خانم ها و آقایان می توانند از این سشوار استفاده کنند.

با وزن 11 پوند بیشتر از برترین و نایب قهرمان ما، Dyson Supersonic است. در یک آزمایش، یک آزمایش‌کننده متوجه شد که سیم سنگین‌تر وقتی آن را بالای سر باز می‌کند، به بازوهایش آسیب می‌زند، اگرچه ممکن است به قرار دادن بهترین سشوار حرفه‌ای سالن (که اکثر سشوارها ندارند) روی پیشخوان سالن کمک کند. به نظر می رسد که Dyson با گزینه های دیگر ما متفاوت است، اما خوشایندتر بودن یا نبودن آن به ترجیح شخصی بستگی دارد (ما هر سه خشک کن را در بالاترین تنظیمات خود ثبت کردیم). لازم به ذکر است که این مدل نمی تواند موهای شما را از بسیاری از سشوارهای سالنی متمایز کند.

سشوار سالنی پرنسلی REF-7529 (سشوار سالنی پرومکس) یک سشوار ساخت کشور چین است. یک سشوار پرومکس با دمای مناسب و قدرت پرتاب باد بالا را می توان در سالن ها و خانه پیدا کرد. سشوار Promax REF-7529 دارای موتور AC 3500 وات می باشد. سشوارهای پرومکس سه تغییر دما دارند: سرد، گرم و گرم.شما می توانید دمایی را انتخاب کنید که متناسب با نیاز شما باشد. سشوار پرومکس دارای دو سرعت کند و سریع است. سشوار پروکس در دو سری خاص باریک و پهن عرضه می شود.

با استفاده از دکمه شات خنک، می‌توانید هوای خنک ایجاد کنید که کوتیکول مو را می‌بندد و بهترین مارک سشوار سالنی را صاف‌تر و براق‌تر نشان می‌دهد. سشوار سالنی پرنسلی خنک با آویز داخل سشوار نگه داشته می شود. چگونه سشوار مناسب برای نوع موهایم انتخاب کنم؟ هنگام انتخاب یک سشوار سالنی، به دنبال سشواری باشید که دارای تنظیمات حرارتی متغیر است که می تواند به موهای نازک آسیب برساند. یک دستگاه یون مثبت می تواند به شما کمک کند تا بدن و حجم را بدست آورید. فناوری یونی و دکمه جالب شات می تواند کوتیکول های موی شما را بسته نگه دارد و از خراب شدن یال شما در اثر رطوبت جلوگیری کند.

بهترین مارک سشوار پایه سشوار خرید اینترنتی سشوار خرید اینترنتی سشوار پارس خزر خرید اینترنتی سشوار تیوب خرید اینترنتی سشوار هاردستون خرید ترموستات سشوار خرید سشوار 1800 وات , خرید سشوار 2000 وات, خرید سشوار 3000 وات, خرید سشوار 5000 وات, خرید سشوار 7200, خرید سشوار 7230, خرید سشوار 7240, خرید سشوار 7865, خرید سشوار تورنادو 1109, خرید سشوار از بانه. , خرید سشوار از دیجی کالا, خرید سشوار از گناوه, خرید سشوار از گناوه, خرید سشوار از منوچهری, خرید سشوار اکسیژن, خرید سشوار ایرانی نانیوا, خرید سشوار ایستاده, خرید اینترنتی سشوار, خرید سشوار. با عروس یا داماد خرید سشوار بابیلون خرید سشوار بابیلون خرید سشوار بانه بیگودی سشوار جیمی سشوار چرخشی سشوار چرخشی پرنسس سشوار روتاری پرومکس سشوار روتاری دیجی کالا سشوار روتاری رمینگتون سشوار روتاری سایونا،سشوار روتاری فیلیپس، سشوار چند منظوره، سشوار خوب چیست، سشوار حالت دهنده، سشوار حرارتی، سشوار حرارتی، سشوار حرفه ای، سشوار حرفه ای برای آرایشگاه ها، سشوار حرفه ای پرومکس، سشوار حرفه ای دیجی کالا، سشوار حرفه ای دیجی کالا، فیلیپ سشوار حرفه ای، سشوار خانگی سوناکس مدل sn-6606، سشوار شلنگی، سشوار کوتاه خطی، سشوار خوب، سشوار خوب برای آرایشگاه، سشوار خوب چه مارکی، سشوار خوب چه مارک، سشوار خوب سایت نی دای، سشوار دایسون، سشوار دخترانه، سشوار حمام، سشوار دسینی، سشوار دیجی کالا، سشوار دیسپنسر، سشوار دیواری،
سشوار دیواری، سشوار Za Quick، سشوار رزت، سشوار رسونال، سشوار رمینگتون، سشوار رمینگتون ساخت کجاست، سشوار روسیا، سشوار رویر، سشوار آفتابی، سشوار شارژی مسافرتی، سشوار شانه ای پاناسونیک، شانه سشوار، سشوار شانه شیائومی، سشوار شیائومی a5، اتو مو، سشوار صنعتی رونیکس، سشوار ضد آب، سشوار مضر است؟

امروزه مدل های زیادی از سشوار در بازار موجود است که از جمله آنها می توان به : سشوار برس چرخشی (دوار)، سشوار برس غیر چرخشی (نرم کننده مو)، سشوار معمولی، آرایشگاه حرفه ای (آرایشگاه) و سشوار خانگی اشاره کرد.

یک حلقه آویز نیز دارد. که کار با آن را آسان تر می کند. سشوار جدید فیلیپس دارای یک موتور AC و دو تنظیم دما است. برخی از آنها را می توان شانه کرد و به راحتی خشک کرد و موهای شما را حالت داد. این یک سشوار حرفه ای سالنی است که ساخت هلند است. که یکی از بهترین سشوارهای این برند به حساب می آید و در بین سالن داران محبوبیت خاصی دارد. اگر یک وسیله برقی پرکاربرد می‌خرید، ویژگی‌های زیر باید در صدر فهرست ملاحظات شما باشد.

رنگ سبز مات کف واقعا مات است. علاوه بر نزدیک بودن به موهای افراد مشهور، باید برای این کار هزینه کرد. همانطور که شهادت دادیم، دکمه خنک کننده به نرمی کار می کرد و همه دکمه ها بدون فشار دادن یا فشار دادن تصادفی در پشت خشک کن قرار می گرفتند. از نظر طراحی، این خشک کن یک عیب بزرگ دارد: وزن خشک کن دیگ بخار هری 121 پوند، که بالاتر از بقیه مدل هایی بود که ما آزمایش کردیم. سفارش سشوار ارزان در آزمایش خود دریافتیم که خشک کن هری پاتر از نظر تجربه مو در سطح پایین تری قرار دارد. این مدل که جواش ادعا کرد سرعت آن 81 مایل در ساعت است، افسانه‌هایی را در مورد یون‌هایی که با سشوارهای خوب سالن مطابقت دارند، ترویج می‌کند. او باید این عدد را از هواسنج ما گرفته باشد که سرعت 40 مایل در ساعت را نشان می داد. سشوار مخصوص آرایشگاه های جوشکاری ویژگی های بیشتری نسبت به سایر سشوارها ارائه می دهد، اما دارای ضمانت دو ساله مشابه با انتخاب برتر ما است.