چگونه می توانید برنز رایگان تهیه کنید

توصیه های ما به شما کمک می کند تا کالای مناسب را با قیمت مناسب پیدا کنید. ما ممکن است برای اشتراک این محتوا و هنگام خرید از مشارکت های وابسته و تبلیغاتی درآمد کسب کنیم. بیشتر بدانید

اگر عاشق زیبایی هستید و می خواهید از فروش Black Friday و Cyber ​​Weekend استفاده کنید ، با خرید بهتر از یک هدیه سخاوتمندانه نمی شود.

و معامله MAC Cosmetics یکی از موارد قابل توجه است.

این غول زیبایی نه تنها 20 درصد تخفیف فروش در سراسر کشور را از 23 تا 30 نوامبر ارائه می دهد ، بلکه آنها برای فروش بیش از 100 دلار در جمعه سیاه (27 نوامبر) یک پودر برنز رایگان را در مات برنز (با ارزش 49 دلار) می اندازند. )

فروش را اینجا بخرید

سایه جهانی در اکثر رنگ های پوست کار می کند و می تواند برای ایجاد رنگی از گرما و درخشش برنز به صورت شما کمک کند. قدرت ظریف ، ساختنی است و به راحتی قابل اختلاط است و می توانید از آن به عنوان سایه چشم نیز استفاده کنید.

روکش مات این محصول را به یک محصول عالی برای کانتورینگ نیز تبدیل کرده است. از یک برس پودری زاویه دار استفاده کنید تا مقداری رنگ را در زیر استخوان گونه ، روی شقیقه ها ، زیر خط فک و اطراف شقیقه های خود نیز جارو کنید. در واقع شما می خواهید از رنگ برای تأکید بر نقاط پایین صورت خود استفاده کنید تا یک تعریف طبیعی و کانتور ایجاد کنید.

اکنون اگر به برخی از موارد اضافه کردن به سبد خرید خود نیاز دارید ، به ما اجازه دهید برخی توصیه ها را ارائه دهیم.

بهترین فروشندگان لوازم آرایشی MAC کدامند؟

ما خیلی خوشحالیم که شما س askedال کردید از محصولات مورد علاقه افراد مشهور گرفته تا محصولات زیبایی فرقه ای که دهه ها مورد علاقه متخصصان زیبایی (به معنای واقعی کلمه) قرار گرفته اند ، این پنج محصولی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

رژ لب ، از 24 دلار

این یکی از معروف ترین محصولات MAC است که دارای لوله ای برای هر نوع رنگ پوست ، سبک و بافت دلخواه است. در حقیقت ، با توجه به مارک تجاری ، آن در سال 2019 بیش از 60 میلیون رژ لب فروخته است ، به این معنی که در هر ثانیه دو رژلب گیج کننده فروخته می شود.

با این حال ، اگر محدوده سایه (منصفانه) شما را غرق کرده است ، در اینجا برخی از پرفروش ترین های مارک آورده شده است:

برای لب قرمز کامل که مناسب همه است. بله ، همه: رژ لب مات یکپارچهسازی با سیستمعامل ، روبی وو ، 24 دلار (30 دلار RRP)

رژ لب قرمز نارنجی که باعث تقویت روحیه در لوله می شود: رژ لب مات در بانوی خطر ، 24 دلار (30 دلار RRP)

شستشوی رنگ براق ، شفاف (اما قابل ساخت) که می توانید هر روز بپوشید: رژ لب لوستر در See Sheer ، 24 دلار (30 دلار RRP)

مات برهنه و هلو دوست داشتنی کیم کارداشیان ، کایلی جنر و همه افراد مشهور: رژ لب مات در مخمل تدی ، 24 دلار (30 دلار RRP)

BOOM BOOM WOW تقویم MINI ADVENT ، 159.20 دلار (199 دلار RRP)

اگر واقعاً می خواهید خودتان را درمان کنید (بالاخره اکنون زمان انجام آن است) روش MAC در تقویم ظهور راهی برای انجام آن است. شمارش معکوس 12 روزه کریسمس هدیه ای است که ادامه می یابد و ارزش کل آن 253 دلار است و شامل برخی از محصولات پرفروش این برند است. فقط برخی از درمان هایی که می توانید انتظار داشته باشید شامل محبوب ترین سایه های رژ لب ، سایه چشم و براق کننده لب است.

