پارتیشن دو جداره

پارتیشن دوجداره ، انتخاب لوکس و کارآمد

پارتیشن های دو جداره یکی از انواع پارتیشن های اداری برای فاصله در محل کار هستند ، اما در حال حاضر آنها به عنوان ابزار اصلی دکوراسیون داخلی دفاتر اداری محسوب می شوند. با این حال ، که استفاده از پارتیشن اصلی تقسیم فضا ، اما با توجه به نوع خانه که در ساخت آن می رود به کار ، و غیره. می توان از ویژگی های مورد استفاده برای ارتقاء آن علاوه بر بهینه سازی فضای داد, زیباسازی و کاهش مقدار زمان سروصدا کارآمد. پارتیشن دو جداره یکی از محبوب ترین انواع پارتیشن شیشه ای مورد استفاده در دکوراسیون مدرن و به ویژه دکوراسیون مدرن دفاتر اداری است. در ساخت پارتیشن و شیشه دوجداره از دو لایه شیشه سکوریت استفاده می شود که مشابه سیستم عامل امکانات و ویژگی های آن را به بسیاری از انواع تک جداره ارتقاء آن برای استفاده در محیط های پر سر و صدا مناسب آن است.

 

پارتیشن دو جداره بدون قاب

پارتیشن دو جداره shishx frameless در یک مدل باریک تولید و ارائه می شود. طراحی و طراحی پارتیشن دو جداره بدون قاب به گونه ای است که در قسمت های شیشه ای پارتیشن ، هیچ قاب آلومینیومی استفاده نمی شود. ایجاد فضای باز ، شفافیت و نور ، کاهش میزان سر و صدا و خصوصی سازی اتاق ها با انتخاب شیشه مات ، مزایای این نوع پارتیشن بندی اداری است. اگر شما نیاز به جداسازی و بهینه سازی فضای کاری خود را در دکوراسیون اداری مدرن، ما به شما یک پارتیشن باریک بدون قاب ارائه می دهیم.

 

قیمت پارتیشن دو جداره

هزینه ساخت و اجرای این نوع پارتیشن بندی بستگی به عوامل مختلف دارد. جنسیت و کیفیت مواد و غیره قاب یا فریم لس بودن.، ضخامت شیشه، و مساحت فضا عوامل موثر بر قیمت خرید از پارتیشن ، دو جداره ، نفوذ هستند … اما به طور کلی هزینه های ساخت و ساز در پارتیشن دو جداره از انواع پارتیشن تک جداره ،

 

خوشبختانه بخش استعلام آنلاین قیمت پارتیشن اداری در سایت شیشکس این امکان را برای مشتریان عزیز ارائه شده قبل از تصمیم به خرید پارتیشن قیمت تا حدودی از آن مطلع است. شما همچنین می توانید قیمت پارتیشن دو جداره را با همکاران ما در تیم مشاوره shishx بحث کنید.

 

انواع پارتیشن های دو جداره

پارتیشن از طرح های دو ، متنوع و چند مدل به بازار عرضه شده در جامعه است. اما به طور کلی ما می توانیم این نوع از پارتیشن اداری در دودسته پارتیشن دو جداره, پارتیشن فریم لس دو جداره فریم دار طبقه بندی ایجاد کرد. هر کدام از این دو مدل به ویژگی ها و ویژگی های منحصر به فرد خود طراحی شده است. پارتیشن فریم لس shishx دو جداره تولید و عرضه به مشتریان در مدل Dupia و انواع پارتیشن فریم لس shishx دو جداره در مدل باریک.

 

پارتیشن دو جداره قاب

پارتیشن قاب دو جداره ، همانطور که از نام آن پیداست ، با قاب آلومینیومی در بخش هایی از بخش شیشه ای آن پوشیده شده است. این نوع پارتیشن مقاوم تر به پارتیشن فریم لس دو جداره با توجه به محافظت شده توسط قاب ضخیم است. اگر شما به دنبال تنوع این نوع پارتیشن دو جداره در انواع طرح های قاب آلومینیومی در دسترس هستند. تفاوت این مدل پارتیشن دو جداره با انواع فریم لس امکان نصب پرده های شاتر بین دو لایه امنیتی شیشه ای است. همچنین ، بر خلاف پارتیشن فریم لس است که به یک اثر مدرن به فضای کاری خود را ، پارتیشن دو قاب مناسب برای در حال اجرا در هر دو محیط مدرن و کلاسیک است.