نظرسنجی های ریاست جمهوری – رقابت برای کاخ سفید کمی نزدیکتر از آن است که به نظر می رسد | ایالات متحده

پس از هفته ها خبر بد ، طرفداران دونالد ترامپ ممکن است موقتاً تماس های نظرسنجی ها را کاهش دهند


رئیس جمهور دونالد ترامپ با ادعای آزاد بودن covid-19 و دیگر عفونی نبودن ، قصد دارد تا با برگزاری تجمعات در این ایالت رویکرد منحصر به فرد خود برای رأی دادن به فلوریدا ، پنسیلوانیا و آیووا را انجام دهد. اگرچه این امر به وی فرصت می دهد تا مستقیماً با برخی از رای دهندگان صحبت کند ، اما او همزمان با رد کردن از شرکت در مناظره دوم ریاست جمهوری ، که برای روز پنجشنبه برنامه ریزی شده بود ، فرصت دارد پرونده خود را به تعداد بسیار بیشتری برساند.

همه اینها دنباله ای وحشیانه از نظرسنجی ها را دنبال می کند ، بسیاری از آنها بیش از ده امتیاز از رئیس جمهور ، رقیب دموکرات وی عقب مانده است. علت هیچ رمز و راز نیست: منn سال ها به نظر می رسد آقای ترامپ ، در صورت وجود ، مالیات بر درآمد فدرال زیاد پرداخت نکرده است، به نظر نمی رسد که بتواند بدون ترساندن اکثریت بینندگان ، درمورد مخالف خود بحث کند و ظاهراً زیاد به آلوده کردن افراد دیگر با covid-19 اهمیت نمی دهد. حتی در این صورت ، نظرسنجی ها ممکن است حمایت وی را کمی تأیید کنند. دلیل این امر پدیده ای است که محققان آن را “عدم پاسخ دهی حزبی افتراقی” می نامند. با کلمات کم حرف تر ، وقتی نامزدی که از او حمایت می کنید عملکرد بدی دارد ، کمتر پاسخگوی تماس نظرسنجی خواهید بود.

نظرسنجی ها عادت دارند که داده های خود را تنظیم کنند تا از نظر جمعیتی نمایانگر کل جمعیت باشد. تصور کنید که در یک نمونه نظرسنجی از رای دهندگان احتمالی ، 50٪ از آنها لیسانس ندارند. اما طبق اداره سرشماری ، در سال 2016 سهم رأی دهندگان بدون مدرک سه ساله 60٪ بوده است. بنابراین برای بدست آوردن یک نمونه نماینده از رای دهندگان احتمالی ، باید کمی بیشتر وزن به این گروه داده شود تا آنها را از 50٪ به 60٪ برساند. به همین ترتیب ، اگر (مثلاً) تعداد پاسخ دهندگان غیر دانشگاهی یا کم درآمد در یک نمونه وجود داشته باشد ، نظرسنجی ها داده های خود را متناسب با واقعیت جمعیتی یا جغرافیایی تنظیم می کنند.

اما حتی پس از اصلاح این سوگیری های جمعیت شناختی ، داده های نظرسنجی ها همچنان می توانند به روش های دیگر بازنمایی شوند. آنها ممکن است سهم مناسبی از جوانان و جنوبی ها داشته باشند ، اما تعداد زیادی جمهوری خواه یا دموکرات – یا رای دهندگان آقای ترامپ یا آقای بایدن – در مجموعه داده های خود. این مسئله زمانی برجسته می شود که یک رویداد خبرهای ویژه یا بدی را برای یک حزب سیاسی ایجاد کند – همانطور که اکنون اتفاق می افتد. در چنین سناریوهایی ، نظرسنجی ها می توانند ناگهان با پارتیزانی پر شوند که مشتاقانه ابراز خوش بینی یا بدبینی نسبت به رئیس جمهور می کنند.

از نظر عقاید عمومی ، این چیز جدیدی نیست. با مطالعه داده های انتخابات سال 2012 ، محققان دانشگاه کلمبیا ، دانشگاه استنفورد و مایکروسافت مشاهده کردند که حمایت از رئیس جمهور باراک اوباما در واکنش به بحث های ریاست جمهوری به شدت افزایش و کاهش می یابد. پس از اولین مناظره سال در 3 اکتبر – که در آن میت رامنی ، رقیب آقای اوباما ، عملکرد بهتری نسبت به رئیس جمهور داشت – برآورد آنها از سهم آقای اوباما از رای دو حزب ، پس از توزیع برای متغیرهای استاندارد جمعیتی ، از تقریبا 57٪ تا 47٪. و پس از مناظره دوم – که در آن آقای اوباما نمایش بهتری ارائه داد – سهم آرا his وی از 48٪ به 52٪ رسید.

