سناتور سابق دموکرات می گوید بایدن اقتصاد را “نجات داد” و اینکه “واقعاً به هیچ وجه بد نیست”

مقامات بهداشتی در سراسر جهان در تلاش هستند تا موارد ابتلا به کووید را مهار کنند. همینطور healthline-pt توانسته اطلاعات مهمدی در مورد مقامات بهداشتی تهیه کند.

دموکرات می گوید:

به گزارش ان‌بی‌سی نیوز و دانشگاه جانز هاپکینز، از ژانویه 2020 تاکنون بیش از 300 میلیون نفر به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند و بیش از 6 میلیون نفر جان خود را از دست داده‌اند.

این نقشه هر روز قبل از ساعت 11 صبح به وقت شرقی با آخرین اعداد از NBC News و مرکز منابع کروناویروس دانشگاه جانز هاپکینز به روز می شود.

داگ جونز، سناتور سابق دموکرات، در حالی که آخر هفته در شبکه ام‌اس‌ان‌بی‌سی بود، نگرانی‌ها در مورد قیمت‌های بالای بنزین و تورم را رد کرد و گفت که اقتصاد “واقعاً خیلی بد عمل نمی‌کند” و سپس از حزب خود خواست که “اعتبارات” را برای موارد مثبت به عهده بگیرد.

آل شارپتون، مجری MSNBC

آل شارپتون، مجری MSNBC، کار خود را با استناد به نظرسنجی‌هایی آغاز کرد که نشان می‌دهد بیشتر آمریکایی‌ها از نحوه مدیریت اقتصاد پرزیدنت بایدن و اینکه این موضوعی است که آنها در انتخابات نوامبر به آن توجه می‌کنند، موافق نیستند. او از جونز خود پرسید که حزبش چگونه باید به این رای دهندگان پاسخ دهد.

جونز پیشنهاد داد که رای دهندگان می توانند تحت تأثیر “پیام های” مثبت بیشتر در مورد اقتصاد قرار گیرند و از واکنش بایدن در طول همه گیری ویروس کرونا تمجید کرد.

“من فکر می کنم این یک مسئله پیام رسانی است، کشیش. من فکر می کنم کاری که دولت پرزیدنت بایدن انجام داد این بود که واقعا این اقتصاد را نجات داد. آنها با یک بسته کووید وارد شدند که مقداری پول را به اقتصاد بازگرداند. وقتی دوباره وارد شد و شروع به کار کرد. این سناتور سابق گفت: انجام این کارها برای رونق اقتصادی.

برخلاف احساس اکثر رأی دهندگان، جونز ادعا کرد که اقتصاد «واقعاً به هیچ وجه خیلی بد عمل نمی کند».

نجات اقتصادی آمریکا

او گفت: “پرزیدنت بایدن بیش از هر شخص دیگری در تاریخ به اعتقاد من شغل ایجاد کرده است. حداقل در مدت زمان بسیار کوتاهی. شما بخش جالب این موضوع را می دانید، اقتصاد واقعاً اصلاً بد نیست.”

جونز ادعا کرد که “ادراکی” وجود دارد که اقتصاد به دلیل تورم بدتر شده است، اما ادعا کرد که عادات خرج کردن یا برنامه سفر مردم را تغییر نمی دهد، زیرا “دستمزدها افزایش یافته است.”

در عوض، مهمان MSNBC از دموکرات ها خواست تا برای بخش های خوب اقتصاد “شروع به گرفتن اعتبار” کنند.

او گفت: “من فکر می کنم زمان آن فرا رسیده است که دموکرات ها به چیزهای خوبی که وجود دارد اعتبار ببخشند. تعداد زیادی از آنها وجود دارد.”

او افزود: «من فکر می‌کنم رئیس‌جمهور بایدن و دیگران و دموکرات‌ها در سرتاسر کشور باید از ناله کردن درباره این موضوع دست بردارند و شروع به صحبت درباره کارهای خوبی کنند که دولت انجام داده است».

نظرسنجی فاکس نیوز در ماه می نشان داد که تورم و آینده کشور مهمترین نگرانی رای دهندگان است. بیش از دوبرابر تعداد رای دهندگان گفتند که وضعیت مالی آنها بدتر از دو سال پیش است.

روز دوشنبه، رئیس جمهور بایدن از قانون تولید دفاعی برای تسریع تولید فناوری های انرژی سبز استفاده کرد. اما ماه گذشته، او اجاره نامه نفتی به مساحت یک میلیون هکتار را برای حفاری در آلاسکا لغو کرد. به گزارش AAA، قیمت گاز همچنان سر به فلک کشیده و از زمان روی کار آمدن بایدن بیش از دو برابر شده است.

منبع : فاکس نیوز