کامرون مونستر ، مهمانی داستین مارتین ، فیشر ، ایالت مبدا 2020 ، فینال بزرگ AFL ، فینال بزرگ NRL ، ریچموند ، طوفان ملبورن

در سالی که از همه ما خواسته شده است تا بیش از هر زمان دیگری قوانین را رعایت کنیم ، کاملاً جفت جنجالی ها به عنوان مشهورترین بازیکنان AFL و NRL به پایان رسیده اند.

در طی چهار هفته آنها دو مقام برتر ، یک سپر Origin ، یک مدال نورم اسمیت ، یک مدال Wally Lewis و به احتمال زیاد نوشیدنی های الکلی بیشتر از برخی از مردان در طول یک سال مصرف کرده اند.

دوباره امتحان کنید State of Origin III 30 دقیقه بعد از وقت تمام وقت در Kayo تصمیم بگیرید. بدون تبلیغات در هنگام بازی و تفسیرهای Fox League. تازه وارد کیو شدی؟ دوره آزمایشی رایگان 14 روزه خود را دریافت کرده و بلافاصله پخش جریانی را شروع کنید

ما البته از داستین مارتین و کامرون مونستر صحبت می کنیم. یا داستی و مانی. پادشاه ببر و پسر طوفان. دو پسر که سخت بازی می کنند و به همان سختی جشن می گیرند – اگر نه سخت تر.

رویکرد آنها برای همه مفید نیست اما والدین و مربیان دوره ابتدایی سخت تر خواهند بود که اهمیت صاف و باریک ماندن را پس از تسلط دو شخصیت شل در ورزش Aussie در کدهای مربوطه در سال جاری ، سخت کنند.

مارتین و مونستر بعد از همه ادعاهای نگارش شده در مورد مرگ لارکین در ورزش Aussie ثابت کرده اند که می توانید در حالی که هنوز هم لذت زیادی دارید ، موفق شوید و به عملکرد تیم خود صدمه نزنید.

و می توانید استدلال کنید که مواضع بی پروای آنها در خارج از زمین دقیقاً به همین دلیل است که آنها در این کار بسیار خوب عمل می کنند.

دو نمایش از دو بازی بزرگ سال کاملاً برجسته آن است.

اولین مسابقه نزدیک به پایان یک چهارم دوم فینال بزرگ AFL برگزار شد.

شاگردان مارتین ریچموند با اختلاف 15 امتیاز در عقب بودند ، زیرا او فقط یک گل مسخره چرخان مسابقه را از روی شانه چپ خود زد.

او به وضوح احساس خوبی داشت و پس از پیروزی در یک ضربه آزاد که حدود 45 متر از مرز خارج شد ، سعی کرد یک موز از راه دور را از طریق چوب های بزرگ بیرون بزند. خوب پیش نرفت

برایان تیلور در تفسیر گفت: “او آن را به شکم توپ لگد زده است و به هیچ وجه عقب نمی چرخد.” “برای اولین بار در زندگی حرفه ای او ، چیزی مفید واقع نشده است.”

چرا در مسابقه ای که چهار گل تماشایی به پا کرد و چندین گل دیگر زد ، این لحظه ای بود که او را تعریف کرد؟

زیرا او آن را مانند یک تاکلر احتمالی لرزاند. اکثر فوتبالیست هایی که در گرفتن یک ضربه معجزه آسا مانند آن شکست خورده اند و آن را کاملاً اشتباه می دانند ، سعی نمی کنند از بیرون بوت خود ضربه بزنند ، مارتین از 50 متر در سه ماهه سوم دریبل زد. یا تکل پاتریک دنگرفیلد را بگیرید و مانند سر مارتین در مرحله چهارم با یک ضربه بالای سر خود شلیک کنید.

مربی Geelong کریس اسکات اعتراف کرد که مدال دار سه گانه نورم اسمیت “در شیوه بازی اش بی نظیر است” اما توانایی او در خطر کردن و زندگی با نتایج است که او را خاص می کند – و شبیه به مونستر.

بازیکن طوفان ملبورن همیشه این کار را درست انجام نمی دهد – او در یک فینال بزرگ فراموش نشدنی سال 2018 دو بار از زمین اخراج شد و به هیچ وجه نامشخص به او گفته شد که پیشنهاد وی را باید کمیت اسمیت در یک مرحله کوتاه در مراحل مرگ انجام دهد. تصمیم 2020

مانند مارتین ، او همچنین در خارج از پارک مشکلات خود را داشته است.