اینجا خرید کنید

MINERALIZE SKINFINISH NATURAL، 45.60 دلار (RRP 57 دلار)

خواه می خواهید چهره ای کامل از آرایش خود تنظیم کنید یا فقط یک پودر شفاف برای جلوگیری از درخشش می خواهید ، MAC’s Mineralize Skinfinish Natural آرایش شما را بهتر جلوه می دهد. این یک ترکیبی برجسته و پودر و برجسته (فوق العاده ظریف) است که جلای براق اما طبیعی (همانطور که از نامش پیداست) می دهد و محصول اسطوره ای دیگر MAC است که در کیت هر یک از آرایشگران حرفه ای وجود دارد.

اینجا خرید کنید

پوست را با نرم و لطیف مینرالیز کنید ، 45.60 دلار (RRP 57 دلار)

با Mineralize Skinfinish Natural اشتباه گرفته نشود ، Mineralize Skinfinishes برجسته کننده های قدرت امضا MAC و از اولین نوع از این نوع در بازار است. در حالی که برای انتخاب پنج سایه وجود دارد ، “Soft & Gentle” مشهورترین سایه این برند است. هایلایتر ساختنی و کره ای از نوع شامپاین است و برای پاپ شدن استخوان های گونه فقط به کمترین مقدار نیاز دارید.

اینجا خرید کنید

217S BRENCH BRUSH ، 30.40 دلار (RRP 38 دلار)

اگر فقط یک برس آرایش چشم در مجموعه آرایش خود دارید ، این را یکی کنید. رژگونه را می توان هم برای شستن یک رنگ خنثی روی درب و هم به عنوان برس ترکیبی برای ایجاد جلوه ای حرفه ای در چشم های دودی استفاده کرد.

اینجا خرید کنید

فروش بیشتر BLACK FRIDAY BEAUTY

Adore Beauty: تا 40 درصد تخفیف برای مارک های انتخاب شده. برای بهترین انتخاب های جمعه سیاه سیاه Adore Beauty ، خلاصه ما را اینجا ببینید.

نمادین: Iconic از 27 نوامبر – 23:59 PM همان شب 20 درصد مارک های زیبایی مانند Foreo و Salt By Hendrix را ارائه می دهد.

بابی براون:از 27 تا 29 نوامبر 20 درصد از محصولات آرایشی و مراقبت از پوست Bobbi Brown را در سطح سایت تخفیف دهید.

فروشگاه بدن: از 26 تا 30 نوامبر 20 درصد از فروشگاه را خارج کنید.

سرآشپز زیبایی:شرکت محبوب زیبایی خوراکی از هم اکنون تا 30 نوامبر 20 درصد تخفیف در سایت (به غیر از بسته ها و مجموعه ها) ارائه می دهد.

شارلوت تیلبری: در محدوده ای از محصولات و مجموعه های لوکس زیبایی شارلوت تیلبری تا 50 درصد تخفیف کسب کنید.

الا بچه: مارک زیبایی استرالیا از 27 تا 30 نوامبر 20 درصد از روغنهای طبیعی درمان شده استرالیا را به صورت آنلاین و در سالنهای شرکت کننده ارائه می دهد.

جو مالون: هنگامی که 130 دلار یا بیشتر با مارک عطر لوکس از نوامبر هزینه می کنید ، یک مجموعه هدایای 3 تکه رایگان (از جمله Peony & Blush Suede Cologne 9ml، Wood Sage & Sea Salt Body & Hand Wash 15ml و Wood Sage & Sea Salt Body Creme 15ml) بدست آورید. 27 – 30

سفورا:غول زیبایی آنلاین Sephora از 26 تا 27 نوامبر حداکثر 20 درصد تخفیف ارائه می دهد. به علاوه ، از 29 تا 30 نوامبر 15 درصد از همه چیز (به جز محصولات دایسون) را در وب سایت خرده فروش زیبایی تخفیف بگیرید.