نظرسنجی ها و آرا – – چرا نظرسنجی ها حمایت از جو بایدن را بیش از حد ارزیابی کرده اند | ایالات متحده

آنها ممکن است دلتنگ حامیان رئیس جمهور دونالد ترامپ باشند


یادداشت سردبیر: برای جزئیات رأی به صفحه نتایج ما مراجعه کنید.

همه آرا tall به دست آمده ، احتمالاً جو بایدن خواهد بود که سال آینده پشت میز تصمیم گیری نشسته است. چنین حكمی ممكن است خوانندگانی را كه در اوایل 3 نوامبر فلوریدا را با ناراحتی غافلگیركننده تماشا كردند و متعاقباً به پیروزیهای آسان در اوهایو و آیووا مبادرت ورزند ، تعجب كند. اما با محاسبه آرا early زودهنگام و غیابی روز بعد در جبهه های جنگ شمالی این کشور – ویسکانسین ، میشیگان و پنسیلوانیا – آشکار شد که آقای ترامپ قدرت کافی در مناطق روستایی برای غلبه بر حمایت دموکراتیک در شهرها و حومه شهر را نخواهد داشت.

صبح روز انتخابات ، اقتصاد دانمدل پیش بینی انتخابات این فرصت را به جو بایدن داد که 19 در 20 سال بتواند اکثریت دانشکده انتخاباتی را بدست آورد. طبق تصمیم Desk HQ ، ارائه دهنده نتایج ما ، در طی 4 نوامبر ، آقای بایدن 253 رأی انتخاباتی را به دست آورد – اگرچه فاکس نیوز و آسوشیتدپرس نیز آریزونا و 11 رأی انتخاباتی خود را به عنوان معاون سابق رئیس جمهور فراخوانده اند. به گفته همه ، آقای بایدن در ایالتهایی که 270 رأی انتخاباتی را به خود اختصاص می دهند – آستانه لازم برای پیروزی – است که آقای ترامپ را رهبری می کند و ممکن است 20 رأی دیگر در پنسیلوانیا کسب کند ، جایی که انبوهی از آراots رایج در فیلادلفیا و پیتسبورگ منتظر هستند شمرده شده مدل انتخاباتی زنده ما ، که بازدهی را در ایالت های کلیدی به خود اختصاص می دهد ، در صورت احتساب فراخوان در آریزونا ، احتمال پیروزی او را 97٪ و در صورت عدم وجود 90٪ را تعیین می کند.

با این حال ، رئیس جمهور بسیار بهتر از نظرسنجی ها پیش بینی شده است. بازدهی فعلی نشان می دهد که آقای بایدن با کمتر از یک درصد رأی در ویسکانسین را به دست می آورد ، حتی اگر نظرسنجی های قبل از روز انتخابات منجر به پیروزی وی در حدود هشت امتیاز شود. این مدل در اوهایو ، آیووا و فلوریدا نیز به همان اندازه اشتباهات بزرگی داشت. انتظار می رود آقای بایدن حدود 270 ، 290 یا 306 رأی انتخاباتی را به دست آورد. این می تواند در انتهای محدوده نتایج در مدل ما باشد ، اما هنوز تقریباً در بخش “چربی” توزیع است – بخشی از نتایج که تقریباً از هر سه یا چهار پیش بینی اتفاق می افتد.

دلیل این امر صریح است: یک بار دیگر نظرسنجی ها اشتباه بوده و فقط در یک جهت بوده است (در واقع هیچ کشوری که از نظر آقای ترامپ برتری زیادی داشته باشد ، توسط آقای بایدن پیروز نشده است). هدف از استفاده از مدل ها ، برخلاف فقط نظرسنجی ها ، اندازه گیری میزان استناد نظر سنجی در خطاهای نظرسنجی است که در ایالت ها به اشتراک گذاشته می شود – آنچه مدل سازها “خطاهای همبسته” می نامند. و برخلاف اطلاعاتی که نظرسنجی های عمومی می توانند ارائه دهند ، اقتصاد داناین مدل نشان داد که آقای بایدن در بسیاری از نقاط با اختلاف زیاد جلوتر بوده است ، به همین دلیل دشوار است تصور کنید که او در همه آنها شکست خورده است.

با این حال برخی از نتایج برجسته می توانند مدل ما را بسیار اشتباه جلوه دهند. اگر آقای ترامپ با یک پیروزی غافلگیرانه در آریزونا یا نوادا برگردد ، و آقای بایدن با پیروزی در پنسیلوانیا یا جورجیا مقابله نمی کند ، پس مدل ما راه گریز خواهد بود. تخمین ما از دامنه اندازه های احتمالی و همبستگی اشتباهات بین ایالت ها به اندازه کافی بزرگ نبوده است. و حتی اگر آقای بایدن تنها با کمترین حاشیه پیروز شود ، این درست در لبه آنچه تصور می کردیم قابل قبول است ، خواهد بود.

