سایت ترجمه رایگان

استراتژی اصلاح شده و دوباره تعریف شده برای بازیابی بهترین سایت ترجمه آنلاین برای صنعت گردشگری – دبی | قسمت 1
ترجمه هتل و مهمان نوازی
فیس بوکتوییترLinkedInپیوند را کپی کنید
COVID-19 در مارس 2020 به دنیا آمد و باعث همه گیری شد. مانند بسیاری از مناطق جهان ، همه گیر بر اقتصاد دبی تأثیر گذاشت ، زیرا دبی به تجارت و فعالیت های گردشگری بسیار وابسته است.

در ژوئن 2020 ، دبی محدودیت های حرکتی را لغو کرد و فعالیت اقتصادی از سر گرفته شده و به تدریج در حال افزایش است. با این حال ، همه شهروندان باید اقدامات پیشگیرانه را که برای کمک به جلوگیری از گسترش تریکا نیوز در نظر گرفته شده است ، دنبال کنند.

با شروع بازگشت به عقب در دنیا ، وقت آن است که بر این موضوع تمرکز کنیم که چگونه می توان کسب و کار خود را به شکل خوبی درآورد و حتی از رقابت پیشی گرفت. اگر قبلاً این کار را انجام نداده اید ، باید برنامه اولیه کسب و کار شما منتفی شود. شرکت ها باید در مورد مدل های تجاری و استراتژی های خود تجدیدنظر کنند ، نه اینکه آنها را دستکاری کنند. برنامه B شما باید با برنامه C آماده به حالت آماده باش در حال انجام باشد.

در این وبلاگ ، من روی یک روش نوآورانه تمرکز خواهم کرد و توصیه های استراتژیک برای همه مشاغل ، به ویژه در صنعت مسافرت و گردشگری و مهمان نوازی ، از بخش های لوکس تا اقتصادی ارائه می دهم.

چرخشی برای صنعت سفر و جهانگردی
جهانگردی و مهمان نوازی در دبی استراتژی سفارش ترجمه آنلاین برای بازیابی پست 19 خرداد برای صنعت گردشگری دبی قسمت 1

صنعت مسافرت و جهانگردی جهانی پس از آنکه در طی همه گیر COVID-19 مورد سختی قرار گرفت ، با از دست دادن شغل و درآمد گسترده مواجه شده است. نظرسنجی ها نشان می دهد به جای اینکه با سفر هوایی راحت شوند ، افراد بیشتری در این مورد بدبین می شوند. طبق آمار صنعت ، در سطح جهان ، مسافرت هوایی بیش از 85 درصد نسبت به سال گذشته کاهش یافته است.

نکته مثبت ، اگرچه انتظار نمی رود سفرهای شرکتی تا اواسط سال آینده افزایش یابد ، اما مدیران سفر با تلاش و کوشش در تلاشند تا برای بازگشت خود آماده شوند. در اینجا برخی از ملاحظات اساسی ذکر شده است زیرا آنها برای بهبود بخش تجاری برنامه ریزی می کنند.

یک رویکرد ابتکاری و توصیه های استراتژیک
وظیفه جدید مراقبت و سیاست های سفر را درک کنید.
رفتار و قصد مشتری جدید را درک کنید.
به همه مسافران پوشش پزشکی رایگان ویروس کرونا گوگل ترنسلیت را ارائه دهید.
برای هزینه های سلامت COVID-19 و هزینه های قرنطینه پوشش جهانی رایگان ارائه دهید.
یک همکاری جامع بهبود صنعت / دولت منعقد کنید تا در همه جوانب بهبود گردشگری همکاری کنید.
از طریق مراحل بازگشایی اقتصادی با پیام های الهام بخش و آموزنده تقاضا ایجاد کنید که گردشگری ایمن و تجربه های تعطیلات داخلی را تشویق می کند.
اجرای یک برنامه بازاریابی جهانی و تجارت سفر با هدف بالاترین پتانسیل بازارهای منبع (از نظر حجم و ارزش) و خریدهای مسافرتی بی باک برای احیای مجدد تقاضای بین المللی.
با تلاشهای بازاریابی دیجیتال خود استراتژیک باشید و در کانالهای بازاریابی دیجیتال مناسب سرمایه گذاری کنید.
محتوای خود را از جمله وب سایت ، وثیقه تبلیغاتی ، بروشور و … محلی سازی کنید تا مخاطبان جهانی خود را هدف قرار دهید.

علی رغم چالش هایی که در حال حاضر صنعت مسافرتی با آن روبرو است ، صنعت دوباره بر روی کار خود خواهد ایستاد. مردم همیشه مایلند برای دیدار با دوستان و خانواده خود یا دیدن مکانهای جدید یا مورد علاقه خود که دوست دارند سفر کنند – این فقط مسئله زمان و ثبات مالی است!

