ارتش چین: هشدار سلاح سردکننده آمریکا

سران برجسته دفاعی ایالات متحده نسبت به افزایش خیره کننده توانایی های نظامی چین هشدار داده اند – هشدار می دهند که این کشور می تواند در درگیری تا اواسط قرن به طور بالقوه “بر آمریکا” تسلط یابد.

استنلی مک کریستال ، ژنرال ارشد بازنشسته و مشاور جو بایدن ، هشدار داد که ما می توانیم در آینده نزدیک یک روز صبح از خواب بیدار شویم تا بفهمیم چین تایوان را موشک باران کرده است.

وی به Axios گفت که “ظرفیت نظامی چین بسیار سریعتر از آنچه مردم تصور می کنند افزایش یافته است” و ایالات متحده برای جلوگیری از سناریویی مانند تصرف تایوان در حال اتمام است.

رهبر ارتش گفت كه رياست جمهوري جديد نمي تواند با رضايت خاطر از چين ، هشدار دهد “توانايي موشكي و آنچه اساساً پويا را تغيير نداده است”.

وی گفت: “نگرانی من این خواهد بود كه ، ما یك روز صبح بیدار می شویم و چین به تازگی یك عمل بزرگ انجام داده است.” “آنها تازه تایوان را موشک باران کرده اند.”

در همین حال ، سرلشکر ارشد پنتاگون گفت که سلاح های رباتیک طی 10 یا 15 سال در سراسر جهان رایج خواهد بود و چین به سرعت در حال توسعه چنین توانایی هایی است.

ژنرال مارك ميلي ، رئيس روساي مشترك اين هفته در يك سمپوزيوم آنلاين در م Instituteسسه نيروي دريايي آمريكا گفت: “آنها دوست دارند نه تنها با ما مطابقت داشته باشند بلكه از ما نيز فراتر روند ، بر ما تسلط داشته باشند و بتوانند ما را در درگيري مسلحانه مورد ضرب و شتم قرار دهند.”

مرتبط: آمریكا بر خلاف چین حركت می كند

مرتبط: پکن به دلیل “رفتار قلدر” مورد انتقاد قرار گرفت

وی گفت: ارتش آمریكا برای حفظ برتری نسبت به چین باید از رباتیک و هوش مصنوعی كاملاً استقبال كند و پنتاگون برای رقابت با چین به نیروهای كوچكتر و توانمندتری مجهز به موشك های دوربرد كه به طور گسترده تری در اطراف آسیا مستقر شده اند نیاز دارد.

میللی گفت: “ما در میانه یک تغییر اساسی در شخصیت جنگ هستیم.”

وی به گسترش مهمات با هدایت دقیق ، هواپیماهای بدون سرنشین و سایر تجهیزات رباتیک و ارتباطات ماهواره ای پیشرفته اشاره کرد و گفت که کسانی که به آنها مسلط تر باشند در جنگ “تعیین کننده” خواهند بود.

“توانایی ما در درک باورنکردنی است. ما امروز می توانیم جهان را ببینیم همانطور که شما هرگز نمی توانستید آن را ببینید. “

وی افزود: “ما می توانیم دراز كنیم و می توانیم ردیابی ، شناسایی ، شناسایی كنیم” و افزود كه با مهمات دوربرد دقیق ، اگر می توانید آن را ببینید ، می توانید آن را بزنید.

“این اساسی است. و این تأثیر زیادی در آینده جنگ دارد. ” وی افزود: “اگر هوش مصنوعی را به كار بگیرید و تیم انسان و ماشین را انجام دهید ، این مورد را به رباتیک اضافه كنید ، مهمات دقیق و توانایی حس كردن و دیدن ، انداختن چند سلاح مافوق صوت را به وجود آورید ، و تغییر اساسی در جهان خواهید داشت. میدان جنگ. “

میللی ، که انتظار می رود در زمان رئیس جمهور منتخب جو بایدن در شغل خود باقی بماند ، گفت که ایالات متحده باید رد پای نظامی خود را در خارج از کشور کاهش دهد ، و گفت که پایگاه های دائمی در مکانهایی مانند کره جنوبی و بحرین نیروهای آمریکایی ، خانواده ها و کارکنان آنها را آسیب پذیر می کند.

وی گفت: “من طرفدار پایگاه های نظامی بزرگ دائمی از ایالات متحده در خارج از كشور ، در كشورهای دیگران نیستم.”

“نیروهای كوچكتر ، به طور گسترده توزیع شده ، كه كشف آنها بسیار دشوار است ، برای ارتش آینده كلیدی است.”

وی گفت: برای جلوگیری از تسلط چین بر غرب اقیانوس آرام در درگیری ، ایالات متحده باید واحدهای مستقر در زمین در فیلیپین ، ویتنام و استرالیا داشته باشد ، باتری های موشك دوربرد دقیق كه قادر به بیرون بردن كشتی های نیروی دریایی چین است را داشته باشد.

“چرا ما فقط باید این فضا را به آنها اختصاص دهیم؟ ما نباید ، “او گفت.

برای حمایت از این امر ، پنتاگون نیاز به برنامه ریزی برای ساخت ناوگان دریایی خود تا بیش از 500 شناور تا سال 2045 ، از سطح فعلی حدود 300 ، با یک چهارم یا بیشتر کشتی های بدون سرنشین ، رباتیک و حداکثر 90 زیردریایی دارد.

وی گفت: “اگر جدی در رقابت قدرت بزرگ و جلوگیری از جنگ قدرت بزرگ هستید و در داشتن توانایی غالب نسبت به چیزی مثل 500 پوند چین (كشتی ها) احتمالاً بلیط ورودی شما جدی است.”

وی گفت که این شامل افزودن بیشتر ناوگان ناوهای بزرگ هواپیماهای آمریکایی ، اهداف نسبتاً آسان برای موشک های دقیق برد دور قدرتمند چین نیست.

“من نمی گویم شما می خواهید با چین جنگ کنید. من می گویم که ما می خواهیم از جنگ با چین جلوگیری کنیم ، و مجبور خواهیم بود برای جلوگیری از وقوع چنین نیروهایی در این نیرو سرمایه گذاری کنیم. “

“شما می خواهید که حریف شما بدون شک بداند که اگر آنها در جنگ با ایالات متحده آمریكا قرار بگیرند ، دست ها را پایین می آورند ، آنها می بازند ، و آنها به طریقی بسیار بزرگ ، خیلی سریع و به طرز بسیار فاجعه باری به ملی پوشان خود می بازند. علاقه ، “او گفت.