کامل ترین راهنمای خرید در استانبول – کجارو

همچنین با استفاده از فیلتر نمایش “پربازدید دیروز” که در بالای لیست آنها قرار دارد، میتوانید سیسمونی ها را بر اساس تعداد بازدید های که در دیروز داشته اند مشاهده کنید. گرچه منطقه بشیکتاش از گرانترین محلههای شهر استانبول به شمار میرود، قیمت اجناس این بازار مناسب است و در آن میتوانید اجناس و سوغات مورد نظر خود را با قیمتهای کمتر از پاساژهای لوکس استانبول تهیه کنید.منبع عکس: سایت استانبول سرا، عکاس نامشخصبسیاری از ساکنان شهر استانبول نیز برای خرید به بازار بشیکتاش میروند و به همین دلیل در این بازار سنت و فرهنگ مردم ترکیه بهخوبی دیده میشود.

در واقع تنوع اجناس در بیشتر بازارهای هفتگی استانبول بالا است و هر چیزی را که نیاز داشته باشید میتوانید در این بازارها تهیه کنید.اگر به خوردن غذاهای خیابانی علاقه دارید، بازارهای هفتگی استانبول از مناسبترین مکانها برای خوردن غذای خیابانی ترکی به شمار میرود. در این بازار نیز اجناس با کیفیت بالا و وسایل ارزانتر با کیفیت متوسط به چشم میخورند.

منبع عکس: ناشناسجمعه بازار فیندیک زاده در روزهای جمعه در منطقه آکسارای برگزار میشود و در این بازار نیز مانند سایر بازارهای روزانه استانبول اجناسی با تنوع بالا به فروش میرسند. منطقه آکسارای فاصله کمی تا میدان تقسیم دارد و در این محله خطوط مترو، تراموا و اتوبوسرانی ایستگاه دارند. با گسترش ساکنان این منطقه که کارگران مهاجر بخش قابل توجهی از آنها را تشکیل میدادند، ساختوساز رونق گرفت. پاساژ شانزه لیزه یکی از پاساژهایی است که بانوان میتوانند لباسهای با کیفیت را به ارزانترین قیمت از آن خریداری کنند. این منطقه به تنگه بسفر و ساحل دسترسی ندارد و ساختار آن با مناطق بخش اروپایی استانبول متفاوت است.

در شهر شیراز نیز با توجه به آداب و رسوم قدیم خرید سیسمونی بسیار حائز اهمیت بوده و تازه عروس ها شوق و ذوق بسیاری برای آن دارند. خیابان بغداد استانبول از مهمتری مناطق گردشگری این شهر به شمار میرود که شهرت بالایی میان گردشگران خارجی دارد. معماری زیبای بازار مصر و نوع محصولات آن سبب جذابیت این بازار برای بسیاری از گردشگران خارجی میشود. منبع عکس: لحظه آخر، عکاس نامشخصشنبه بازار باکرکوی یکی از بازارهای هفتگی استانبول است که در روزهای شنبه انواع لوازم منزل، پوشاک، کفش، محصولات غذایی و انواع لوازم دکوری را به بازدیدکنندگان ارائه میدهد.

هنگامی که شما این مقاله را دوست داشتید، مایل به اطلاعات بیشتری در رابطه با سیسمونی یعنی چه وب سایت خود باشید.