اقتصاد دانپیش بینی های انتخابات کنگره وضعیت بدتری داشته است. عملکرد بیش از حد آقای ترامپ در میان رای دهندگان اسپانیایی تبار پیش بینی های ما را در مناطقی مانند منطقه 23 تگزاس خنثی کرد. یک مقصر احتمالی این است که مدل به شدت به داده های جمع آوری کمک مالی متکی بود ، که نشان می داد خزانه های دموکرات ها سریعتر از مخالفان خود پر می شود ، که به نظر نمی رسد به خوبی شاخص موفقیت امسال باشد. و به دلیل ناموفق بودن در نظرسنجی های ملی ، این مدل تقریباً دموکرات ها را در هرجای دیگر بیش از حد ارزیابی کرد. اگرچه دموکرات ها مجلس را در دست داشتند ، اما ممکن است در پایین ترین فاصله فاصله عدم اطمینان ما برای تعداد کل کرسی هایشان قرار بگیرند. نتایج مسابقات سنا مطمئناً در مدل های ما در بازه های زمانی اطمینان است ، اما می تواند به پایین ترین سطح نیز برسد.

این خطاها ضعف کلی مدلهای کمی را منعکس می کنند. آمار شناسان ما الگوهای تاریخی را به آینده برون ریزی می کنند و اشتباهات احتمالی در پیش فرض های ما را بررسی می کنند. وقتی می گوییم یک کاندیدای معین 60٪ شانس برنده شدن دارد ، آنچه در واقع منظور ما این است این است که 60٪ نامزدهای گذشته در موقعیت مشابه برای پیروزی پیش رفته اند.

در مورد خطاهای نظرسنجی ، چند روز پاسخ قطعی در مورد آنچه در آنجا اتفاق افتاده نداریم. نظرسنجی ها به زمان نیاز دارند تا تعداد آنها را خرد کنند و اشتباهات خود را بشناسند. یک منبع بالقوه خطا این است که نبرد در آخرین جنگ معمولاً یک اشتباه است. خطاهای نظرسنجی معمولاً سال به سال از همان الگوها پیروی نمی کنند. اما در این مورد ، به نظر می رسد که گرچه نظرسنجی ها سعی کردند آخرین اشتباهات خود را اصلاح کنند ، اما آنها شکست خوردند ، آقای بایدن و هیلاری کلینتون در نظرسنجی ها بیش از حد تخمین زدند و در همان ایالت ، و اغلب با اندازه های مشابه.

برای نظرسنجی ها ، یک احتمال نگران کننده این است که نظرسنجی های آنها سهم سفیدپوستان طبقه کارگر را که از آقای ترامپ حمایت می کردند ، به طور دقیق پیش بینی نکرده است. اقتصاد داننظرسنجی با YouGov تغییر در مورد آقای بایدن را در این گروه نشان می دهد ، و بازگشت نشان می دهد که شهرستانهایی که غلظت بالاتری از سفیدپوستان را بدون درجه دارند ، واقعاً بیشتر به سمت آقای ترامپ چرخیده اند. نظرسنجی های ما به طور کلی نمایندگی معقولی از آن گروه داشت. این نشان می دهد که سفیدپوستان طبقه کارگر که به نظرسنجی کنندگان پاسخ می دهند کمتر از کسانی که پاسخ نداده اند از آقای ترامپ حمایت می کنند – مشکلی که نظرسنجی کنندگان نمی توانند به سادگی با تنظیم وزن این گروه جمعیتی رفع کنند. اگرچه هیچ مدرکی وجود ندارد که آنها به نظرسنجی هایی که به آنها رأی می دهند دروغ بگویند ، اما طرفداران آقای ترامپ خیلی خجالتی هستند و در وهله اول نمی توانند با نظرسنجی کنندگان صحبت کنند. اگر صحت داشته باشد ، حل این مشکل برای صنعت دشوار خواهد بود.

حفاری عمیق تر:
برای اطلاع از جدیدترین اخبار انتخابات ، به صفحه نتایج ما مراجعه کنید ، بهترین موارد مربوط به تبلیغات انتخاباتی 2020 ما را بخوانید و سپس برای چک و تراز ، خبرنامه هفتگی و پادکست هفتگی ما در مورد سیاست آمریکا ثبت نام کنید.

از این محتوا استفاده مجدد کنیدپروژه اعتماد