موتور زانتیا 2021 ·

البته من خودم یه بار با نوع بنزینیش که دریچه ی سیمی هم هست و نسبت به دوگانه خیلی هم بهتر میره از دنده 2 سرعت 60 تا 190 تست کردم که بازم نرسید . نا گفته نمونه که بیشتر تو شهر تست کردم در کل رو سفیدم کرده ولی این تجربه ی دوستانو نتونستم موتور زانتیا تجربه کنم. اونم تو یک دقیقه! ضریب ایرودینامیکی زانتیا از پرشیا بهتره.ولی به نظر من تو سرعت های بالا با زانتیا ادم یک اطمینان خاطری داره.و نرمیت خاص زانتیا راننده و سرنشین ها رو خسته نمیکنه.سیستم فرمان زانتیا خیلی بهتره از elx هست.صدای موتور زانتیا کمتر داخل اتاغ نفوذ میکنه.وقتی موتور elx دیدم طبق گفته دوستم بعضی قطعات ان باهم مشترک هست.تفربآ میشه گفت 40 تا 50 درصد قطعات موتوری مشترک هستند.ECU زانتیا 1800 از نوع Boschهست که یکی از بهترین ها است. به نظر من بهترین ماشین در ایران پژو پارس موتور زانتیا است لطفا قیمت را … اگر در این شرایط به میل اندازه گیری روغن نگاه کنید، در انتهای آن دو شیار یا علامت کوچک میبینید که نشان دهندهی سطح حداقل (علامت نزدیک به انتهای میله) و حداکثر (علامت دورتر از انتهای میله) روغن مجاز درون موتور زانتیا است.

این پیشرانه توسط یک رایانهٔ ساژم مدل اسال۹۶ (به انگلیسی: SAGEM SL96) (در مدلهای قدیمی) کاربری و هدایت میشود. حالا دوستان متخصص در این خصوص نظر بدن آیا نمیشه همین توربو شارژر رو روی زانتیا نصب کرد و ازش بهره برد و با یک کلید فعال یا غیر فعالش کرد؟ مقایسه زانتیا و مگان از نظر طراحی خارجی نشاندهنده برتری محصول شرکت رنو است. قطعاً محصول دهه پایانی قرن بیستم شرکت سیتروئن از نظر طراحی خارجی توان رقابت با خودرو مگان را ندارد. در طرف دیگر مقایسه خودرو مگان قرار دارد که میتوان این خودرو را به عنوان یکی از رقبای اصلی زانتیا معرفی کرد. ، استفاده از روغن بی کیفیت ، استفاده مداوم از سوخت گاز ، گیر کردن ترموستات ، نشت درب رادیاتور ، هوا گرفتن سیستم کولینگ ، از کار افتادن فن ها به دلیل مشکلات برقی ، کثیف شدن سطح خارجی و فین های رادیاتور و خیلی مسایل دیگه هم هستند که باعث واشر زدن خواهند شد .

آیا تصادف داشته اید و ایربگ خودرو فعال شده است و باید برای خرید ایسیو ایربگ هزینه های بالایی پرداخت کنید ؟ قیمت موتور کامل زانتیا 2000 – خرید فروش قیمت. میتوان گفت که مگان مانند سایر محصولات رنو در ایران توانسته نظر مشتریان را به خود جلب کند و فروش خوبی را تجربه کرده است. معمولا آب کم کردن دلایل مختلفی دارد ولی احتمال خرابی درب رادیاتور زیاد است سعی کنید در طول رانندگی به آمپر آب توجه کنید. کنسول و داشبورد برای دسترسی سریع و راحت راننده طراحی شده است اما با اینحال هنوز دسترسی به برخی از کلید ها دارای راحتی کافی نیست. با این وجود میانهروی به زانتیا این شانس را داد که با وجود عمری نزدیک به سه دهه، همچنان در بازار کشورهای در حال توسعه مقبول و محبوب باشد، چراکه میانهروی هرچند سادگی بسیار زیاد طراحی خارجی خودرو را به همراه خواهد داشت اما در عین حال باعث میشود طراحی نهایی تقریبا فاقد تاریخ انقضا باشد. هرچند که باید اذعان داشت که از نظر طراحی خارجی هنوز هم در بازار خودرو ایران جایگاه مطلوبی دارد.

در بازار با نام پرشیـا موتور زانتیـا مـیشناسندش و رنگ سفیدش از دیرباز آن را که تا حدی درون … چند وقتیه که یه مبحثی ذهنمو مشغول کرده گفتم با شما درمیون بزارم. این موتور رو اگر خوب نگهداری کنید سالیان سال کار پس میده و هزینه تعمیراتش هم در دراز مدت چندان زیاد نیست ( به نسبت سایرین) و این رو در عمل اثبات کرده و نیازی به تاکید نداره . ماکسیما اصلا عیب فنی نداره فقط یخورده بیشتر روغن ریختن داره دود میکنه. کمی بیشتر که به قسمت توربو دقت کردم دیدم چیز خاصی نداره یه موتور الکتریکی که سر راه ورودی هوا قبل از دریچه گاز قرار گرفته بود. مخزن آنهم زیر صندلی یا صندوق عقب نصب میشود و مزاحمت خاصی ایجاد نمیکند. صندوق بار 320 با اینکه هاچ بک هست تقریبا 2 برابر 206 هست. در نمای پشت زانتیا چراغهای نسبتاً بزرگ و طرح قائم درب صندوق عقب نظر مخاطب را جلب میکند، اما یکی از خصوصیات ویژه زانتیا که تأثیر زیادی بر طراحی خارجی آن دارد، قابلیت تنظیم ارتفاع خودرو است؛ این قابلیت به ظرافت و زیبایی خودرو میافزاید. مونتاژ بی کیفیت و استفاده از قطعات چینی و ایرانی در ساخت این موتور باعث شده است که رتبه اول از اخر به این خودرو برسد .