آموزش بازیابی و ریکاوری اطلاعات Raid و نحوه بازیابی Raid سرور Hp

در سایت آی تی باز ما به بررسی مشخصات و قیمت سرور HP ProLiant DL380 Gen9 می پردازیم و درباره اطلاعاتی که شما باید قبل از خرید سرور HP ProLiant DL380 Gen9 در اختیار داشته باشید سخن می گوییم. این سرور یکی از انعطاف پذیرترین سرور های ارائه شده به بازار است و به خاطر داشتن قابلیت توسعه پذیری، دسترسی به تمامی تجهیزات آن، آموزش کامل و همچنین تضمین های که شرکت HP در این باره داده است، از پرطرفدارترین سرورهای بازار آی تی و دیتا سنتر ها هستند. همچنین در آن از یک گرافیک کنترلر باز نوع Matrox G200eH2 استفاده شده است. در کنار این فناوری ها از فناوری SATA HP Dynamic Smart Array B140i در کنترلر ها برای انواع نیازها نظیر بوت، داده و یا رسانه استفاده شده است. سرعت عملیاتی SATA بین 5400 تا 7200 دور در دقیقه متفاوت است. با این حال، رابط SATA در ابتدا برای استفاده با server HDD طراحی شده است و این رابط SATA است که معمولا هنگام استفاده از SSD، از گلوگاه عملکرد رنج میبرد. با استفاده از این فناوری سطح های بی سابقه ای از عملکرد و انعطاف پذیری در کار با داده برای پایگاه های داده و فشارهای کاری ناشی از عملکردهای تحلیلی به وجود آمده است.

اگر نیاز به بالاترین سطح عملکرد و دقت در ذخیرهسازی اطلاعات نیاز دارید (مثل تراکنشهای مالی) بهترین انتخاب درایوهای SAS از نوع اینترپرایز است. مجموعه ی دیجی اچ پی تمام تلاش خود را برای قیمت گذاری منصفانه و دقیق تمامی محصولات کرده است تا تمامی علاقه مندان و مشتری های عزیز ما راضی باشند و بتوانند بهترین خرید را از مجموعه ی دیجی اچ پی داشته باشند. بهترین هارد NAS است و دارای قابلیت RAID و سرعت بالا و کارکرد ۲۴ ساعته است و از هاردهای استاندارد و غیر NAS گرانتر است. و معمولا از این نوع هارد برای بالا بردن کارایی و سرعت سیستم و سرور ها مورد استفاده می شود. در سرور dl120 g9 از فناوری هایی نظیر Advanced ECC و Online Spare استفاده شده است. سرور dl120 g9 قابلیت خوبی در کار با حافظه دارد. در سرور اچ پی dl120 g9 امکان پشتیبانی از 22 هسته با فرکانس 3.6 گیگاهرتز فراهم آمده است. در کنار این امکانات می توان از راهکارهای جدید برای تعبیه درایوهای NVMe در عقب شاسی سرور نام برد که امکان توسعه پذیری بهتری و حفاظت از دارایی های مهم اطلاعاتی را به کاربران می دهد. این رابط کاربری، از تکنولوژی Serial Signallin استفاده میکند.

تکنولوژی ارزانی است که امتحانش را پس داده است. همچنین این سرور قابلیت پشتیبانی از رم های با سرعت های متفاوت از 1600 تا 2400 مگاهرتز را داراست. در صورت داشتن مشکل سخت افزاری در هارد، فلش، رم، سرور Server، هارد اکسترنال، هارد SSD اس اس دی و نیاز به جراحی هارد، مرکز هارد ایران با استفاده از تجهزات مخصوص به هر برند و مدل هارد دیسک اقدام به بازیابی اطلاعات خواهد کرد. هر کدام از این محصولات نیز بسته به اندازه و نوع تجهیزات و منابع سخت افزاری قابل پشتیبانی، برای کاربران با شرایط متفاوت مناسب هستند. حداکثر کش قابل پشتیبانی در cpu سرور هم به 55 مگابایت می رسد. این پردازنده ها دارای 20 مگابایت کش سطح سوم (L3) است. در این سرور از ریدکنترلر های Smart Array P440ar این ریدکنترلرها دارای FBWC یا کش های 2 گیگابایتی هستند که می توانند ذخیره سازی مطمئنی را برای ما ایجاد کنند.

با استفاده از آرایه های هوشمند (Smart Array) و کنترلرهای هوشمند HP Smart SAS HBA در سرور DL380 Gen9 این امکان در اختیار کاربران قرار گرفته است که بتوانند از کنترل های نوری 12 Gb/s که مناسب برای هر محیطی است استفاده کنند. در این ساختار بندی جدید امکان اتصال 8 تا 24 هارد درایو دیسک کوچک SSF و یا 4 تا 12 هارد درایو دیسک بزرگ LFF وجود دارد. در هنگام خرید قطعات سرور بهتر است کاملا آشنایی با تجهیزات سرور و شبکه را آموخته باشید تا با هیچگونه مشکلی مواجه نشوید. تمامی سرویس های مجموعه ما بر روی سرور های اختصاصی میزبانی میگردد که دارای هارد های SSD Pro و فایروال های بسیار قدرتمند میباشند تا شما یک تجربه لذت بخش را با ما داشته باشید. همانطور ک مشاهده میکنین، پردازنده های ج۸ کمترین تعداد هسته ۴ و بیشترین نیز ۱۲ عدد می باشد ک خب برای مثال پردازنده E5 – 2650 v2 تعداد ۸ هسته واقعی و ۱۶ هسته مجازی در اختیار سرور قرار می دهد، یا اگر ما روی سرور دوتا پردازنده ۲۶۹۷v2 داشته باشیم، در نهایت ۲۴ هسته واقعی و ۴۸ هسته مجازی یا همان ترد را خواهیم داشت .

اگر شما هر گونه سوالی در رابطه با کجا و نحوه استفاده از خرید و فروش هارد سرور دارید، می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.