محققان این تغییرات را به طور تصورآمیزی مشاهده کردند. در عصر دو قطبی شدن و ترجیحات سختگیرانه حزبی ، تغییرات واقعی در رقابت های ریاست جمهوری نادر و اندک است. بنابراین دانشگاهیان تمرین دیگری را انجام دادند. آنها روند نوسانی در سهم آرا project پیش بینی شده آقای اوباما ، کنترل صفات استاندارد جمعیتی را با سهم آرائی که توسط حزب سیاسی ، ایدئولوژی و کسانی که در سال 2008 به آنها رأی دادند ، مقایسه کردند. تا 50٪ تغییر می کند. به جای آنکه حمایت آقای اوباما پس از اولین مناظره به 47٪ کاهش یابد – بسیار کمتر از 52٪ وی در انتخابات – روندهای جدید بین 50 تا 54٪ در کل مبارزات انتخاباتی بود.

در اوایل سال 2020 ، اقتصاد دان در جلسات استیضاح آقای ترامپ گزارش داده است که میزان تأیید وی در نظرسنجی هایی که فقط از نظر جمعیتی (سن ، جنس ، نژاد ، سطح تحصیلات) وزنی داشته اند بسیار فراتر از رتبه تأیید وی در نظرسنجی هایی است که با حزب گرایی یا رأی گیری های گذشته ریاست جمهوری نیز وزن گرفته شده است. پس از تبرئه وی در سنا ، رتبه آقای ترامپ در نظرسنجی های استاندارد از زیر 40٪ به 43٪ رسید. اما در هفته های بعد ، این میزان به 42٪ رسید – جایی که میانگین وی طبق نظرسنجی های حزب در تمام جلسات دادرسی باقی مانده بود.

آقای ترامپ پس از چندین عنوان درمورد میزان کم پرداخت مالیات ، به دنبال اجرای یک مناظره ریاست جمهوری خودآزاری و یک سری عکسبرداری های نسنجیده با حضور یک رئیس جمهور عفونی که دیگران را در معرض خطر قرار می دهد ، چند مشت در فشار. اینها فقط نوعی از شرایط است که نظرسنجی ها نگران هستند و می توانند طرفداران آقای ترامپ را از پاسخ دادن به تماس های تلفنی آنها منصرف کنند. اگر شما از آقای ترامپ حمایت می کنید و اخیراً یک بخش اخبار منفی راجع به وی در ABC News مشاهده کرده اید ، چقدر احتمال دارد که یک ساعت پس از شروع تماس تلفنی به یک نظرسنجی بدهید: “سلام ، من از طرف صدا و سیمای آمریکا تماس می گیرم شرکت و واشنگتن پست برای نظرسنجی در مورد انتخابات ریاست جمهوری “؟

در حال حاضر شواهدی مبنی بر عدم پاسخ حزبی در نظرسنجی ها وجود دارد. برخلاف سایر مدل ها برای جمع آوری نظرسنجی ها ، اقتصاد دانمدل پیش بینی انتخابات شامل تعدیل تعصب عدم پاسخ حزبی است. در هر روز مبارزات انتخاباتی ، ما اختلاف سهم آقای بایدن را با توجه به نظرسنجی هایی که با حزب گرایی و عادات رای گیری گذشته وزن نمی کنند ، محاسبه می کنیم. در حال حاضر ، مدل ما تخمین می زند که نظرسنجی هایی که داده های خود را با متغیرهای سیاسی توزین نمی کنند ، تقریباً یک تا دو درصد از آقای بایدن مطلوب تر از نظرسنجی هستند.

بر این اساس ، مدل ما کمی مواضع تر از دیگران در مورد موقعیت آقای بایدن در نظرسنجی های ملی است. درحالی که نیویورک تایمز و FiveThirtyEight.com ، یک وب سایت روزنامه نگاری داده ، به آقای بایدن نزدیک به 11 درصد در سراسر کشور برتری می دهد ، مدل ما او را 9 امتیاز بالاتر می اندازد. هنوز هم ، حتی پس از افزایش متوسط ​​میانگین ها به رئیس جمهور ، مدل انتخاباتی ما فقط یک از ده شانس پیروزی در انتخابات را به آقای ترامپ اختصاص می دهد. خطای گسترده نظرسنجی – بطور قابل توجهی بزرگتر از سال 2016 – طول می کشد تا آقای ترامپ دوباره یک پیروزی ناراحت کننده به دست آورد. تعصب عدم پاسخ جانبدارانه می تواند بخشی از خلا the رئیس جمهور را برای ایجاد ایجاد کند ، اما در هیچ کجا نزدیک به همه این موارد وجود ندارد.

حفاری عمیق تر:
بهترین موارد مربوط به تبلیغات انتخاباتی 2020 ما را بخوانید و پیش بینی های انتخاباتی ما را کاوش کنید ، سپس برای خبرنامه و پادکست هفتگی در مورد سیاست های آمریکا برای Checks and Balans ثبت نام کنید.

از این محتوا استفاده مجدد کنیدپروژه اعتماد