کابینه جدید – به Bidenworld خوش آمدید | ایالات متحده

درگیری برای مشاغل آلو در کاخ سفید جدید هم اکنون در جریان است


کاندیداهای ریاست جمهوری آمریکا از ترس ترس از این جنبش یا ظاهر شدن متانت ، از نام بردن کابینه سایه خود در آستانه انتخابات اجتناب می کنند. در عوض ، سیاست های بلند پروازانه باید احتیاطاً یکدیگر را در صف های طولانی برای بهترین پست های بعدی ردیف کنند. جو جو بایدن در انتخابات ریاست جمهوری با پیروزی اندک پیروز شده است ، اما این افکار عمومی مانند همیشه در مجامع عمومی پخش می شود. تکون دادن کابینه این بار اهمیت فوق العاده ای پیدا خواهد کرد. آقای بایدن کمتر از یک رهبر موقت جنبش است (علاوه بر ضد ترامپ بودن) ، از رهبرانی انتقادی – دولت سالخورده ای که با مسح نسل بعدی حاملان استاندارد ، بیشترین حزب دموکرات را نشان خواهد داد.

بسیاری از مدعیان ، از گونه های مختلف وجود دارد. آویزهایی وجود دارد که بیش از نیم قرن آقای بایدن در سیاست های ملی با انتخاب وی به عنوان سناتور در دلاور در سال 1972 جمع شده است. بسیاری از دنیزین های اوبامالند و کلینتون لند (هر دو بیل و هیلاری) منتظر ورود از سرما هستند. پس از آن نامزدهای مقدماتی پیروز شده جایگزین می شوند – مانند کامالا هریس ، که سمت خود را به عنوان معاون رئیس جمهور از پیش تعیین شده بود. ائتلاف گسترده و غیرمعمول آقای بایدن در استقرار دموکرات ها ، سوسیالیست ها و جمهوری خواهان تکفیر یافته که در جریان مبارزات ریاست جمهوری جمع شده اند ، به دهان تغذیه غنائم نیز می افزاید. بسیاری مجبورند گرسنه بمانند.

قبیله خود آقای بایدن – دموکرات ها – به احتمال زیاد بهترین عملکرد را خواهند داشت. رونالد کلین ، که در دو دولت قبلی دموکرات ها کار می کرد و مدیریت ابولا را از سوی باراک اوباما بر عهده داشت ، نامزد اصلی رئیس ستاد است. با عذرخواهی از خانم هریس ، دومین کار مهم در کاخ سفید است. مورد علاقه وزیر دفاع میشل فلورنوی ، وزیر سابق دفاع در زمان آقای اوباما ، اندیشکده سابق و مشاور تجارت فعلی است. رقابت برای نقش وزیر خارجه سخت تر است. اگر سنا جدید پذیرای او باشد ، شایعه سوزان رایس ، مشاور امنیت ملی سابق آقای اوباما ، اولین انتخاب رئیس جمهور منتخب است. مشاغل بزرگ دیگر می توانند در خانه باقی بمانند: انتظار داشته باشید جارد برنشتاین ، اقتصاددان ارشد آقای بایدن در دوران معاونیت ریاست جمهوری ، مجدداً یک پست پیشرو در زمینه مشاوره اقتصادی باشد. و تونی بلینکن ، که اولین کار خود را در کاخ سفید در سال 1994 بدست آورد ، بعنوان مشاور بعدی امنیت ملی.

در مقابل ، ترقی خواهان ممکن است متزلزل شوند. به نظر می رسد الیزابت وارن ، یک سناتور آتشین از ماساچوست با ذهنی درخشان برای بوروکراسی ، برای پست وزیر خزانه داری زاویه دار است. با این حال گفته می شود که آقای بایدن در حال بررسی ممنوعیت غیررسمی انتصاب سناتورهای مستقر در کابینه خود است زیرا این امر باعث انتخابات ویژه می شود. دموکرات ها برای دستیابی به تساوی بدون پیروزی در سنا (که کامالا هریس ، معاون رئیس جمهور شکست خواهد خورد) احتمالاً برای پیروزی در دور دوم انتخابات در ماه ژانویه در گرجستان لازم است. حتی در بهترین سناریوی آنها حتی یک صندلی هم نخواهد بود.

