آزمایش بیماران خود – سرزنش مردم انگلیس در اعتصاب پزشکان خردسال | دفتر Bagehot

هشت صبح امروز پزشكان خردسال در انگلستان اعتصاب 24 ساعته ای را آغاز كردند كه در طی آنها فقط موارد اضطراری را ارائه می دهند ، معادل آنچه در روز كریسمس ارائه شده است. به بیماران توصیه شده است که در صورت امکان از بیمارستان ها خودداری کنند و در عوض خود را به کلینیک های محلی و داروسازان ارجاع دهند. اولین اقدام صنعتی پزشکان طی چهار دهه گذشته ، اعتصاب به معنای لغو حدود 4000 عمل جراحی بوده است.

پزشکان (برخی از آنها ، علی رغم اصطلاح “جونیور” ، در واقع کاملاً سالخورده هستند) از جرمی هانت ، وزیر بهداشت ، نسبت به پیشنهاد وی برای عقد قرارداد جدید ، که تهدید کرده است در صورت عدم توافق به آنها تحمیل خواهد شد ، عصبانی هستند. . خطوط حمل مجدداً در 26 ژانویه و در فوریه در بیمارستان ها افزایش می یابد (زمانی که برنامه ریزی کلی برای برنامه ریزی موارد اضطراری انجام می شود ، مشاوران ، پرستاران و کارکنان موقت تنها می مانند). جزئیات اختلاف در مورد ساعات کار ، نرخ های پایه و اضافی حقوق و مقررات زمان کار بسیار نادرست است. اما دو اختلاف نظر کاملاً مستقیم وجود دارد.

اولین مورد در مورد میزان NHS است که بیمارستانها را در مورد زمان کار پزشکان تحمل می کند. پس از کناره گیری از مذاکرات در تابستان گذشته ، BMA ، اتحادیه صنفی آنها ، در ماه دسامبر به میز بازگشت. نتیجه یک تفاهم نامه بود که در آن BMA ، وزارت بهداشت و کارفرمایان NHS در مورد یک سری قوانین در مورد طول شیفت ها ، فراوانی شیفت های طولانی و زمان استراحت بین شیفت ها و ایجاد یک مستقل ” سرپرست “وظیفه پلیس برای اجرای این قوانین در هر اعتماد NHS. اما BMA ادعا می کند که این کافی نیست. به ویژه با توجه به لغو مجازات های خاص برای بیمارستان هایی که بیش از این محدودیت ها هستند ، در یک بیمارستان پرتلاطم برای پزشکان بسیار آسان است که مجبور باشند ساعت ها طولانی کار کنند. این استدلال استدلال می کند که قوانین باید دورتر شوند (به عنوان مثال ، می خواهد شیفت های طولانی متوالی بیش از 5 پیشنهاد ارائه شود) و می خواهد نقش نگهبان دندان بیشتری داشته باشد.

مورد دوم این است که آیا کار در عصرها و آخر هفته ها باید مقدار بالاتری از مقدار بین 7.00 تا 19.00 ، دوشنبه تا جمعه داشته باشد. اگر فکر می کنید جواب این سوال “نه” است ، پس مخالفت با آقای هانت سخت است وقتی که او ادعا می کند با اصلاحات خود 99٪ پزشکان ارشد بهتر ، یا بدتر از آن که اکنون پرداخت می شود ، حقوق دریافت می کند. اگر “بله” باشد ، نتیجه گیری کمتر قطعی است: اگرچه حقوق اولیه پزشکان افزایش می یابد ، بخشی از آن برای جبران پایان افزایش خودکار سنوات ، حقوق اضافی برای ساعات غیر اجتماعی دیگر برای شنبه ها یا شبهای هفته پرداخت نمی شود بین ساعت 19.00 تا 22.00. بعلاوه ، از آنجایی که این امر باعث می شود بیمارستان ها در این ساعت ها پزشک نامزد کنند ، زمان بیشتری که قبلاً به آنها حق بیمه پرداخت می شده ، بیشتر خواهد بود. اگر ارزش کار آنها در این زمان واقعاً بیشتر از هفته کاری “عادی” باشد ، منصفانه است که بگوییم بیش از 1٪ احتمالاً ضرر می کند.

این که اختلاف نظر به سختی قابل داوری است بیانگر این واقعیت است که عوامل نزاع – تعداد ساعاتی که پزشک می تواند با خیال راحت کار کند و موارد سختگیرانه مورد نیاز برای اجرای آنها. ارزش زمان در نقاط مختلف در روز و هفته – همه حاوی یک م componentلفه کیفی زیادی هستند (اگرچه هر دو طرف دارای مطالعات کمی هستند که چیزهای مختلفی را بیان می کنند). سرویس بهداشتی گوشتی و انسانی است. مانند بدنه ، با یک سری تعادل ظریف کار می کند نه سوئیچ های باینری. از این رو ابهامات و عدم درک متقابل که پیرامون اختلافات می چرخد ​​و باعث شده تاکنون یک قطعنامه غیرممکن باشد.