اسمیت در کتاب جدید خود نوشت: “کامرون کیسه ای است و ما او را به خاطر آن دوست داریم.” “او از یک زمان خوب دور از پای پیاده لذت می برد اما گاهی اوقات مسیر اشتباهی را طی می کرد. چیزی که واقعاً در مورد او خوب بود این بود که هرگز روی پای او تأثیر نگذاشت. “

مونستر همچنین تمایل به تلاش برای غیرممکن ها دارد وقتی که بیشترین اهمیت را دارد.

پنج دقیقه قبل از پایان نیمه اول در تصمیم Origin کوئینزلند با وجود تسلط بر یک تیم NSW که ستاره خود را از دست داده بود ، جیمز تدسکو ، در یک تساوی 6-6 ناامید کننده قرار گرفت.

ورود به وقت اصلی بدون برتری یک فاجعه بود و شاید انگیزه آبی ها برای تلاش برای بازگشت نوع بازگشت مارون ها در بازی یک باشد.

بنابراین مونستر تاس ها را غلتاند.

مونستر پس از تکان دادن تلاش ناتان کلیاری برای مقابله با او بدون هیچ گونه منفعت ، تصمیم خود را در یک ثانیه تصویب کرد و سعی کرد یک ضربه ناگهانی را از کنار Isaah Yeo و Josh Addo-Carr عبور دهد.

به سختی جایی بین دو نفره آبی پوش وجود داشت اما به نوعی توپ از آنها فرار می کرد و در نهایت به دست مونستر می رسید.

با جایگزینی Clint Gutherson که پیشنهاد عجله برای تأمین پوشش را داشت ، این لحظه ای بود که ممکن است بازیکنان دیگر آن را ایمن بازی کنند. مونستر قبلاً خط را شکسته بود و سود مناسبی کسب کرده بود. فقط تکل بگیرید و اجازه دهید یک هم تیمی از نیمه ساختگی حمله کند.

اما این طور نیست که غلت می زند. او در یک اقدام نفسگیر و سریع فکر کردن و اجرای مهارت ، توپ را برای دومین بار به سمت چپ چکمه خود هدایت کرد و سوال دیگری از دفاع آبی ها پرسید.

وقتی دانیل توپو موفق به کسب مالکیت نشد ، NSW کاملاً از فرم خارج شد و مونستر ، فضای موجود در زمین را دید ، کاملاً در موقعیت خود قرار گرفت تا پاس بازی را از هری گرانت دریافت کند و یک ضربه برای الدریک ارسال کند. لی برای گلزنی.

این مارون ها را در مسیر راهپیمایی پیروزی قرار داد و به درستی انواع افتخارات پس از بازی را به مونستر بدست آورد.

مربی NSW ، برد فیتلر گفت: “در پایان روز ، کامرون مونستر اختلاف بود.” “او فوق العاده بود.”

“هنگامی که شما در مورد بزرگترین بازیکنان Origin صحبت می کنید ، باید در مورد کامرون مونستر صحبت کنید” ، ماتی جانز با اشاره به توانایی مونستر در ارائه بازی در بازی اندکی پس از پایان جشن های بزرگ نهایی خود با طوفان ، افزود:

“در Origin I ، او با خماری سلطه داشت ، در Origin II ، او KO’d بود و آنها مانند Titanic غرق شدند.

“او در بازی III برمی گردد ، آنها برنده می شوند ، و او به وضوح بهترین بازیکن زمین است … عملکرد (چهارشنبه شب) او (مانند او) به خوبی عملکردی بود که من در فوتبال Origin دیده ام.”

دیدن دیدگاه مارتین در جشن گرفتن وحشیانه مونستر و پیروزی مارون ها از استادیوم سانکورپ در ویدئویی که توسط دی جی مشهور بین المللی و پارتی افسانه ای فیشر منتشر شده مناسب بود.

برخی از فیلمهایی که فیشر از خوش گذرانی ریچموند در ماه گذشته منتشر كرده است به اندازه برخی از تصاویر مونستر سرگرم كننده است – ابتدا با پنیر چمپ و پسران ملبورن و حالا با مارون ها.

بنابراین در اینجا به scallywags است. مرزهای درخشان که با چیزهایی که ما انسانهای ساده هستیم کنار می آیند حتی آرزوی تلاش آنها را هم ندارند.

در سالی که مربع های دستمال توالت را شمارش کرده و آرنج را زده ایم و کمتر از هر زمان دیگری سرگرم شده ایم ، تماشای مارتین و مونستر برای انجام کارهایشان لذت بخش بوده است.