تسمه تایم پژو 407

خرید تسمه تایم پژو 407

تسمه تایم از جمله قطعات حیاتی خودرو میباشد که باید در هنگام خرید آن توجه بسیار کرد و از جای خوب و جنس مرغوب را تهیه کرد. خرید تسمه تایم پژو 407 در برند های مختلف در بازار مقدور میباشد. تسمه تایم پژو 407 را از کجا بخریم؟ بهترین گزینه های تسمه تایم را میتوانید از تسمه سنترال تهیه کنید و مطمئن باشید ما جنس خوب را با کیفیت عالی و پایین ترین قیمت برای شما آماده کرده ایم.

قیمت تسمه تایم پژو 407

از دغدغه هایی که همه افراد به هنگام خرید قطعات خودرو دارند یکی کیفیت مناسب و دیگری قیمت مناسب آن قطعه میباشد و این موضوع در خودروهای وارداتی اهمیتی بیشتری پیدا میکند.

اما قیمت تسمه تایم پژو 407 چقدر است؟

ما در سنترال بلت خیال شما را راحت کرده ایم چرا که همکاران ما بهترین کیفیت تسمه تایم را با قیمتی مناسب برای شما عزیزان تهیه کرده و میتوانند آن ها را به شما عرضه کنند. قیمت ارائه شده از برای تسمه تایم پژو 407 در تسمه سنترال بهترین قیمت بازار و کاملا رقابتی میباشد.

زمان تعویض تسمه تایم پژو 407

اگر برایتان سوال است که زمان تعویض تسمه تایم پژو 407 چه زمانی می باشد؟ باید در جوابتان گفت اگر در کارکرد خودرو اختلالی دیدید، مثلا دود کردن بیش اندازه اگزوز، استارت نخوردن خودرو، حتی شنیدن صداهای ناهنجار در موتور و…باید تسمه تایم را عوض کرد. ولی باید بدانید که هر کدام از شرکت های سازنده خودرو برای تعویض تسمه تایم، مسافتی را مشخص کرده اند. که این امر بین 40 تا 160 هزار کیلومتر میباشد که این نظریه در مورد زمان تعویض تسمه تایم پژو 407 هم صدق میکند چرا که برای آن مسافت دقیقی بر خلاف خیلی از ماشین های دیگر گفته نشده و بهترین زمان برای تعویض تسمه تایم پژو 407 چک کردن بخش های مختلف موتور خودرو حداقل بعد از 40 هزار کیلومتر کارکردن میباشد.

https://centralbelt.ir/product-category/tasme-time/khodrodakheli/peugeot407/