هشدار طوفان آسم همراه با طوفان ، پیش بینی وزش باد شدید

به مبتلایان به آسم و یونجه هشدار داده شده است که باید در داخل بمانند ، و هوای وحشی باعث ایجاد هشدار رگبار برای آسم می شود.

مدیر ارشد بهداشت برت ساتن هشدار داد که آسم طوفان یک تهدید جدی است.

پروفسور ساتن گفت که مقامات بهداشت و اورژانس وضعیت را زیر نظر دارند و آماده پاسخ هستند.

ترکیبی از سطح گرده زیاد چمن و رگبار با رعد و برق همراه با وزش باد شدید در پس این هشدار قرار داشت.

به مبتلایان به آسم یا تب یونجه توصیه می شود که داروهای تسکین دهنده را همیشه در طول روز در دسترس داشته باشند ، داخل منزل بمانند و پنجره ها را ببندند.

از مبتلایان به آسم که با تنفس دست و پنجه نرم می کنند خواسته شده بلافاصله با شماره سه گانه تماس بگیرند.

وزش باد تا 107 کیلومتر در ساعت در آلتونا ثبت شده است زیرا هوای وحشی این کشور را شلیک می کند.

صدها تماس با سرویس های اورژانس برقرار شده است ، در حالی که وزش باد در یک خیابان در تپه های کوهستانی ، گردباد را بلند می کند.

تام دلاموت ، پیش بینی کننده دفتر هواشناسی گفت ، انتظار می رود که امشب طوفان های شدید دیگری از طریق ملبورن حرکت کند.

وی گفت: “ما از حدود ساعت 2 بعد از ظهر تا كنون شاهد وزش باد بسیار شدید در سراسر ملبورن بوده ایم و این دامنه ها در محدوده 90 تا 100 كیلومتر در ساعت بوده اند.”

“ما انتظار داریم که باد از اواخر بعد از ظهر تا اوایل شب به طور موقت از طریق ملبورن کاهش یابد.

“هنوز باد خواهد بود اما احتمالاً به اندازه وزش باد نیست که در حال حاضر شاهد آن هستیم.

“ما انتظار داریم که یک جبهه سرد شدید از ساعت 9 تا 10 امشب از غرب به ملبورن منتقل شود و با حرکت آن انتظار داریم که یک طوفان شدید دیگر از طریق ملبورن حرکت کند.”

قبل از افت شدید دما در روز یکشنبه ، یک هشدار شدید هواشناسی برای جنوب ویکتوریا ، از جمله کل ملبورن بزرگ ، روز شنبه صادر شده است.

آلیستر درایتون ، معاون افسر خدمات اورژانس ایالتی ، اظهار داشت: غذا خوردن در فضای باز ممکن است با اوج گرفتن حدود 100 کیلومتر در ساعت خطرناک باشد که انتظار می رود در بعد از ظهر و عصر ملبورن را لرزاند.

وی گفت: “احتمالاً منطقه بزرگ ملبورن است كه باید روز شنبه از آن آگاه باشیم ، با عبور از آن جبهه طوفان ، وزش باد بسیار تند خواهد شد.”

“این هجومهای 60 تا 70 کیلومتر در ساعت و بالاتر مطمئناً مبلمان را بلند و جابجا می کنند و سپس آنها می توانند به منفجره های هوا و خطرناک تبدیل شوند.”

آقای درایتون گفت: صاحبان خانه و مشاغل باید واقعاً مراقب مواردی مانند مبلمان فضای باز ، چترها و ترامپولین ها باشند و مطمئن شوند که آنها شهر بسته شده اند.

“مراقب آن هشدارها باشید. به طرز غم انگیزی سال گذشته ما متأسفانه شاهد کشته شدن سه نفر در اثر سقوط درختان و شاخه ها بودیم و این چیزی است که ما قطعاً می خواهیم از آن اجتناب کنیم. “

دایانا ادی ، کارشناس ارشد هواشناسی اداره هواشناسی گفت که مناطق شهری در روز شنبه تحت تأثیر دو طوفان شدید قرار خواهد گرفت.

وی گفت که اولین وزش باد شمال خواهد بود ، که در حومه شمال و جنوب شرقی حومه خلیج فارس در اوایل بعد از ظهر تأثیر می گذارد قبل از اینکه یک تغییر وزش باد غربی به شهر برسد.

خانم ادی گفت که همچنین خطر ابتلا به رعد و برق در غرب ویکتوریا در اوایل بعد از ظهر قبل از فراگیر شدن در بقیه ایالت وجود دارد.

همچنین در اکثر مناطق ویکتوریا در روز شنبه احتمال ابتلا به آسم با رعد و برق متوسط ​​وجود دارد.

وی گفت: “وزش های بین 90 تا 100 کیلومتر در ساعت امکان پذیر است ، حتی با عبور از این جبهه سرد می توانیم در مناطق مرتفع شاهد وزش هوای تا 100 کیلومتر در ساعت باشیم.”

“روز یکشنبه ، ما شاهد ترکیدن هوای بسیار سردتر در سراسر ایالت خواهیم بود و برای این زمان از سال شاهد دمای 4 درجه سانتیگراد تا 10 درجه سانتیگراد خواهیم بود ، در بیشتر مناطق دما در نوجوانان تا 20 درجه سانتیگراد پایین است. “

اما وی گفت: ترکیب توده هوای سردتر و بادهای شدید باعث سردتر شدن دما می شود.

انتظار می رود در روز دوشنبه درجه حرارت حتی بیشتر کاهش یابد و احتمال بارش برف در ماه دسامبر در مناطق کوهستانی در بعد از ظهر و عصر وجود دارد.

هر کسی که به کمک اضطراری طغیان یا طوفان نیاز دارد ، باید با شماره 132 500 با SES تماس بگیرد.

[email protected]