینی به شورش علیه این عمل ترغیب کرد.

“اگر من کاپیتان باشم ، خودم می خواهم توپ را بردارم و به داور خواهم گفت ،” من از بغل دست راست بولینگ می کنم “، و سپس می خواهم بدوم و دورش را بچرخانم ، “چاپل گفت.

“بدیهی است که داور شکایت خواهد کرد ، و من می خواهم بگویم ،” خوب ، شما او را متوقف می کنید و کاری را که فکر می کنم کاملاً ناعادلانه است ، انجام می دهد و من از کار ناعادلانه دست می کشم “.

“اگر او به اندازه کافی خوب باشد که بتواند این کار را با کار عالی پا یا هر وسیله دیگری که می تواند انجام دهد انجام دهد ، من مشکلی با آن ندارم. اما وقتی کاملاً ناعادلانه باشد ، جهنم را آزار می دهد. “

ماکسول در حین پیروزی 13 درصدی هند در سومین ODI برابر Aussies در کانبرا ، روز چهارشنبه این تاکتیک را مجدداً در پیش گرفت و در حالی که 59 ضربه را از 38 توپ دریافت کرد ، یک ضربه 100 متری را ارسال کرد.

ماکسول در کنفرانس مطبوعاتی پس از بازی ، وقتی در مورد نظرات چاپل سال شد ، گفت: “این در قوانین بازی است.”

“باتینگ به گونه ای تکامل یافته است که در طول سال ها بهتر و بهتر شده است ، به همین دلیل است که می بینیم این نمرات عظیم تحت تعقیب قرار می گیرند و نمرات بالا می روند.

وی گفت: “من فکر می کنم این تلاش بولینگ هاست که با آن مبارزه کنند.

“مهارتهای بولرها هر روز با بولرهایی که مجبور به تغییر در حالت مختلف هستند ، روشهای مختلف برای متوقف کردن خمیر و نحوه خاموش کردن یک طرف زمین ، آزمایش شده است.

“من تصور می کنم که نحوه تکامل چوب زدن ، فکر می کنم بولینگ باید تلاش کند و تکامل یابد.”

اسپین کینگ شین وارن در کنار چپل قرار گرفت و استدلال کرد که اگرچه شوت غیر قابل انکار سرگرم کننده است اما این یک امتیاز غیرمنصفانه به خمیر می دهد.

وارن در جریان پوشش خبری یک روزه چهارشنبه Fox Cricket گفت: “ما به عنوان یک بولر باید مشخص کنیم که با چه دستی بولینگ می کنیم و با کدام طرف ویکت بولینگ می کنیم.”

“من یک میدان را برای یک بتسمن دست راست تنظیم می کنم ، بنابراین اکنون وقتی آنها سوئیچ ضربه می خورند ، من در واقع در مقابل یک خفاشگر دست چپ بولینگ می کنم.

“من مطمئن نیستم که آن را دوست دارم. ارزش بحث دارد ، ارزش بحث و گفتگو دارد تا مشخص شود چه چیزی درست است.

“شاید بولر بتواند پشت داور بدود و دور یا دورش کاسه بکشد.”

بیشتر بخوانید: Tendulkar توسط فری کریکت نابود شد

اما یان هیلی ، دارنده سابق استرالیا ، در حالی که روز چهارشنبه با 1170 صبحانه صبحانه صحبت می کرد ، رد کرد.

هلی ادعا کرد: “من فکر می کنم بولینگ ها باید کمی بهتر شوند ، آنها باید آگاهی بیشتری داشته باشند.”

“تغییرات لحظه آخری برای بولرها در حال حاضر چندان عالی نیستند ، اما در این صورت بهتر خواهند شد.

“اما این روی حیله و تزویر است ، بسیار حیله گر است.

“اجازه دهید باترها این کار را انجام دهند ، بسیاری از افراد به خوبی این کار را انجام نمی دهند ، اما افرادی که این کار را انجام می دهند سرگرم کننده های باور نکردنی هستند.”

مفسر کریکت فاکس و کری اوکیفی سابق بازیگر چرخش استرالیایی توضیح داد که چرا با این عمل مشاجره ای نداشته است.

اوکیف گفت: “من بدم نمی آید افرادی که سعی می کنند مرا ضربه بزنند ، زیرا فکر می کنم این یک ضربه با خطر بالاتر است.” “این خلاف قوانین نیست.

“دویدن به سمت راست ویکت و بولینگ در اطراف ویکت غیرقانونی است. این خارج از قوانین است.

“سوئیچ زدن درون قوانین است و سرگرم کننده است. من این را دوست دارم.”

– با Jai Bednall