HERALD SUN اخبار PODCAST

محرمانه

میک مولوی برای Sacked.  تصویر: جی تاون

برس ترسناک مولوی با Packers

میک مولوی پس از نمایش پرطرفدار رادیویی مورد توجه کری و جیمز پکر قرار گرفت. او هنوز به فکر اولین گپشان لرزیده است.

زندهاخبار

آوالون ، استرالیا - 11 سپتامبر: نیروهای نیروی دفاعی استرالیا در 11 سپتامبر 2020 در آوالون استرالیا هواپیمای نیروی هوایی استرالیا را در فرودگاه آوالون پیاده می کنند.  نیروهای نیروی دفاعی استرالیا به عنوان بخشی از عملیات COVID-19 Assist ، بخشی از پاسخ ویروس کرونا در دولت استرالیا ، در ویکتوریا مستقر شده اند.  متروپولیتن ملبورن در مرحله 4 محدودیت قفل باقی مانده است ، فقط افراد مجاز به بیرون رفتن از خانه برای مراقبت ، مراقبت ، خرید مواد غذایی و وسایل ضروری ، ورزش روزانه و کار در حالی هستند که یک ساعت ممنوعیت رفت و آمد شبانه از ساعت 8 تا 5 صبح نیز برقرار است.  اکثر مشاغل خرده فروشی نیز تعطیل است.  سایر مناطق ویکتوریا در مرحله 3 قفل هستند.  این محدودیت ها ، که از 2 اوت به اجرا درآمد ، توسط دولت ویکتوریا در حالی انجام شد که مقامات بهداشتی برای کاهش انتقال COVID-19 در سراسر کشور تلاش می کنند.  (عکس از داریان تراینور / گتی ایماژ)

کارگران قرنطینه ADF هنوز آموزش دیده اند

سیستم قرنطینه بازسازی شده هتل ویکتوریا قرار است ظرف تنها 5 روز آغاز شود ، اما کارکنان نیروی دفاع هنوز آموزش دیده اند.

به روز شدهدادگاه و پلیس

ملبورن ، استرالیا - عکسهای NewsWire 2 دسامبر سال 2020: پلیس و آتش نشانان در محل آتش سوزی یک آپارتمان در پوینت کوک ، جایی که ساکنان آن تاکنون بی اطلاع هستند.  تصویر: NCA NewsWire / David Crosling

مرد پس از آتش سوزی در خانه ، ترس زیادی برای زن می میرد

یک مرد تلاش ناامیدانه خود را برای نجات همسایگان خود که در داخل یک خانه در حال آتش سوزی در پوینت کوک محبوس شده اند ، نشان داد.

اقتصاد

کانبرا ، استرالیا - 30 نوامبر: جاش فریدنبرگ ، خزانه دار ، در 30 نوامبر 2020 در کانبرا ، استرالیا ، در گالری مطبوعات در مجلس پارلمان با رسانه ها صحبت می کند.  دولت استرالیا در حال برنامه ریزی برای انتقال چین به سازمان تجارت جهانی به دلیل تصمیم پکن برای وضع تعرفه بر صادرات جو استرالیا است.  (عکس از سام موی / گتی ایماژ)

رکود اقتصادی: اکنون برای بازسازی

محرک های گسترده دولت به پایان دادن به رکود استرالیا کمک کرده است و در اینجا سه ​​مورد وجود دارد که می تواند به تسریع بهبودی کمک کند.

شکستنمشرق

حادثه آزادراه موناش.  تصویر: 7NEWS

پس از تصادف سریع و سریع Monash ، در حال دویدن باشید

شکار دو راننده پس از تصادف با سرعت بالا که باعث چرخیدن یک ماشین در آزادراه موناش شد و باعث تاخیرهای عمده در ساعت اوج شد.

تحصیلات

عکس Janine Eastgate عکسبرداری برای فضا برای مدرسه Loreto - Mandeville Hall در توراک.

مدیران جدید در مدارس خصوصی ملبورن

همزمان با پایان یافتن سال 2020 ، مدارس خصوصی معتبر ملبورن در حال بازی صندلی های موسیقی با مدیران هستند.

انحصاریاوس باز

روز آزاد استرالیا 9.  28/01/2020.  Ash Barty vs Petra Kvitova در Rod Laver Arena.  آش بارتی در طول ست های مستقیم خود بر پترا کویتووا پیروز شد.  عکس: مایکل کلاین

فاش شد: هزینه 100 میلیون دلاری برگزاری Aus Open

تنیس استرالیا ممکن است مجبور شود 80 میلیون دلار از ذخایر خود را صرف کند و برای زنده ماندن از COVID-19 40 میلیون دلار وام بگیرد. پس پول از کجا می آید؟

دادگاه و پلیس

Bushwalkers در سورنتو پیدا می کنند

یافته وحشتناکی که باعث ایجاد آرامش در خانواده شد

اسکلتی که در کنار جفت جوراب و کیف پول در بوشلند سورنتو پیدا شد ، رولند لگ را به عنوان یک کارآگاه قتل به یک نقطه روشن نادر در تاریکی زندگی هدایت کرد.

جهان

نخست وزیر اسکات موریسون در Lodge در حالی که در قرنطینه بود پس از آنکه وزیر امور خارجه چین تصویری از یک سرباز استرالیایی را که دارای چاقو برای یک نوزاد در افغانستان بود ، در فتوشاپ قرار داد.  تصویر: آدام تیلور

درخواست نخست وزیر از چینی ها در حالی که استرالیا به دنبال عذرخواهی است

در حالی که مقامات کانبرا با همتایان خود در پکن ملاقات کرده و از آنها خواستار عذرخواهی شده اند ، اسکات موریسون از یک پیام رسان برای صحبت مستقیم با استرالیایی های چینی استفاده کرده است.

مسافرت رفتن

رکس پیش از آغاز پروازهای سیدنی-ملبورن در مارس 2021 ، از لاینر جدید خود در بوئینگ 737 رونمایی کرده است.

Qantas به بازیکن جدید در مسیر سیدنی به ملبورن واکنش نشان می دهد

پس از آنکه هواپیمای منطقه ای REX پروازهای 79 دلاری را در شلوغ ترین مسیر استرالیا آغاز کرد و جنگ احتمالی کرایه ای را آغاز کرد ، Qantas پاسخ داده است.

جهان

واشنگتن ، دی سی - 19 نوامبر: رودی جولیانی در حالی که در مطبوعات در مورد دادخواست های مختلف مربوط به انتخابات سال 2020 ، در داخل مقر کمیته ملی جمهوری خواهان در 19 نوامبر سال 2020 در واشنگتن دی سی ، با مطبوعات صحبت می کند ، مردم را به رای دادن متهم می کند.  دونالد ترامپ ، رئیس جمهور آمریکا که چند روز است به صورت عمومی دیده نشده است ، همچنان ادعاهای بی اساس در مورد تقلب در انتخابات را مطرح می کند و نتایج انتخابات ریاست جمهوری سال 2020 ایالات متحده را مورد اختلاف قرار می دهد.  درو آنگرر / گتی ایماژ / خبرگزاری فرانسه == فقط برای روزنامه ها ، اینترنت ، تلكوس و استفاده از تلویزیون ==

مرد ارشد قانون ترامپ می گوید: “هیچ مدرکی مبنی بر کلاهبرداری عمده در رای دهندگان”

تیم ترامپ ، اما قبول نکرد که رئیس جمهور بار دیگر امیدهای کمتری برای انتخاب مجدد داشته است ، زیرا گفته شد که وکیل وی به دنبال یک هدیه ویژه خداحافظی است.