پائولین هانسون اعلام کرد افراد دارای بهزیستی در یک سخنرانی خشمگین “حقوق خود را از دست داده اند”

پائولین هانسون اعلام كرد كه افراد بهزیستی در یك سخنرانی خشمگین “حقوق خود را از دست داده اند” در آنجا او همچنین به یك سناتور بومی كه به گفته او “پدر سفیدپوست” حمله كرد ، حمله كرد.

رهبر یک ملت در حمایت از کارت بدهی بدون پول نقد که منتقدان آن را “نژادپرستانه” خوانده اند ، روز چهارشنبه با اعلام اینکه هر کسی که به بهزیستی متکی است حق خود را در تصمیم گیری در مورد چگونگی هزینه پول خود سلب کرده است اتاق را شوکه کرد.

این کارت 80 درصد از هزینه های رفاهی را به یک کارت بدون پول نقد متصل می کند تا خرید مواد مخدر ، الکل و پورنوگرافی متوقف شود.

“این چیزی است که این کارت در مورد آن است. سناتور هانسون گفت: “این در مورد حقوق یک شخص نیست.”

“وقتی وارد این کارت می شوید ، اساساً حقوق خود را نیز از دست می دهید. اگر به سیستم رفاه بپردازید ، حقوق خود را از دست داده اید. “

مرتبط: نماینده لیبرال علیه کارت بدهی بدون پول نقد دولت صحبت می کند

مرتبط: ژاکی لامبی در مورد رفاه بدون پول نقد اولتیماتوم صادر می کند

مرتبط: پیشنهاد کارت رفاه بدون پول نقد در سنا با مانع نهایی مواجه است

امید دولت موریسون برای ثبت کارت رفاهی بدون وجه نقد به عنوان یک ویژگی دائمی شب گذشته پس از اعلام سناتور رکس پاتریک در مخالفت با این قانون در اختلافات ظاهر شد.

اما به سرعت از طریق استرلینگ گریف مرکز اتحاد احیا شد که اظهار داشت از اصلاحیه های تمدید آن برای دو سال پشتیبانی خواهد کرد.

سناتور هانسون گفت: بسیاری از تأثیرات مثبت ناشی از کارت رفاهی بدون پول نقد وجود دارد که باعث می شود دریافت کنندگان بهزیستی از پول نقد برای مواد مخدر ، الکل و پورنوگرافی صرف نکنند.

وی گفت: “خرید کالاهای کودک ، غذا ، لباس ، کفش ، اسباب بازی و سایر کالاها برای کودکان افزایش یافته است.”

“به همین دلیل آنها از حضور در کارت بسیار خوشحال هستند. آنها می توانند بگویند: “من نمی توانم به شما پول بدهم. من آن را درک نکرده ام. باهوش کردن در این جوامع است. آنها می دانند که اعضای خانواده از آنها پول می گیرند. “

با این حال ، رهبر یک ملت سپس نگاه خود را به سناتور سبزها ، لیدیا تورپ ، معطوف کرد که کارت را “نژادپرستانه” توصیف کرده است.

“من نمی توانم آنچه سناتور تورپ در اوایل این اتاق گفت را رها کنم. سناتور هانسون گفت: “او اظهار داشت كه این سرزمینش است.”

“سناتور تورپ در مورد سرزمین خود صحبت می کند. قسمت سفید چطور؟ پدر سفیدپوست او کجاست ، که باید بگویم عضوی از حزب یک ملت است؟ “

این اظهارات سپس خواستار معاون رئیس مجلس سنا Sue Lines شد که سناتور هانسون اظهارات را پس بگیرد.

“سناتور هانسون ، آیا شما با معاون رئیس مجلس سنا بحث می کنید؟ من به شما راهنمایی کردم که این اظهارات را پس بگیرید ، “او گفت.

“مسئولیت من تحت دستورات دائمی سنا است که اطمینان حاصل کنم بحث در دستورات دائمی است. من بعداً بیانیه رئیس جمهور را که چندین بار در این مکان در مورد چگونگی محل کار و نحوه احترام به یکدیگر و عدم مراجعه به سناتورهای دیگر به روشی شخصی یادآوری کردم. بنابراین من از شما می خواهم سخنان خود را درباره خانواده سناتور تورپ پس بگیرید.

“این یک بحث نیست. من شما را به این کار راهنمایی می کنم ، پس لطفاً این کار را انجام دهید.