پدوفیل سریال منتشر شده می گوید که او “فرشته ای از بهشت” است

یک کودک دزد سریال که از سه خواهر و یک پسر عموی خود بدرفتاری کرده شکایت داشت که فرستادن او به زندان “مانند فرستادن من ، یک فرشته از بهشت ​​، به جهنم” است.

این مرد که به دلایل قانونی قابل شناسایی نیست ، پس از گذراندن 11 سال حبس حبس ، با دستور نظارت جدی 10 ساله تحت قانون مجرمان جنسی زندانیان آزاد شد.

دادگاه منطقه بریزبن شنید که این مرد از یک خواهر کوچک تر ، از شش سالگی تا 16 سالگی ، بدرفتاری کرده است.

خواهر دیگر از سن نه سالگی تا 11 سالگی مورد آزار و اذیت قرار گرفت. سومی از سن 12 تا 14 سالگی و یک پسر عموی دختر در سنین 10 تا 11 سالگی مورد آزار قرار گرفت.

این مرد هنگام سو ab استفاده جنسی از نزدیکان خود بین 15 تا 25 سال سن داشت و هنگام محکومیت 28 ساله بود – با فرزندان خودش.

اتهامات وی شامل دو مورد رفتار ناشایست با کودک زیر 12 سال ، 9 مورد تجاوز به عنف و دو مورد حفظ رابطه غیرقانونی با کودک بود.

جلسات دادگاه شنید که یکی از قربانیان وی بارها و بارها در طول سالها مورد سو ab استفاده قرار گرفت.

دادگاه رسیدگی کرد: “متقاضی در بسیاری از مواقع ، معمولاً بیش از یک بار در روز و یک بعد از ظهر در هشت بار ، با او رابطه جنسی منظم آلت تناسلی داشت.”

وی در طول مدت زندانی بودن توسط شش روانپزشک مورد ارزیابی قرار گرفت ، از جمله برخی از آنها که در زمان اقامت در مسکن در واکل با او صحبت کردند.

دکتر کارن براون سال گذشته گزارشی در مورد این مرد نوشت و او را به عنوان یک خودشیفته توصیف کرد که اگر راهش را پیدا نکند ، خودزنی را تهدید می کند.

وی نوشت: “(مرد) زندان را” جهانی كاملاً جدید “توصیف كرد.

“او اعتراف كرد كه زندان را سخت پیدا كرده است ، افراد مریض … پذیرفتن آن دشوار بوده و من نیز قربانی شده ام … فرستادنم به زندان … مثل این بود كه من ، فرشته ای از بهشت ​​، به جهنم بفرستم.

دکتر براون گفت که این مرد “تشخیص قوی اختلال پدوفیلیک” دارد و با معیارهای اختلال شخصیت مخلوط با ویژگی های خودشیفته ، ضد اجتماعی و از نظر عاطفی ناپایدار متناسب است.

وی نوشت: “(او) صفات خودشیفتگی برجسته ای را نشان می دهد ، از جمله نگاهی بزرگ به خود و دستاوردهایش.”

“او خود را برتر می داند ، دیگران را تحقیر و تحقیر می کند (برای اینکه برتری خود را تأیید کند) و خود را مستحق برخورد ویژه می داند.

“او به طور كلی همدلی با دیگران را ندارد و ترجیح می دهد با افراد با منزلت بالا (مثلاً مدیر كل زندان) معاشرت كند.”

دکتر براون گفت که این فرد تهدید به خودزنی “به عنوان وسیله ای برای دستکاری و کنترل دیگران” است.

در تصمیمی که امروز منتشر شد ، دادگستری توماس بردلی گفت كه خطر جرم مجدد این شخص بدون نظارت “غیرقابل قبول” است.

وی گفت: “خطر غیر قابل قبولی وجود دارد كه پاسخ دهنده در صورت آزادی از بازداشت بدون صدور دستور نظارت ، مرتكب جرم جدی جنسی شود.”

وی با حکمی سختگیرانه که 10 سال ادامه خواهد داشت ، این مرد را از زندان آزاد کرد.

این شرایط شامل محدود كردن مصرف الكل برای سال اول مرد و همچنین الزام وی برای گرفتن رضایت كتبی از یك افسر خدمات اصلاحی قبل از مراجعه به میخانه ، باشگاه یا هتل یا قبل از عضویت در هر سازمانی است.

آدرس خانه و حرکات وی تحت دستور کار کنترل می شود.