به همین ترتیب ، تقصیر اعتصاب کاملاً گسترده است. هدف آقای هانت از یک برنامه هفت روزه NHS ستودنی است اما مدت زیادی طول کشید تا فهمید که نحوه ارائه آن بیانگر این است که پزشکان به اندازه کافی سخت کار نمی کنند. در حال حاضر در نقطه شکست (بسیاری از پزشکان ارشد انگلیس عازم سیستم های بهداشتی استرالیا و نیوزیلند می شوند) ، بسیاری از پزشکان بلافاصله علیه او رو به رو شدند. ساده سازی بیش از حد تحقیقات بالینی زمینه ای برای اصلاحات ، ثبت نرخ بالاتر مرگ و میر در سیستم در تعطیلات آخر هفته ، یک اشتباه مشابه اجباری بود. بنابراین بذر کینه ای کاشته شد که شاید با شور و اشتیاق زیادی توسط رهبری BMA پرورش یافته باشد ، تجمعات آن به ادعاهای بی اساس مربوط می شود که آقای هانت می خواهد NHS را خصوصی کند و سو abuse استفاده خردسالان از یک وزیر بهداشت را که پزشکان اعتراف نمی کنند- یک تعهد مانیفست برای انجام پزشکان از حق اعتصاب برخوردارند (تحمل روزانه ساعتهای مجازات و شرایط ناشکرانه با نرخ ساعتی که موجب توهین به بسیاری از افراد در مشاغل کم مهارت شود) ، اما تصمیم آنها برای این کار پس از گفتگوهایی که حتی BMA پذیرفته است ، پیشرفت می کند عجیب به نظر می رسد ساخته شده. اینکه شعارهای پیرامون اعتصاب نشان می دهد که موجودیت NHS در معرض خطر است و نه فقط میزان دقیق پرداخت حقوق و حمایت از بخشی از کارکنان آن ، شاید قبول کند که جزئیات موضوع ، بدون زیبایی ، با مقیاس عمل

هنوز همدردی تا حدی با هر دو طرف دشوار است. پزشکان کارهای بسیار سختی دارند و مستحق دریافت حقوق و دستمزد بهتر هستند ، نه یک وعده سوال برانگیز برای اصلاحات نازک. آقای هانت ، به دور از اینکه بخواهد NHS را از بین ببرد ، به درستی ادعا می کند که این سیستم فقط برای آینده مادامی که مودیان مالیات تمایل به تأمین بودجه آن داشته باشند ، آینده دارد – و بنابراین تمرکز زیادی بر بهبود تجربیات بیمار دارد (گزارش شده توسط اصلاح طلب اریک توپول ” بیمار اکنون شما را می بیند “در مورد آینده دارو).

خیر ، اگر در اختلاف پزشکان هانت یک طرف وجود داشته باشد که بیشترین انتقاد را داشته باشد ، این مردم انگلیس هستند. این رأی دهندگانی است که به طور نادرستی NHS را پرستش می کند ، ترانه ای پر زرق و برق توسط کارمندان بهداشت را به بالای جدول کریسمس می رساند ، تلویحات دروغین چپ را که تنها گزینه یک مدل مراقبت های بهداشتی به سبک آمریکایی است ، با خوشحالی قبول می کند ، سیاستمداران توری امیدوارند خدمات خود را برای تعطیلات آخر هفته گسترش دهند و با این وجود ، علی رغم همه اینها ، تمایل چندانی به پرداخت مالیات بیشتر نسبت به سیستم تقریباً ارزان نشان نمی دهد. اگر BMA واقعاً می خواست همه چیز را تغییر دهد ، می خواهد این استدلال را از طریق رأی دهندگان برای تعیین محل هزینه ها یا افزایش مالیات ، برای پرداخت هزینه هفت روز NHS که به آنها رای داده اند ، رد کند.

در غیر این صورت ، برای ماندگاری در زمانی که شهروندان عادی بیشتر و بیشتر چین و چروک می شوند ، “NHS ما” باید کمربند خود را تا سال 2020 30 میلیارد پوند محکم کند ، که کمتر از یک سوم آن با هزینه های اضافی تأمین می شود. در این شرایط است که آقای هانت در تلاش است خدمات خود را به عصرها و آخر هفته گسترش دهد. اگر او تلاش می کند پزشکان را متقاعد کند که باید برای کار در این مواقع مانند ساعات عادی درآمد کسب کنند ، به این دلیل است که وی دیگ نقدی ندارد که بتواند روند کار را صاف کند. بنابراین به وزیر بهداشت خوب فکر کنید ، به پزشکان سخت کوش ترحم کنید – و مردم احساساتی اما ریاکار انگلیس را مقصر بدانید.