پوشش آهسته ، واکنش ، پخش بلند مدت هواداران با انتقاد شدید ، انتخاب ها ، باشگاه ها ، جمارا اوگل هاگان

AFL دوست دارد تجربه تماشای 60 دقیقه ای یک فیلم طولانی را که با ارباب حلقه ها رقابت می کند ، گسترش دهد.

همانطور که چهارشنبه شب پوشش پیش نویس 2020 آغاز شد ، داستان هایی در مورد پیش نویس پیش نویس و آنچه در حال پخش بود ، از طرفداران استقبال کردند.

Kayo بلیط شما برای بهترین پخش جریانی زنده و On-Demand ورزشی است. تازه وارد کیو شدی؟ دوره آزمایشی رایگان 14 روزه خود را دریافت کرده و بلافاصله پخش جریانی را شروع کنید>

بیست دقیقه بعد ، مدیر عامل AFL ، گیلون مک لاکلان به سمت میکروفون بلند شد و سخنرانی خود را برای محصول بعدی ستاره ها آغاز کرد.

قبل از شروع انتخاب و مدتها قبل از اینکه کلاغهای آدلاید کار کنند ، مک لاکلان آن را به سمت سخنگوی حامی مالی AFL NAB پرتاب کرد.

هوادارانی که از خانه تماشا می کنند از روند بیرون کشیدن راضی نیستند و فقط می خواستند انتخاب ها شروع به کار کنند.

Age Ward Roy Ward نوشت: “هیچ کس به تبلیغات شما اهمیت نمی دهد ، هیچ کس در حال تماشای فیلم های خوب ساخته شده و اشک آور نیست. فقط گرفتن. به. . پیش نویس!”

نیک اسمارت از روزنامه هرالد سان نوشت: “از طرف هر ژورنالی در موعد مقرر ، با آن کنار بیایید.”

روزنامه نگار سابق رسانه AFL مارک مک گوان نوشت: “داشتن سخنگوی NAB قبل از پیش نویس بسیار ضروری است.”

الکس فیر ، سردبیر ورزش برای مدافع، نوشت: “توانایی AFL برای کشیدن چیزها و اتلاف وقت در نمایش یک بار دیگر.”

روزنامه نگار Age ، سم مک کلور نوشت: “من فکر می کنم ما می توانستیم فقط در ساعت 7 عصر مستقیم به انتخاب 1 برویم.”

مرتبط: صداقت ستاره جوان AFL ملت را از هم جدا می کند

سی دقیقه بعد از شروع شب ، سرانجام انتخاب کلاغ ها آغاز شد و در کمال تعجب آنها به دنبال یک جوان فوق العاده با استعداد جمارا اوگل هاگان بودند. با این حال ، بولداگهای وسترن بلافاصله با این پیشنهاد مطابقت داشتند و با توجه به اینکه او عضو آکادمی نسل بعدی آنها است ، ستاره بسیار پرطرفدار را برای فصل آینده به تیم خود اضافه می کنند.

سپس آدلاید به عقب رانده شد تا شماره دو را انتخاب کند و مرد بزرگ وست آدلاید رالی ری تیلتورپ را بدست آورد ، در حالی که ملبورن شمالی با انتخاب سه ویل فیلیپس را جمع کرد.

این شروع یک شب طولانی و دردناک برای طرفداران پا به پا بود.

خبرنگار ورزشی کانال 9 مارک گوتلیب گفت که صرف تقریباً چهار ساعت و نیم برای گذراندن کمتر از 60 انتخاب کاملا “مضحک است” و در توییتر نوشت: “عبور از دور اول پیش نویس AFL دو ساعت طول کشید. این خیلی طولانی است.

“وقتی شروع پخش می کنید این چیزی طولانی تر از کلئوپاترا 1963 بود – مسلماً طولانی ترین فیلم پرفروش تاریخ.”

قبل از اینکه شب تمام شود ، هرالد سان خبرنگار پا ، سام لندزبرگر در توئیتر خود نوشت: “سه ساعت و نیم خونین برای 53 انتخاب پیش نویس. اما سه ماهه 20 دقیقه ای خیلی طولانی است.

“جک کارول جواهر پیش نویس کارلتون – پسری روستایی که امسال از جرالدتون به پرت نقل مکان کرد – به نظر می رسد زمان را در قالب اسکات پندلبوری کند می کند. بنابراین امشب به او احساس می کنید … زیرا این در زمان واقعی دردناک است.

رئیس رسانه ای شمال ملبورن ، هیت اولوفلین افزود: “FYI – راهنمای تلویزیون الکترونیکی پیش نویس AFL را در ساعت 1 بامداد به پایان می رساند.”

نویسنده مسابقه ، رایان رینولدز گفت: “این با دردناک ترین تجربه تماشای تمام دوران است” در حالی که خبرنگار AFL دانیل چرنی یکی دیگر از کسانی بود که می خواست همه چیز را پیش ببرد و تهویه های مک لالچان را سرگرم کند. وی در توئیتی نوشت: “کنار بیایید.” “وقتی پخش شروع شد ، گیل در واقع تراشیده بود.”

می توانید انتخاب هر باشگاه را در اینجا بررسی کنید.