این استدلال به ویژه در مورد خانم وارن بسیار نیرومند است ، زیرا فرماندار جمهوری خواه ماساچوست جانشین موقت وی را تعیین می کند. همین منطق ، شاید به راحتی ، برنی سندرز ، سناتور سوسیالیست از ورمونت را از یک پست مثلاً وزیر کار رد کند. در عوض ، نامزد اصلی وزیر خزانه داری ، لائل برینارد دقیقاً وارنسکی نیست ، یک اقتصاددان سابق مک کینزی ، کلینتون سابق ، بروکینگز ، اوباما سابق ، که در حال حاضر فرماندار فدرال رزرو است. جایزه برتر پیشرو ممکن است در یک پست ردیف پایین تر کابینه ، مانند وزیر بهداشت و خدمات انسانی ، که ممکن است به پرامیلا جیاپال ، قهرمان “Medicare برای همه” در مجلس نمایندگان تعلق گیرد.

غیر از خانم هریس ، نامزد حزب دموکرات در انتخابات مقدماتی که ممکن است بهترین وضعیت را داشته باشد ، پیت بوتیگیگ است که کمپینی قدرتمند از جانب متواضع شهردار ساوت بند ، ایندیانا را ترتیب داده است. او نیز مانند خانم هریس بیشتر از جناح میانه رو حزب استقبال می کند. او که هنوز 38 سال دارد ، آینده طولانی در زندگی عمومی دارد. پس از کنار گذاشتن خود از مسابقه ، به نظر می رسد یک اشتیاق بی حد و حصر برای دفاع از او در قلمرو غیر دوستانه فاکس نیوز ، یک کانال اخبار محافظه کار ، برای آقای بایدن جایگزین شدیدی شود. حامیان آقای بوتیگیگ که به وضوح جاه طلبانه هستند امیدوارند که جایزه قابل توجهی داشته باشد: شاید سفیر سازمان ملل یا بخش امور ایثارگران. نقش دبیر مطبوعاتی کاخ سفید می تواند تناسب طبیعی تری برای استعدادهای آقای بوتیگیگ داشته باشد ، با این تفاوت که این شغل معمولاً پله ای برای سمت های بالاتر نیست.

خطر درگیری برای مشاغل برتر چیزی فراتر از تعیین موقعیت های اولیه برای جانشینی آقای بایدن در راس حزب دموکرات است. بسیاری از بخشهای حاکمیت پیش پا افتاده و به ندرت خبرساز در دوران ترامپ به شدت نادیده گرفته شدند. منصوبین سیاسی نسبت به کارمندان دولت تحقیر داشتند و با از دست دادن لطف آقای ترامپ ، آنها با فرکانس چرخش عوض می شدند. درست کردن کار جدی است. آقای بایدن می خواهد ادعا کند اعتبار خود را برای انتخاب متنوع ترین کابینه در تاریخ ، که نمایانگر جمعیتی حزب خود است ، ادعا می کند. اما او همچنین می خواهد افرادی را که می مانند انتخاب کند.

حفاری عمیق تر:
برای اطلاع از جدیدترین موارد مربوط به انتخابات ، به صفحه نتایج ما مراجعه کنید ، بهترین موارد مربوط به تبلیغات انتخاباتی 2020 ما را بخوانید و سپس برای چک و تراز ، خبرنامه هفتگی و پادکست هفتگی ما در مورد سیاست آمریکا ثبت نام کنید.

از این محتوا استفاده مجدد کنیدپروژه اعتماد