✅ کاملاً مناسب محیطهای بهداشتی میباشند

افست یا دو خم در تغییر امتداد لوله های افقی و قائم سیستم لوله کشی فاضلاب به کار می رود وبا مقادیر انحراف مختلف تولید می شوند . آنها با انجام مطالعات گسترده علمی و آماری در زمینه تعمیر و جابجایی خطوط شکسته لوله به این نتیجه رسیدند که PVC بهترین ماده قابل مصرف خطوط لوله آب و فاضلاب است که نه تنها هیچکدام از مشکلات لولههای سنتی را ندارد بلکه ویژگیهای برجسته آن موجب کاهش بسیار قابل توجهی در هزینههای تولید و نصب لولهها و انتقال آب و فاضلاب و بهتر از همه کاهش هزینه های تعمیر و نگهداری لولههاست.

بزرگ ترین عیب این لوله هااین است که به علت وجود مواد شیمیایی در فاضلاب دچار خوردگی می شوند که این امر اجتناب ناپذیر است. به این دلیل که در تولید این لوله ها از مقدایر زیادی کروم استفاده شده است، مقاومت مناسبی در برابر خوردگی دارند. این نوع لوله ها علاوه بر مقاومت در برابر خوردگی و تجمع رسوبات، قابلیت تحمل فشار بالا، حرارت مداوم و نفوذناپذیری دارند به همین دلیل برای انواع تأسیسات ساختمان قابل استفاده هستند. لوله چدنی از مقاومت لازم در برابر فشارهایی که به آن وارد می شود، برخوردار است و به نسبت لوله های آهنی کمتر دچار فرسایش می شود.

لوله چدنی از مقاومت لازم در برابر فشارهایی که به آن وارد می شود، برخوردار است و به نسبت لوله های آهنی کمتر دچار پوسیدگی می شود. طبیعی است مانند دیگر محصولات ساختمان مانند انواع اتصالات جوشی یا اتصالات آبرسانی توجه و خرید متریال و لولههای استاندارد بسیار جدی و مهم است. این لوله ها هم مانند دسته بندی قبلی در انواع درزادار و بدون درز تولید میشود، و از جنس استیل و با ظاهری سفید و لوله فولادی بدون درز اصفهان نقره ای است. خوشبختانه تعداد کارخانه های داخلی فعال در زمینه تولید انواع لوله سیاه فولادی و آهنی درز دار قابل ملاحظه بوده و بخش عمده مورد نیاز کشور از این نوع لوله ها توسط کارخانه های داخلی تامین می گردد.

این نوع لوله ها از رنگ تیره و خاکستریشان شناخته میشوندو عموماً به دو صورت سبک و متوسط تولید میشوند . از مهمترین انواع این لوله ها میتوان به استیل 304، 316 تقسیم بندی میشود. از اين وسيله براى ارتباط سیفون به توالت برای آب بندی محل اتصال استفاده می شود. لوله های کربن استیل در دو نوع لوله مانیسمان و لوله درزدار استفاده میشود، که از کاربردهای آنها میتوان در لوله های گاز ساختمان اشاره داشت. از کاربردهای انواع لوله پلی اتیلن همچنین می توان به استفاده در شبکه های آبرسانی، شبکه های فاضلاب در مقیاس روستایی و شهری، در شبکه های انتقال گاز، سیستم های مایعات و سیالات صنعتی، شبکه های زهکشی، در کشاورزی و در سیستم آبیاری قطره ای، پوشش کابل های برق، کانال های تهویه، سیستم های لایروبی، کابل های مخابراتی و فیبر نوری و انتقال پسماند ها اشاره نمود.

برای کسانی که هر گونه نگرانی در مورد دقیقا کجا و همچنین راهنمایی در مورد چگونگی استفاده از وزن لوله بدون درز مانیسمان ، شما احتمالا می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.