گوش شکسته ، وحشتناک ، FEN 31 ، UFC ، روند ، آسیب وحشتناک

مصدومیتی که قبلاً غیرقابل تصور بود ، با یک جنگنده سوم در بیش از یک ماه که دچار پارگی گوش شد ، بار دیگر جهان MMA را لرزاند.

در حالی که اکثر جنگنده ها گوش گل کلم دارند ، ممکن است مجبور باشند پس از آخرین مصدومیت وحشت ، روی محافظت بیشتر در کنار سر خود تمرکز کنند.

کنش UFC را با ESPN در KAYO تماشا کنید. پخش جریانی کامل مسابقات Night Fight به اضافه جنگ های مقدماتی برای رویدادهای PPV. تازه وارد کیو شدی؟ دوره آزمایشی رایگان 14 روزه خود را دریافت کرده و بلافاصله پخش جریانی را شروع کنید

اولین اتفاقی که برای جانی کمپبل در Taura MMA 10 در 23 اکتبر رخ داد ، مهمترین نمونه در کارت UFC لاس وگاس 13 بود که اولین بازیکن رامیز براهیماج دچار آسیب دیدگی وحشتناک شد.

اما جدیدترین و مسلماً مواجه ترین حالت است که در تبلیغات MMA لهستان Fight Exclusive Night در لودز لهستان اتفاق افتاد.

در مبارزه مشترک در FEN 31 ، Pawel Trybala و Lukasz Borowski هیچ عشق از دست رفته در وزن سنگین وزن خود را از دست ندادند.

پس از این که Borowski پوشک خود را در برابر تریبالا بالا گرفت ، باید وزن را جفت کرد.

اما این مبارزه در اوایل دور دوم زمانی که داور متوجه شد گوش بوروسکی از روی سرش آویزان است ، پایان یافت و به سرعت خون را از روی آسیب دیدگی قطع کرد.

تریبالا به عنوان یک KO / TKO ، آسیب دیدگی در گوش ، برنده شد و رکورد خود را به 7-3 رساند ، زیرا Borowski به 4-9 سقوط کرد.

هشدار: تصاویر گرافیکی زیر

این آسیب دیدگی حتی مبارزان باتجربه را نیز متحیر کرده است.

در صحبت با مصدومیت براهیماج در برابر ماکس گریفین در UFC لاس وگاس 13 ، دومنیک کروز ، قهرمان دو دوره وزن ، به دلیل مصدومیت زشت از گل خارج شد.

کروز گفت: “اکنون گوش او به معنای واقعی کلمه از سرش می افتد.” “دیوانه کننده. این چقدر خطرناک است ، این یک بازی نیست که ما اینجا انجام می دهیم. “

این چیزی است که نشان می دهد جنگنده های MMA در اطراف مسخره نمی کنند.