آسیب دیدگی دیوید وارنر ، انتخاب ، افتتاحیه ، اولین تست ، ویل پوکوفسکی ، ضربه تند وشدید زدن شین وارن

استرالیا ممکن است فقط در دو بازی سری ODI را مقابل هند به پایان برساند اما این دیوید وارنر برای اسکن کشاله ران آسیب دیده خود هزینه زیادی را تحمل می کند.

وارنر پس از برخورد با 83 سرگرم کننده ، چهار اوور به دنبال تعقیب هند در 4/389 استرالیا ، برای جلوگیری از یک توپ ، شیرجه رفت و بعد از یک فرود ناخوشایند ، پایین ماند.

تنها مکان تماشای هر مسابقه تور هند استرالیا در Fric Cricket است که از طریق Kayo در دسترس است. تازه وارد کیو شدی؟ اکنون نسخه آزمایشی رایگان خود را دریافت کنید و فوراً جریان را شروع کنید>

وارنر با کشیدن کشاله ران ، بسیار ناراحت بود زیرا تیم پزشکی استرالیا از زمین به او کمک کرد و او را برای اسکن به بیمارستان منتقل کرد.

آدام گیلچریست در مورد نظرات فاکس لیگ گفت: “نشانه های خوبی برای دیوید وارنر در آنجا نیست.”

“این یک لحظه بزرگ برای تابستان است ، زیرا بهبود کشیدگی کشاله ران ممکن است طولانی مدت طول بکشد. این چیزی نیست که شما به سرعت از پس آن بر بیایید ، نه فقط برای این سری توپ های سفید بلکه فقط چند هفته با آزمون اول فاصله داریم. “

برت لی نقاشی خوبی نداشت.

وی گفت: “بدون پیش خالی كردن چیزها ، به نظر خوب نمی رسد.” “او حتی می توانست آن را از راه استخوان پاره کند.”

ناتان لیون گفت که او با جسد Aussie خوب است اما این یک ضربه بالقوه بزرگ برای Aussies است.

مرتبط: پادشاه کهلی را از بین می برد

کریکت استرالیا تأیید کرد که این یک مصدومیت است و او امشب اسکن می کند تا شدت آن را تأیید کند.

گزارش شده است که این آسیب حدود سه تا شش هفته طول می کشد مگر اینکه پاره شود ، که ممکن است ماه ها به جای هفته ها طول بکشد.

اما با شروع اولین مسابقه تست فقط در مدت 18 روز ، تناسب اندام وارنر یک بحث بزرگ خواهد بود زیرا مسابقه ای برابر ساعت برای تست آدلاید از 17 دسامبر خواهد بود.

قبلاً س ofالاتی مطرح شده بود که چه کسی می تواند با وارنر در اولین آزمون با اسلحه جوان ویکتوریایی ویل پوکوفسکی که در دو مسابقه افتتاحیه شفیلد شفیلد با دو قلوی دو قرن برخورد می کند ، مبارزه کند.

جو برنز درب بازکن فعلی درعین حال با 57 اجرا در پنج نوبت در سه مسابقه کلاس اول کوئینزلند بسیار چشمگیر نبود.

با وجود این ، برنز پس از حمایت جاستین لانگر و وارنر برای حفظ موقعیت خود در تیم قاطع شد.

رئیس برگزیدگان Trevor Hohns حتی گفت که به دنبال مشورت با وارنر در مورد شریک افتتاح خود است.

وارن در اظهارات فاکس کریکت پس از آسیب دیدگی وارنر گفت: “شاید آنها با ویل پوکوفسکی مصاحبه کنند و بگویند با چه کسی می خواهی خفاش کنی؟”

مشاوره وارنر پیش از این مجموعه بین المللی موضوع داغی بوده است.

ریکی پونتینگ گفت که او از این تماس “متعجب” شده است ، در حالی که یان چپل ، کاپیتان سابق آزمون ، این ایده را “مضحک” خواند.

چاپل به ناین نیوز گفت: “شما یک پسر را در بهترین زمان برای موفقیت انتخاب می کنید ، و دیگر هیچ زمانی برای موفقیت او بهتر از زمانی نیست که از پشت دو صدها نفر بیرون بیاید.”

“دریابید که آیا او می تواند در سطح بعدی با آن کنار بیاید. اگر او نتواند ، بسیار ناراحت کننده خواهد بود. اگر موفق شود ، شما او را برای 10 و شاید حتی 15 سال آینده به عنوان یک بازیکن خوب در اختیار دارید. سوختگی آینده شما نیست. “

اگرچه به نظر می رسد اگر آسیب دیدگی وارنر همانقدر باشد که ترسیده بود ، پوکوفسکی می تواند برنز را همراهی کند.

فشار بیشتر موقعیت آغازین برای سومین و آخرین ODI است.

به گفته ناتان لیون ، ستاره تست ، وی گفت این “کار بزرگی برای جورج بیلی و جاستین لنگر است ، اما اگر من بودم ، می توانستم Matt Wade را مستقیم در بالای آن قرار دهم و نظم میانی را که کاملا استثنایی بوده اند ، رها کنم”.

“اگر فقط نظم میانی را همان بگذارید ، کاملاً مثر بوده است. برای Wade بسیار آسان است که به آنجا بلغزد و با Finch باز شود و شما هنوز هم آن ترکیب چپ و راست را بدست آورید. “لیون قبلاً در پوشش گفت. “بدیهی است که وید نیز بسیار ماهر و پرخاشگر است.”

گزینه دیگری که در حین پوشش مورد بحث قرار گرفت ، فروشنده حرکات ویکت ، الکس کری بود.