بازگشتی برای صنعت مهمان نوازی دبی
جهانگردی و مهمان نوازی دبی gpi_reshaped استراتژی بازیابی پست 19 مارس برای صنعت جهانگردی دبی قسمت 1 COVID-19 دنیای مهمان نوازی را متزلزل کرده است ، و در واقع به دلیل محدودیت ها در میان سنگین ترین هاست. COVID-19 چالش های جدیدی را ارائه داد و انتظارات عملیاتی زیادی را برای همه افراد در صنعت مهمان نوازی تعیین کرد. خوشبختانه ، دبی همیشه یک شهر آینده نگر بوده است و اولین بار در میان امارات در امارات متحده عربی است که در طول و بعد از COVID-19 قوی تر از هر زمان دیگری ظهور می کند.

در ژوئیه سال 2020 ، با بازگشت مردم به ساعات کار منظم و بازگشایی بسیاری از موسسات ، دبی نشانه مثبتی به سمت راهی طولانی و پر چالش برای احیای اقتصاد داشت. ما همچنین شاهد رشد قابل توجهی در میزان اشغال هستیم – و این یکی دیگر از علائم مثبت در افزایش تقاضا برای آپارتمان های لوکس و خانه های تعطیلات به ویژه برای اقامتگاه های رزرو شده است.

به نظر می رسد اقتصاد به آرامی در حال بهبود است و باید در مسیر بهبود باشد. نیازهای صنعت هتل برای تغییر شکل عملیات خود را پس از بیماری همه گیر از ، به عنوان مثال، بازسازی ملک به استقبال استراتژی های جدید و نزدیک می شود.

آنها همچنین باید بر روی بازار محلی تمرکز کنند که به دلیل تعداد زیادی از افراد و خانواده های علاقه مند به اقامتگاه به راحتی در دسترس است. هتل ها می توانند از فن آوری های دیجیتال برای برآوردن اقدامات فاصله اجتماعی و برقراری ارتباط بین مردم استفاده کنند. در اینجا برخی از ملاحظات اساسی برای صنعت مهمان نوازی دبی ذکر شده است زیرا آنها برای بهبود برنامه ریزی می کنند.

یک رویکرد ابتکاری و توصیه های استراتژیک
اطمینان از امنیت و سلامتی هر دو مهمان و کارمندان.
به طور مرتب در مورد تغییراتی که ایجاد می کنید و با سیاست های دولت فعلی و مقامات بهداشتی همسو است ارتباط برقرار کنید.
از فناوری برای رابط کاربری میهمان و کارمند استفاده کنید ، ورود و خروج بدون تماس و طراحی مجدد الگوهای جریان مهمان را انجام دهید.
تجربه مهمان را دوباره تعریف کنید و فرصت های جدیدی ایجاد کنید.
همکاری و ایجاد مشارکتهای نوآورانه که می تواند منجر به پایدارترین عملکرد هتل شود.
بسته هایی ایجاد کنید که پوشش جهانی رایگان هزینه های سلامت COVID-19 و هزینه های قرنطینه را ارائه می دهند.
از تجربه مهمان تمیزتر و کم ازدحام اطمینان حاصل کنید.
توسعه و حفظ سیستم کد QR سلامت.
سیاست لغو انعطاف پذیر را تدوین کنید.
با تلاشهای بازاریابی دیجیتال خود استراتژیک باشید و در کانالهای بازاریابی دیجیتال مناسب سرمایه گذاری کنید.
محتوای خود را از جمله وب سایت ، وثیقه تبلیغاتی ، بروشور و … محلی سازی کنید تا مخاطبان جهانی خود را هدف قرار دهید.
نمایشگاه جهانی اکسپو 2020 نیز به میزان قابل توجهی اقتصاد دبی را فراهم خواهد کرد و بخش های کلیدی مانند خرده فروشی ، مهمان نوازی ، گردشگری و صنایع ساختمانی برای چندین سال آینده از این رویداد بهره مند خواهند شد.

با رویکردهای مناسب ، بخش های مهمان نوازی از بخش های لوکس و اقتصادی در مسیر درست قرار دارند تا یک بازپرداخت کلی را ایجاد کنند.

خلاصه
به طور خلاصه ، اقتصاد دبی متکی به تجارت و فعالیت های گردشگری است که باید به دلیل بیماری همه گیر COVID-19 با شرایط جدید سازگار شود. مشاغل باید رویکردی نوآورانه و توصیه های استراتژیک را برای آینده در نظر بگیرند.

در وبلاگ بعدی ، ما در مورد موضوعات پذیرفتن تجارت الکترونیکی به عنوان یک قاعده جدید ، اهمیت بودجه بازاریابی شما و اینکه چرا ارزش دارد در ترجمه های با کیفیت بالا سرمایه گذاری کنید ، بحث خواهیم کرد.