آموزش طراحی سایت رایگان از صفر تا صد

درک عمیق لایه های مختلف وردپرس و اینکه که چگونه کار می کند، باعث شده است که کارهای بسیار پیچیده که برای برنامه نویسی آن باید ساعت ها وقت صرف کرد، تبدیل به نوشتن چند خط کوتاه کد، برایم شده است. ۸ – توسعه جهانی : وردپرس بر خلاف اغلب پتلفرم هایی که صرفا در یک کشور یا منطقه خاص رشد میکنند، رشد جهانی بصورت همسان داشته و با توجه به قابلیت ها و ویژگی های منحصربفردی که دارد تبدیل به انتخاب اول طراحی سایت در اکثر کشور های جهان شده بخاطر همین است که در همین مدت کم حدود نصف سایت های جهان وردپرسی شدند و این روند هم به شدت رو افزایش است. همین الان عبارت Total number of WordPress sites in the world (به معنی تعداد کل سایت های وردپرسی در جهان ) را در گوگل سرچ کنید تا خوده گوگل پاسخ این سوال را بدهد و عدد ۴۵۰ میلیون سایت وردپرسی در جهان را به شما اعلام کند که آماری شگفت انگیز است هر چند شاید الان که دارید این مقاله را میخوانید این آمار هم افزایش پیدا کرده باشد.

همیشه می داند مراحل اجرای عملی هر بخش چگونه است. یعنی شما بدون اتلاف وقت و خیلی سریع می توانید آموزش ها را دنبال کنید و یک سایت واقعی راه اندازی کنید. سئوی کلاه سیاه به روشی گفته می شود که بعضی از سئوکاران برای بهبود رتبه کلمات خود در گوگل از آن استفاده می کنند، البته با توجه به الگوریتم های هوش مصنوعی گوگل استفاده از این روش می تواند پیامد های جبران ناپذیری را به دنبال داشته باشد. سال هاست به دلیل علایق شخصی و فلسفه ای که در پشت سیستم عظیمی چون وردپرس می باشد، آن را به صورت جدی دنبال کرده ام. اگر هم تازه طراحی سایت را شروع کرده اید هم می توانید این فیلم ها را مشاهده بکنید چون سعی شده است که طوری آموزش داده شود که افراد مبتدی هم به راحتی بتوانند طراحی سایت را یاد بگیرند . ممکن است آموزشی که شما امروز مشاهده کرده اید چند وقت دیگر چیزهای جدید تر دیگری بیاید که کارایی بیشتری در پیشبرد اهداف شما داشته باشد. در چنین مواردی شما آدرس و نشانی یکی از همکارانتان که ایشان هم یک پزشک معتمد و متخصص در همین حوزه می باشد را می دهید، در چنین شرایطی شما در واقع دارید از اعتبار و اسم خودتان به شخصی دیگر می دهید، و دارید دوستتان را هم مانند خودتان معتبر می کنید.

لینک دهی خارجی هم همانطور که از اسم آن مشخص است، زمانی که ما بخواهیم از سایت خود به یک سایت دیگر لینک بدهیم، انجام این کار یک نوع لینک دهی خارجی محسوب می شود. به عنوان مثال ما زمانی که یک لینک با عنوان تماس با ما در صفحه اصلی سایت خود قرار داده ایم، و کاربر روی آن کلیک می کند از صفحه اصلی به صفحه تماس با ما منتقل می شود. فلسفه بک لینک هم دقیقا یک همچین چیزی است، زمانی که شما در یک وب سایت بک لینک قدرتمند لینک سایت خود را قرار می دهید، درواقع دارید از اعتبار آن سایت قدرتمند استفاده می کنید، که در ویدئو های آموزش سئو به طور کامل نحوه بک لینک گذاری و معرفی چند تا وب سایت قدرتمند برای بک لینک گذاری در اختیار شما قرار داده شده است. این اصطلاح به معنی تغییر یافتن آدرس دائمی از سمت سرور می باشد، انجام ریدایرکت زمانی انجام می شود که یک صفحه را بخواهیم به طور دائمی حذف کنیم، و یا آدرس آن را تغییر دهیم، و با انجام این کار سرور زمانی که کاربر به آدرس این صفحه مراجعه می کند آن را به صفحه جدید فیلم آموزش وردپرس به زبان فارسی منتقل می کند.

به همین منظور ما در اینجا دو تا از وب سایت های معتبر خارجی را که شما می توانید با کمک این سایت ها همیشه خودتان را بهروز کنید را به شما معرفی می کنیم، سایت های Udemy و Lynda سایت هایی هستند که شما می توانید از آنها برای آموزش آنلاین طراحی سایت کمک بگیرید. البته این نکته را به خاطر داشته باشید که متاسفانه این سایت ها فیلتر هستند و شما باید برای مشاهده آموزش های آنلاین طراحی سایت در این وب سایت های معتبر حتماً از یک فیلترشکن خوب استفاده نمایید. شما ابتدا این ویدئوهای آموزشی را مشاهده نمایید در صورتی که در هر بخشی به مشکل برخوردید و یا نیاز به راهنمایی داشتید میتوانید از طریق راه های ارتباطی موجود در وب سایت ATGO با همکاران ما در ارتباط باشید تا به صورت کامل شما را راهنمایی نمایند. اگر در سایت ما چندین صفحه با محتوای مشابه یا نزدیک به هم وجود داشته باشد با استفاده از تگ کنونیکال به گوگل اعلام میکنیم که کدام یک از آنها نسخه اصلی بوده و اولویت بالاتری نسبت به بقیه دارد.

اگر از نوشتن این مطلب لذت بردید و مطمئنا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد فیلم آموزش وردپرس فرادرس لطفا از صفحه ما بخواهید.