آستین واو ، فشار ، استیو واو دور می شود

پسر استیو واگ آستین در حال استراحت از کریکت است زیرا فشار حمل یکی از معروف ترین نام های خانوادگی این ورزش در عاشق شدن اسلحه جوان از این بازی نقش داشت.

طبق گفته های کاپیتان کوسه شارک ها و پیکسون سیدنی سیکسرز ، بن دورشویس ، آستین 21 ساله به باشگاه سدرلند کلاس سیدنی خود گفته است که او مدتی بازی نخواهد کرد زیرا وقت می برد تا دوباره علاقه خود را به کریکت پیدا کند.

Kayo بلیط شما برای بهترین پخش جریانی زنده و On-Demand ورزشی است. تازه وارد کیو شدی؟ دوره آزمایشی رایگان 14 روزه خود را دریافت کرده و بلافاصله پخش جریانی را شروع کنید>

دوارشویس گفت: “او علاقه چندانی به بازی در این سال نداشت و می خواست کمی وقت را دور از آن بگذراند.” ساندی تلگراف.

وی گفت: “او یک بازیکن عالی است که توانایی بالایی دارد اما شما هرگز نمی خواهید کسی را به بازی فشار دهید.

“این بازی می تواند تأثیر خود را بگذارد و داشتن نام خانوادگی واگ فقط باعث ایجاد فشار اضافی می شود.

“من فکر می کنم او کمی از دور بودن لذت می برد. امیدوارم که او یک سال مرخصی بگیرد و دوباره سرحال و عاشق کریکت خود بازگردد. “

آستین نمایندگی تیم های زیر سن NSW را دارد و همچنین برای زیر 19 سال استرالیا بازی می کرد که راه پدرش را دنبال می کرد ، شباهت های قابل توجهی به پدرش داشت زیرا همه کاره با استعداد یک حرفه حرفه ای را برای خود رقم زد.

به خصوص خستگی او قاضیان خوب استیو را به یاد آورد که 168 تست برای استرالیا بازی کرد و 57 بار برای 41 پیروزی کاپیتان کشورش بود.

در سال 2016 ، گراهام مانوو ، مدیر سابق حرکات ویکتریک استرالیای جنوبی و مدیر راه های کریکت استرالیا ، بلافاصله متوجه شباهت ها شد.

مانو گفت: “این بسیار ترسناک بود ، اولین باری که او را دیدم ، “از نظر ژنتیکی ، تصور می کنم شما انتظار داشته باشید (این) اما مثل اینکه او سالها نوار پیرمرد خود را تماشا کرده است. آنها بسیار بسیار شبیه به هم هستند. “

آستین در چهارمین آزمایش برابر هند در تابستان 19-2018 به عنوان بازیکن بدلی استرالیا در خدمت بود و قبلاً انتظاراتی را که به طور طبیعی با نام خانوادگی او به وجود می آید پایین آورده بود و همچنین سعی کرد بازی خود را از پدرش فاصله دهد.

آستین در سال 2018 گفت: “من فکر می کنم سبک های ضرب و شتم ما کاملا متفاوت است ، اما بولینگ ما کمی شبیه است.” ما چند شباهت داریم ، اما در کل ، من یک بازیکن کاملا متفاوت با او هستم.

“او (استیو) همیشه قرار است آنجا باشد ، مردم به همان بازیکنی که بودند علاقه مند خواهند شد. من فقط روی بازی ام تمرکز خواهم کرد ، من از این بابت نگران نیستم. “